Lintilän juomiset on nyt tsekattu lonkeron tarkkuudella
Olisko välillä jonkun muun ministerin vuoro seuraavana? Mitä mieltä Hesarin ja Ylen tutkivat journalistit?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Lintilän lonkerosta tehdään ongelma, mutta alapääministerin kännisekoiluista jauhojengin kanssa ei puhuta mitään.
"Ei puhuta mitään" mä KUOLEN nauruun
Miksei Lintilältä vaadita hiustestiä?
Ehkä parasta olisi jos eduskunnan kahvilasta ei voisi edes drinkkiä, paukkuja ostaa! Ei niitä saatavilla muissakaan duuneissa
Vierailija kirjoitti:
Entä sisäministerin miehen petosepäily panimokaupassa? Miksi tästä ei uutisoida HS:ssä? Kuitenkin yhteiskunnallista merkitystä tälläkin tiedolla.
Niinpä!
Ei oo. Mitä joi kun lähetti wa viestin.
Kuka joi baarikaapista. Joiko kirkasta virka autossa pullon.
Onko arvostelu kyky ok.
Maksa arvot kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintilän lonkerosta tehdään ongelma, mutta alapääministerin kännisekoiluista jauhojengin kanssa ei puhuta mitään.
Tällä hetkellä Seiskassa on juttu ja kuvia alapääministeristä. Mutta muissa lehdissä, esimerkiksi iltapäivälehdissä, ei ole mitään.
Ei tarviis puolustella jos ois alkomittari eduskunnassa, jäis kaikki joutava puhe taka-alalle.
Sitäpaitsi kun katsoo epäiltävän naama, se on näyttänyt vaikka mille? Milloin pöhössä milloin ei.
Toinen toistaan tukien puolue pyrkii eteenpäin. Selkään tökitään omia ja toisia ja kuten Iiro sanoi aikanaan, pettää aina.
Vain luottamukselliset asiat vuodetaan, välillä muutkin.
Lonkeron tarkkuudella juomat tiedetään, mutta Lintilä ei edes muista haettiinko hänet juhlaillalliselle hotellihuoneesta vai käytävästä, kun ei tavoitettu. Jäiköhän tämä delegaatioon kuulumaton naisoletettu sinne hotelliin sitten?
Ei siinä mitään, jos PM menee syömään ja viinilasillesille ystävien kanssa, mutta kun näyttää olevan tapana, kuten viimeksikin, että jatketaan viihteelle naukkailemaan. Lähtisi kotiin perheensä luo hyvän sään aikana.
Tämänkö takia päättäjät haluaa holhota kansaa päihteiltä kun niillä itsellä lähtee lapasesta? Lisäksi on vielä moraaliposeeraajat joiden utopian tavoittelun takia ei haittoja vähentävä päihdepolitiikka käy missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään lehtien otsikoita ihan järjetön määrä. Haukkumisketjujen määrää ei laske erkkikään. Mua lähinnä tympii politiikan henkilöityminen. Ei pitäs olla kiinni ihmisistä vaan asioista. Eihän siihen mikään auta kun vaalikarja ei jaksa seurata pitkäpiimäistä politiikkaa.
Denamiehet selittää . Lonkeroa taskussa lentokoneeseen ja naapurimaan illallisille.
Eikö tämä jo riitä. Lonkero taskussa on normihommaa minusterisedille.
Miljoonan kämppä Espooseen spermbankista. Hei sedät.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahdottoman mukavaa tietää, miksi puolueen puheenjohtaja Saarikko on jo aikaisemmin kaksi eri kertaa puhutellut nyt kuulemma melkein raitista ministeri Lintilää alkoholin käytöstä?
Sen vuoksi kun hänelle oli kerrottu huhuja asiaan liittyen. Varmaan samat nimettömät sossujen raukkikset asialla kuin itse ajojahdissakin.
No nyt löytyi kuitit. Kirkkaita ostettu Alkosta viime päiviin asti. Hesari
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009447546.html
Kansaa taas kuhetettu
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marin on aina vain Seiskassa, mutta Lintilä taas Hesarissa ja Ylellä?
Koska Marinin taso on sitä roskalehtiluokkaa.
Lonkero -> tsek
Olut -> tsek
Siideri -> tsek
Limu viinat -> tsek
Punaviini -> tsek
Valkoviini -> tsek
Liquer-> tsek
Väkevät-> tsek
Kaikki tsekattuna.
Rahvashan nuo Lintilän juomat on maksanutkin. Onhan se kummallista, että setämiehen ravintolajuomia voi surutta maksaa hallituksen luottokortilla (Lintilän lasku lähes 20 000/vuosi), mutta samaan aikaan kepu paheksuu pääministerin aamiaiskorvauksia.