Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua puhua raha-asioista. Red flag? Yhdessä 6 kk

Vierailija
27.08.2023 |

Hän ei suostu sanomaan, että paljonko on esim. rahaa tilillä tai sijoituksissa. Asuu vuokralla kaksiossa ja tekee IT-hommia

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee trolli, mutta tivaamisesi on red flag. Jos suunnittelette yhteistä elämää tulee myöhemmin ajankohtaiseksi mikä on molempien ansiotaso.

Vierailija
2/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi se tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näin miehenä olisi todella paha red flag, jos nainen ryhtyisi seurustellessa tivaamaan paljonko on rahaa sijoitukissa ja tilillä. Jättäisin luultavasti naisen.

Vierailija
4/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä ja mieheni ollaan oltu outoja heti alusta alkaen.

Minä olen kertonut ihan avoimesti kuinka paljon tienaan ja mikä on sijoitusvarallisuuteni. Olemme seurustelleet vähän alle puoli vuotta ja ihan normaalisti puhumme rahasta ja sitä kuinka sitä saa kerrytettyä lisää. Tiedän suurin piirtein paljonko miehellä on sijoituksissa ja hän tietää minun. Hän tietää kuinka paljon saan palkkaa kuukaudessa, kulurakenteeni ja kuinka paljon olen onnistunut nostamaan palkkaani jo tässä kuuden kuukauden aikana. Itse tiedän kuinka paljon mies tienaa ja miten on menonsa rakentanut. 

Eikö nämä ole ihan normaaleja keskusteluja, joita käydään parisuhteessa? Pystymme hyvin tsemppaamaan toisiamme ja tukemaan varallisuuden kerryttämisessä. Mies esimerkiksi huomasi pari parempaa vaihtoehtoa boostata mun tuloja ja itse olen hänen kohdallaan saman tehnyt. Nyt mietimme yhdessä yhteistä sijoitusinstrumenttia ja sitä, että kuinka saadaan siihen rahat.

Mulle olisi todella iso varoitus siinä, jos mies pitäisi oman tulotasonsa ja menonsa salassa ja ei asiasta suostuisi puhumaan. En edes lähtisi sellaisen kanssa pidemmälle miettimään. 

Vierailija
5/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minä ja mieheni ollaan oltu outoja heti alusta alkaen.

Minä olen kertonut ihan avoimesti kuinka paljon tienaan ja mikä on sijoitusvarallisuuteni. Olemme seurustelleet vähän alle puoli vuotta ja ihan normaalisti puhumme rahasta ja sitä kuinka sitä saa kerrytettyä lisää. Tiedän suurin piirtein paljonko miehellä on sijoituksissa ja hän tietää minun. Hän tietää kuinka paljon saan palkkaa kuukaudessa, kulurakenteeni ja kuinka paljon olen onnistunut nostamaan palkkaani jo tässä kuuden kuukauden aikana. Itse tiedän kuinka paljon mies tienaa ja miten on menonsa rakentanut. 

Eikö nämä ole ihan normaaleja keskusteluja, joita käydään parisuhteessa? Pystymme hyvin tsemppaamaan toisiamme ja tukemaan varallisuuden kerryttämisessä. Mies esimerkiksi huomasi pari parempaa vaihtoehtoa boostata mun tuloja ja itse olen hänen kohdallaan saman tehnyt. Nyt mietimme yhdessä yhteistä sijoitusinstrumenttia ja sitä, että kuinka saadaan siihen rahat.

Mulle olisi todella iso varoitus siinä, jos mies pitäisi oman tulotasonsa ja menonsa salassa ja ei asiasta suostuisi puhumaan. En edes lähtisi sellaisen kanssa pidemmälle miettimään. 

Kuulostaa siltä, että teillä vakka on löytänyt kantensa. Molemmilla raha tärkeintä elämässä. Joten tulette sopimaan toisillenne!

Vierailija
6/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag? Ite olet! Kun käytätä anglismeja.

Toisekseen miehen raha-asiat ei kuulu sulle millään lailla!

Vierailija
7/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa riittävästi siitä ei tarvitse puhua.

Vierailija
8/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee trolli, mutta tivaamisesi on red flag. Jos suunnittelette yhteistä elämää tulee myöhemmin ajankohtaiseksi mikä on molempien ansiotaso.

No ei tosiaankaan tarvitse kertoa 6 kk tuttavuuden jälkeen.

Vierailija
9/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai kauanko seukattu. Onko se lyhyt vai pitkä aika. Ehkä aikoo pitää rahansa itse, ei panosta naiseen. Eli pihi.

Vierailija
10/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle näin miehenä olisi todella paha red flag, jos nainen ryhtyisi seurustellessa tivaamaan paljonko on rahaa sijoitukissa ja tilillä. Jättäisin luultavasti naisen.

Olen opettanut että pitäkää kiinni euroistanne, raskaasti opiskeltu ammatti niin joka penni on omaa!

Se neuvo sisältää huijareista lähtien ostamisen ja muun, puhutamattakaan "lainaajista" ja muista lokeista.

JA jos ja kun liittoudutaan, avioehto ehdottomasti!

Vaivalla raadettuja rahoja ei tommosille APn kaltaisille...nollatoleranssi!

Niin no jos eletään tilipussista toiseen tyhjiä pulloja keräillen, ei lie niin nokonnnuukaa...

Vierailija
11/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriik Kriik, Lokki kirkuu 😂

Vierailija
12/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä tai suunnitteletteko yhteen muuttoa?

En enää muuttaisi yhteen sellaisen kanssa jonka raha-asioista en tietäisi edes suurpiirteisesti. Niin kauan kun asutaan erillään, niin aivan sama, mutta jos homma kääntyy vakavaksi niin silloin haluan tietää toisen rahankäytöstä.

Nimimerkillä puskista tuli puolison rahapeliriippuvuus.

Vierailija
13/13 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne omat tulot, "voimaantunut nainen? 😂😂😂😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi