Mies ilmoitti, että ovat lähdössä kaveriporukalla spontaanisti tänään kaupunkilomalle 3 päiväksi. Ei kysynyt etukäteen
Saisiko teidän mies tehdä tällaista? Olen aika raivoissani nyt kun jään sitten koiran kanssa kahdestaan kotiin ja mies ryyppää jossain Dublinissa.
Kommentit (175)
Oletko ottanut itsellesi miehen vain adoptoinut itsellesi lapsen?
Kyllä sä nyt koiran kanssa pärjäät muutaman päivän yksinkin. Tyhmä äijä, kun ei puhu etukäteen, tosin.
Muuta sillävälin koiran kanssa muualle? Toteat vain, että joo kaverin kanssa keksittiin tällanen juttu eilen.
Eikö ole jännää, että osa miehistä käyttäytyy kuin sinkut, vaikka olisivat parisuhteessa (on jopa perhettä!)? Miksi heillä ei ole kykyä nähdä, että he ovat nyt parisuhteessa tai ovat vanhempia, jolloin oletusarvona on, että asioista keskustellaan ja ilmoitetaan hyvän aikaa ENNEN kuin matkaan lähdetään ja otetaan se kumppani huomioon?
Ei tota tekevien ihmisten pitäisi mennä parisuhteeseen.
Onpa vihaisia kommentteja. Ymmärtäisin jos olisi vaikka lapsia tai jouduttaisiin joku muu meno perumaan, mutta eihän tässä mitään vahinkoa ole tapahtunut.
Ota asia positiiviselta kannalta. Sinulla on nyt kolme vuorokautta omaa A-luokan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Miksei voisi lähteä, jos ei ole lapsia tai muita yhteisiä huollettavia, eikä muita aiemmin yhdessä sovittuja menoja?
Löysätkää sitä pipoa nyt vähän.
Tv. N58, kohta 30 vuotta naimisissa
Näillä numeroilla jopa toivoo että lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä nyt koiran kanssa pärjäät muutaman päivän yksinkin. Tyhmä äijä, kun ei puhu etukäteen, tosin.
Muuta sillävälin koiran kanssa muualle? Toteat vain, että joo kaverin kanssa keksittiin tällanen juttu eilen.
Kts mitä tarkoittaa sana spontaani.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole jännää, että osa miehistä käyttäytyy kuin sinkut, vaikka olisivat parisuhteessa (on jopa perhettä!)? Miksi heillä ei ole kykyä nähdä, että he ovat nyt parisuhteessa tai ovat vanhempia, jolloin oletusarvona on, että asioista keskustellaan ja ilmoitetaan hyvän aikaa ENNEN kuin matkaan lähdetään ja otetaan se kumppani huomioon?
Tässä tapauksessa vaan ei ollut edes mahdollista keskustella hyvän aikaa ennen, koska matka on spontaani. Eilisiltana olivat keksineet idean eli silloin olisi voinut kertoa/keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö miehet ovat parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kts mitä tarkoittaa sana spontaani.
ohis: mies olisi voinut kertoa ap:lle jo siinä vaiheessa, kun alkoivat edellisiltana suunnitella matkaa. Nythän hän laittoi vasta töistä viestiä, että lähtee tänään töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi.
Mä saisin kilarit jos mun ukko tekisi noin. Ei sekään multa tollasta käytöstä hyväksyisi yhtään sen enempää. Toi on loukkaavaa ja tulisi tunne, että toinen pitää mua jonain itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa vihaisia kommentteja. Ymmärtäisin jos olisi vaikka lapsia tai jouduttaisiin joku muu meno perumaan, mutta eihän tässä mitään vahinkoa ole tapahtunut.
Niin no eikö koirat nyt oo vähän kuin ikuisia lapsia, pitäähän niistäkin huolehtia joka päivä. Nyt mies oletti kysymättä, että puoliso kusettaa ja ruokkii koirat.
Menikö nyt joku suunnitelma pilalle? Pitikö sun mennä johonkin ja miehen katsoa koiraa? Vai miksi tarkalleen olet raivoissasi?
Meillä kyllä voi molemmat mennä muutaman päivän reissuun, jos tulee tilaisuus eikä niitä nyt usein tule. Jos joku jo sovittu yhteinen tai sen toisen meno pitää perua tai siirtää niin sitten on syytä neuvotella. Muuten ilmoitus riittää, toisella on kivaa reissussa ja toisella omaa rauhaa kotona.
Kun sua ärsytää, kertoo, että tuo mies ei oo hyvä sulle, vaan tarviit vakaamman kumppanin. Älä meiltä kysele, vaan oo rehellinen itsellesi ja omille tunteillesi. Voisitko itse tehdä saman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö miehet ovat parisuhteessa?
Ei toki, mutta harvemmin olen kuullut, että parisuhteessa oleva äiti tai nainen lähtee tyttöjen matkaan Dubaihin vaikkapa 2 päivän varoitusajalla. Tai lähtee vaan jonnekin ilmoittamatta kumppanille.
Kutsuuko kaverit yllättäen mukaan? Ei siinä paljoa lupia kysellä jos jonnekin kutsutaan. Ap itse lähtisi tyttöporukalla jos joku sanoisi että lähdetäänkö vkonlopuksi Lontooseen ja ei varmasti kuuntelisi kieltoa poikkikselta
Jos teette tuollaista myös yhdessä, niin sitten ihan ok. Jos taas on niin, että kaikki reissut ja "kivat, spontaanit jutut" tehdään vaan kavereiden kanssa, ilman puolisoita ja yleensä jonkun muun aloitteesta, niin sitten voisi ärsyttää.
Menispä mun mies joskus johonkin.