Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti, että ovat lähdössä kaveriporukalla spontaanisti tänään kaupunkilomalle 3 päiväksi. Ei kysynyt etukäteen

Vierailija
10.03.2023 |

Saisiko teidän mies tehdä tällaista? Olen aika raivoissani nyt kun jään sitten koiran kanssa kahdestaan kotiin ja mies ryyppää jossain Dublinissa.

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani paljasti provon.

Annan tästä arvosanaksi 1,5/5

Vierailija
62/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin varmaan ollut raivoissani (epävarma itsestäni), mutta nyt kun kilsoja on tullut jo mittariin 51, niin olen paljon joustavampi enkä näe mitään ongelmaa. Jos olisi joku yhteinen oikeasti tärkeä meno suunniteltu tyyliin läheisen hautajaiset, niin silloin saattaisin kyllä hieman napsahtaa tilanteesta, mutta jos ei mitään erityistä, niin tietty voi lähteä omilla rahoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Miksi sinä tunget tätä vastausta kaikkiin ketjuihin, jotka eivät edes millään tavoin koske lapsia tai huoltajuutta. Tai no, onhan AP:lla ja miehellään koira.

Tottakai on kyseessä perhe koska on koirakin. Ettekö ymmärrä tätä päivää.

Eli tuon kirjoittajan logiikalla ap:n ja miehensä pitäisi erota, ja miehen alkaa tavata koiraansa vain silloin kun huvittaa? Ok :-)

Vierailija
64/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että saatiin kavereiden kanssa idea että me lähdetään reissuun joten hanki koirallesi muu vahti.

Missä mainittiin, että koira on miehen?

Vierailija
65/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole jännää, että osa miehistä käyttäytyy kuin sinkut, vaikka olisivat parisuhteessa (on jopa perhettä!)? Miksi heillä ei ole kykyä nähdä, että he ovat nyt parisuhteessa tai ovat vanhempia, jolloin oletusarvona on, että asioista keskustellaan ja ilmoitetaan hyvän aikaa ENNEN kuin matkaan lähdetään ja otetaan se kumppani huomioon?

Ei tota tekevien ihmisten pitäisi mennä parisuhteeseen. 

Yksinkö miehet ovat parisuhteessa?

Ei toki, mutta harvemmin olen kuullut, että parisuhteessa oleva äiti tai nainen lähtee tyttöjen matkaan Dubaihin vaikkapa 2 päivän varoitusajalla. Tai lähtee vaan jonnekin ilmoittamatta kumppanille. 

Ap:lla ei ole lapsia. Mies ilmoitti lähdöstä vaikkakin viestillä.

Kyllä minäkin tai mies voimme lähteä ex tempore reissuun,no problem.

Vierailija
66/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole jännää, että osa miehistä käyttäytyy kuin sinkut, vaikka olisivat parisuhteessa (on jopa perhettä!)? Miksi heillä ei ole kykyä nähdä, että he ovat nyt parisuhteessa tai ovat vanhempia, jolloin oletusarvona on, että asioista keskustellaan ja ilmoitetaan hyvän aikaa ENNEN kuin matkaan lähdetään ja otetaan se kumppani huomioon?

Ei toki, mutta harvemmin olen kuullut, että parisuhteessa oleva äiti tai nainen lähtee tyttöjen matkaan Dubaihin vaikkapa 2 päivän varoitusajalla. Tai lähtee vaan jonnekin ilmoittamatta kumppanille. 

Ap:lla ei ole lapsia. Mies ilmoitti lähdöstä vaikkakin viestillä.

Kyllä minäkin tai mies voimme lähteä ex tempore reissuun,no problem.

Enimmäkseen reissaamme yhdessä.

Vierailija
67/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mieheni lähteä koska tiedän että on uskollinen.

Vierailija
68/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa, että olisivat edellisenä iltana varanneet lennot, eiköhän tätä ole suunniteltu oikeasti viikkoja/kuukausia. Lennot on superkalliit, jos ne varaa just ennen matkaa. Katsoin että HEL-Dublin tänään lähtevä pe-su lennot on Skyscannerin mukaan 942 euroa. Tietty jos sun miehesi ja hänen ystävänsä ovat varakkaita, niin eihän tuo ole hinta eikä mikään. Mutta olisi hän voinut jo eilen tästä kertoa. Luulen että mies ei vaan ole uskaltanut kertoa sinulle asiasta aikaisemmin.

Vierailija
69/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi joku katkera kotihiiri, joka ei halua miehensä viettävän hauskaa kavereidensa kanssa. Kannattaa varmaan päästää mies vapauteen.

Vierailija
70/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
71/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea uskoa, että olisivat edellisenä iltana varanneet lennot, eiköhän tätä ole suunniteltu oikeasti viikkoja/kuukausia. Lennot on superkalliit, jos ne varaa just ennen matkaa. Katsoin että HEL-Dublin tänään lähtevä pe-su lennot on Skyscannerin mukaan 942 euroa. Tietty jos sun miehesi ja hänen ystävänsä ovat varakkaita, niin eihän tuo ole hinta eikä mikään. Mutta olisi hän voinut jo eilen tästä kertoa. Luulen että mies ei vaan ole uskaltanut kertoa sinulle asiasta aikaisemmin.

Mies ja kaverinsa varasivat viimeiset halvat liput niin nyt on vain kallista tarjolla!

Vierailija
72/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että saatiin kavereiden kanssa idea että me lähdetään reissuun joten hanki koirallesi muu vahti.

Tuollaiset "draamaqueenit" ovat kyllä pahimpia. Aikanaan tuli seurusteltua tuollaisen naisen kanssa. Ihan vaikka jos yhdeksi illaksi tuli jotain tekemistä kavereiden kanssa, niin tämä nainen keksi jotain heti tilalle ja vaati tulemaan hänen kanssaan. Ei ollut lapsia tai mitään muuta mikä olisi vaatinut huolehtimista.

Vierailija
73/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan sama juttu, mutta kyllä mulla on suunniteltu tyttöjen ilta eskaloitunut kahden päivän (yhden yön) minireissuksi edellisenä päivänä. Molemmat ollaan kahden lapsen äitejä ja hienosti pärjää miehet pari päivää lasten kanssa. Tää AP:n mies oli kai lähdössä Dubliniin pariksi yöksi, en pidä sitä sen kummempana reissuna. Toki lapsia ei voi jättää kotiin samaan tapaan kuin koiraa, niin ei tuo ihan ilmoitusluontoinen juttu ollut, mutta sellainen "Onks ok?" "On ok!" "Kiva, moido" -tyyppinen luvanpyyntö kuitenkin.

Samaan tapaan mun puoliso on vapaa kulkemaan satunnaisesti, totta kai mä lapsieni kanssa pärjään pari yötä ja päivää kotonani. Jatkuva yksin jättäminen ei oo ok kuitenkaan, mut mekin kuitenkin jaetaan arkea ja juhlaa se tyyliin 360 yötä vuodessa vähintään.

Vierailija
74/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhan nopeella aikataululla, ehkä noin viikkoa aikaisemmin vois ilmoittaa. 

Meillä ainakin voi mennä kunhan tosiaan ilmoittaa ajoissa jos vaikka pitää koiralle hankkia hoitopaikka (jos siis molemmilla jotain menoa tai mies työreissulla ja mä haluaisin lomalle). 

Vierailija
75/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja kaverinsa varasivat viimeiset halvat liput niin nyt on vain kallista tarjolla!

Ei lentoliput ~koskaan ole halpoja samalla viikolla. Reittilennoille ei ole mitään äkkilähtötarjouksia.

Vierailija
76/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Miksei voisi lähteä, jos ei ole lapsia tai muita yhteisiä huollettavia, eikä muita aiemmin yhdessä sovittuja menoja?

Löysätkää sitä pipoa nyt vähän.

Tv. N58, kohta 30 vuotta naimisissa

Onko koira kenties miehen tai molempien yhteinen? Ei voi silloin yksipuolisesti sanoa heippa, vaan pitää sopia hoidosta, kuten lasten kanssa.

Vierailija
77/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan nopeella aikataululla, ehkä noin viikkoa aikaisemmin vois ilmoittaa. 

Meillä ainakin voi mennä kunhan tosiaan ilmoittaa ajoissa jos vaikka pitää koiralle hankkia hoitopaikka (jos siis molemmilla jotain menoa tai mies työreissulla ja mä haluaisin lomalle). 

Eikös nuo muut menot pitäisi olla hyvissä ajoin tiedossa? Ja jos toisella jotain on jo suunniteltuna, niin sitten spontaanin reissun valitseva hoitaa nyt esimerkiksi sille koiralle hoitopaikan.

Vierailija
78/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kaikesta sitä jaksetaankin suuttua. Kuulostat vähän kontrollifriikiltä :D Mikä sua ap tässä kuviossa nyt eniten harmittaa? Se, että tieto tuli niin lyhyellä varoitusajalla? Että jäät yksin? Vai huolestuttaako sua miehen alkon käyttö erityisesti? Pelkäät että ylilyöntejä sattuu?

Vierailija
79/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei ennalta ole kertonut. Ei meillä (lapseton aikuistalous) lupia kysellä, mutta varmistetaan, että eihän kyseiseen ajankohtaan ollut muuta suunniteltu.

No jos on oikeasti edellisen illan aikana suunniteltu, niin ei siinä paljoa ehdi keskustella. Pitäisi varmaan olla torstaina tiedossa jos viikonlopuksi on jotain ohjelmaa.

Siinä, kun suunnittelee varmistaa. Itellä ei tulis mieleenkään klikata maksupainiketta ilman, että olen kumppanilta asian tsekannut, se on ihan normaalia toisen huomiointia. Toi oma kumppani on lisäks niin hajamielinen, ettei se aina muista ees omia menojaan ilman, että sitä muistuttaa eli vois reissu mennä sen omienkin suunnitelmien kanssa ristiin.

Vierailija
80/175 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheellinen nainen, jonka mielestä olisi aivan mahtavaa jos olisi tuollainen kaveriporukka jonka kanssa voisi lähteä ex-tempore reissulle Dubliniin (tai mihin vain lähelle).

Ymmärrän harmin, mutta koirat on vaan koiria. Eivät todellakaan vaadi samaa hoitoa kuin lapset.

Ja en itsekään lähtisi niin että vain ilmoittaisin asiasta, vaan siten että tietäisin ettei vkl ole mitään ja korvaisin asian miehelle jollain tapaa myöhemmin.

Teillä ei ole lapsia eikä sinulla ilmeisesti mitään suunnitelmia, joten jos suhde on muuten hyvä ja mies luotettava, en ymmärrä ap sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän