Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintilän juomiset on nyt tsekattu lonkeron tarkkuudella

Vierailija
10.03.2023 |

Olisko välillä jonkun muun ministerin vuoro seuraavana? Mitä mieltä Hesarin ja Ylen tutkivat journalistit?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on ollut kova poika juhlimaan. Ei tosin ole ministeri nyt mutta kohta saattaa olla.

Vierailija
2/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kaikki naiset kysytty, että kähmiikö se Lintilä tai puhuuko tiloja turvattomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Marin on aina vain Seiskassa, mutta Lintilä taas Hesarissa ja Ylellä?

Vierailija
4/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom . Piimässäkin on alkoholia.

Vierailija
5/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marin on aina vain Seiskassa, mutta Lintilä taas Hesarissa ja Ylellä?

Sitä sietää kysyä. Kuka on taskurahoja vailla?

Vierailija
6/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku aikoinaan yläasteella, kaikki pähkäilee, joiko se 7-luokkalainen lonkeron ja oliko se joku 2.7 vai ihan 5.5 lonkero.

Vierailija
7/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilän lonkerosta tehdään ongelma, mutta alapääministerin kännisekoiluista jauhojengin kanssa ei puhuta mitään.

Vierailija
8/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm, kumpihan tässä nyt ois vähemmän paha, kun jos sanon olleeni kännissä kun kähmin sitä pikku-serkkua (herkkua) serkkua (herkkua), niin pääsen vähemmällä mutta joudun myöntämään, että olin töissä kännissä ja jos taas olin selvinpäin niin miten selitän nämä kähmimiset...

T Lintilä

Vierailija
9/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sisäministerin miehen petosepäily panimokaupassa? Miksi tästä ei uutisoida HS:ssä? Kuitenkin yhteiskunnallista merkitystä tälläkin tiedolla.

Vierailija
10/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintilän lonkerosta tehdään ongelma, mutta alapääministerin kännisekoiluista jauhojengin kanssa ei puhuta mitään.

Tosiaan niistä jauhoista ei ole tehty mitään arviota.

Vierailija
11/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm, kumpihan tässä nyt ois vähemmän paha, kun jos sanon olleeni kännissä kun kähmin sitä pikku-serkkua (herkkua) serkkua (herkkua), niin pääsen vähemmällä mutta joudun myöntämään, että olin töissä kännissä ja jos taas olin selvinpäin niin miten selitän nämä kähmimiset...

T Lintilä

Lintilistä ei edes ole mitään näyttöä muuta kuin huhupuheita. Keskustan selkäänpuukottajat. Tämmöistä se on kun on taas lähdössä kolmasosa kansanedustajista.

Vierailija
12/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kepulainen ei ole huomannut mitään Lintilän alkonkäyttöä, mutta paljon sitä on "firman piikkiin" tilattu.

Vierailija
13/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo sympatiat kääntyä lintilän puolelle. Täys tumpelohan se on mutta niin on suurin osa kaikista politiikoista. Joo ehkä otti ehkä ei mutta teilaaminen meni jo överiksi. Enkä äänestä kepuja että mulle aivan sama.

Vierailija
14/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T Lintilä

Lintilistä ei edes ole mitään näyttöä muuta kuin huhupuheita. Keskustan selkäänpuukottajat. Tämmöistä se on kun on taas lähdössä kolmasosa kansanedustajista.

Kepu on sellainen "reilu"kerho että ihme kun sieltä ei loikata enempää. 

Vierailija
15/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo sympatiat kääntyä lintilän puolelle. Täys tumpelohan se on mutta niin on suurin osa kaikista politiikoista. Joo ehkä otti ehkä ei mutta teilaaminen meni jo överiksi. Enkä äänestä kepuja että mulle aivan sama.

Tyyppihän on hupiukko ja nyt vasta on yksi lonkero tunnustettu.

Vierailija
16/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahdottoman mukavaa tietää, miksi puolueen puheenjohtaja Saarikko on jo aikaisemmin  kaksi eri kertaa puhutellut nyt kuulemma melkein raitista ministeri Lintilää alkoholin käytöstä?

Vierailija
17/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli saa Lintilä katsoa peiliin, että koko alkoholijupakka olisi jäänyt syntymättä, jos Lintilä ei olisi ruvennut puhumaan paskaa sen whatsapp-meemin lähettämisestä. Olisi silloin heti sanonut, että kyllä minä sen lähetin kun se oli mielestäni hauska vitsi, niin asia olisi parissa päivässä laantunut silleen.

Vierailija
18/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkerolennot à la Lintilä.

Vierailija
19/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teuvo on valittu mepiksi ja kansanedustajaksi niin ei voi juominen haitata yhtään. Jos ihan totta puhutaan niin huonompi valinta oli se laura. Ihan tyhjäpää ihminen eihän se niinku vika ole siinä että sattuu olemaan nainen.

Vierailija
20/39 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pääministerimme on pakotettu huumetesteihin, on Lintilän myös oltava avoin lonkeron juomisistaan. Kaikkia tulee jahdata vuorotellen. Ikävää, että näin on, mutta tätä sirkushuvia rahvas itselleen vaatii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi