Muisti pätkii. Hämmästelen jatkuvasti, että missä välissä minä tuonkin tein!
Outoa.
Jatkuvasti tapahtuu sitä, että kun teen ja päässä mietin mitä seuraavaksi teen ja olen sitten sitä tekemässä, niin huomaan, että se onkin jo tehty. :D
Esimerkiksi mietin, että missä välissä avasin tietokoneen? Kun olin menossa tietokoneelle.
Mitä, täytinkö tuon vesipullon jo? Ainiin.
Otinko jo lääkkeet?
Laitoinko avaimet jo laukkuun?
Siis jatkuvasti jos alan jotain tekemään. Enkä käy edes töissä tällä hetkellä. Olen tosi hajamielinen näköjään. N27v.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Samaa vikaa
Tuttua toimintaa.
Minusta on mukavinta se kun huomaa, että tiskit on tiskattu, pyykit pesty ja koti on siisti. Eikä mitään mielikuvaa koska ne teki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mukavinta se kun huomaa, että tiskit on tiskattu, pyykit pesty ja koti on siisti. Eikä mitään mielikuvaa koska ne teki.
😄👍
Mä etsin vimmatusti ihan paniikissa mun puhelinta, ku luulin et se on hukassa, mut sit välähti, mähän oon puhelimessa parasta aikaa🤪
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi, jokin lääkeaine, e-pilleri? Trauma, väsymys? Piik. haitat? Ajatuksissaan..? No ei kuulu muille tietenkään asia.
Onneksi en ole yksin asian kanssa!
Tähän vastaan, että kaikki yhteensä voi olla, en minä tiedä.
Alkoholia olen valitettavasti käyttänyt elämässäni runsaamminn. Olen nyt pyrkinyt totaaliseen raittiuteen.
Mielialalääke löytyy, hormonivalmiste löytyy.
Traumoja on vaikka muille jakaa (päihdeongelmainen koti lapsena, väkivaltaa paljon ollut jne) ja väsyn melko helposti.
Tunnollisesti rokotteet kunnossa ja olen kyllä melko ajatuksissani usein. Aika levoton ja pää tuottaa mielikuvia ja aihetta aivan saamaristi jatkuvaan tahtiin.
Olen onneksi oppinut meditoimaan, josta on ollut apua. Ap
Kilpirauhasen vajaatoimintakin voi aiheuttaa tuollaista. Yleinen sairaus Suomessa.
Samaa vikaa