Onko nykyaikana helpompi pettää vai alhaisempi moraali?
Viimeisen kahden vuoden aikana neljä eri miestä on lähestynyt minua romanttisessa mielessä, kaikki olleet varattuja. Kaksi heistä ollut kihloissa, yksi naimisissa ja yksi parisuhteessa. Jokainen on minun kanssa puuhastellut sitä ja tätä, pidemmänkin aikaa.
Lopulta paljastui kaikkien kanssa, että ovat suhteissa, mutta silti olisivat halunneet jatkaa. Itse en. Miten elämääni osuu vain tällaisia miehiä? Missä rehdit ja rehelliset ovat? Alan menettää uskon täysin.
Kommentit (29)
En ymmärrä, mihin perustuu tämä luulo, että ennen on ihmisillä muka ollut korkeampi moraali. Ihmiset ovat aina olleet samanlaisia ja tulevat aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mihin perustuu tämä luulo, että ennen on ihmisillä muka ollut korkeampi moraali. Ihmiset ovat aina olleet samanlaisia ja tulevat aina olemaan.
Ennen oli korkealaatuisemmat sivistyneet arvot, nykyisin tättä kilpailupaskayhteiskuntadystopiassa ainoat arvot on vain ahneus ja itsekkyys :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli korkealaatuisemmat sivistyneet arvot, nykyisin tättä kilpailupaskayhteiskuntadystopiassa ainoat arvot on vain ahneus ja itsekkyys :/
Uskomatonta paskaa. Oletko yhtään lukenut historiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kilpailuyhteiskunta, ammattiloukkaantujat, jne. on sitä uskomatonta paskaa. Ennen oli selväjärkiset ja hyvät arvot kunniassa. Nyt kaikki hyvä on poljettu lokaan ja kaikki irstailu sun muu paska pinnalla, kaikkialla pelkkää mädätys ideologiaa jne.
Reaktiostasi päätellen olet varmaan kokoomuslainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kilpailuyhteiskunta, ammattiloukkaantujat, jne. on sitä uskomatonta paskaa. Ennen oli selväjärkiset ja hyvät arvot kunniassa. Nyt kaikki hyvä on poljettu lokaan ja kaikki irstailu sun muu paska pinnalla, kaikkialla pelkkää mädätys ideologiaa jne.
Mitähän tuokin on tarkoittavinaan? Olen aina äänestänyt vihreitä tai demareita. Entinen selväjärkisyys oli puhdasta kapitalismia ja heikomman hyväksikäyttöä joka tavalla. Eli et todellakaan ole lukenut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuokin on tarkoittavinaan? Olen aina äänestänyt vihreitä tai demareita. Entinen selväjärkisyys oli puhdasta kapitalismia ja heikomman hyväksikäyttöä joka tavalla. Eli et todellakaan ole lukenut yhtään mitään.
Älä viitsi valehdella, kyllä ei ennen ollut raha ja voittojen maksimointi ainoa määräävä arvo kuten nykyään!!
Se on elämänpeli nykyään
Itsekin antaisin varatulle jos vasektomia tehty.
T kaunis ja hoikka
Olen nainen ja ottaisin miehen panokaveriks jolla huono avioliitto. Näin se maailma pelaa niin pelaan minäkin
No olen syntynyt 70-luvun puolivälissä, mutta silti tuntuma on se, että esim. 70-80-luvuilla ihmiset oli luotettavampia kuin nykyään, suomalaisen sanaan saattoi luottaa. Tänä päivänä jokainen valehtelee ja huijaa niin paljon kuin suinkin pystyy, myyvät vaikka äitinsä saadakseen jonkin edun itselleen, kehenkään ei voi luottaa :/