Miehet, voisitteko alkaa parisuhteeseen naisen kanssa, joka on aiemmin pettänyt ex-miestään?
Kommentit (82)
Panisin, mutta en ottaisi puolisoksi.
Minulla on vaimona sellainen. Petti miestään minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
ei kiinnosta käytetty
Montas kertaa sinä olet käytetty? XD
Vai onko nainen sinulle jotain puhtoista omaisuutta, sinulla on madonna-h*ra syndrooma?
Naisen edellnen pitkäkin parisuhde on sinulle "käyttöä" eikä kykyä sitoutua?
Ottaisitko jostain roskiksesta käytetyn kortsun ja panisit sillä?
Ei oo pettäjät kovassa huudossa näköjään. No, en yhtään ihmettele, sillä luotettavuus yksi tärkeimmistä asioista.
Panisin, mutta suhteeseen ikinä alkaisi. Nimittäin toinen kerta on aina ensimmäistä helpompi.
Ei mikään ehdoton ei, mutta kuulisin mielelläni hänen kertomuksensa. Jotkuthan voivat olla tunteettomia aseksuaaleja ja sellainen olisi ehdoton ei.
Monella miehellä on nytkin puolisonaan sellainen nainen. Ei vain ole kertonut menneisyydestään.
Voisin. En muutenkaan harrasta yksiavioisia suhteita, vaan minun suhteissani saa ihan vapaasti paneskella muidenkin kanssa, joten mitään pettämisongelmaa ei voisi tulla. Jos ihminen vaikuttaa yleisestikin epärehelliseltä, niin sitten tietenkään en halua olla läheisissä tekemisissä hänen kanssaan.
Onhan moni entinen prostituoitukin päätynyt lopulta parisuhteeseen. Miksi ei myös amatöörihutsullekin voisi käydä niin?
65% lapsista on käenpoikasia joten...
Voisin, jos se kyseinen nainen on hyvännäköinen.
Sitähän en koskaan saisi tietää- tai edellisten kumppaneiden lukumäärää tai onko toiminut maksullisena. Ei se järvi soutamalla kulu!
Mitä ihmeen jeesustelua taas? Aika moni nainen on napannut varatun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan moni entinen prostituoitukin päätynyt lopulta parisuhteeseen. Miksi ei myös amatöörihutsullekin voisi käydä niin?
Totta. Jos nainen on jostain muusta kulttuurista, niin miehiä ei haittaa yhtään, vaikka vaimonsa olisi ollut maksullinen, mutta jos on suomalainen nainen, niin yksikin yhden illan juttu historiassa on aivan kamala ja sellaisiin käytettyihin eivät halua koskea :D Vähän erikoiset noi miesten standardit.
Ja mitä pettämiseen tulee, niin erottaisin toisistaan tilanteen, jossa pettää ja jättää (siis entinen suhde kuollut tai huono, eikä vaan ole erottu, ja sitten rakastuu toiseen) ja tilanteen, jossa pettää huvikseen, vaikka haluaakin edelleen jatkaa suhdetta, jossa on. Ensimmäinen on mielestäni ymmärrettävää, toinen on paheksuttavampaa. Mut mä olenkin nainen, eikä multa kysytty.
Sama juttu. Kyllä se tekisi naisesta heti tasottoman silmissäni. Saattaisin itsekin tuupata kerran pari, mutta en häntä vaimoksi ottaisi.