Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen palkankorotusprosentit sun alallla on tiedossa? Itse olen pettynnyt,

Vierailija
09.03.2023 |

pankissa töissä ja 3,5% on tulossa. Ensi vuonna 2,5% josta n. puolet keskusteluerää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YTN puolusteli taas työnantajia kuten aina ovat tehneet, varsinkin ensi vuonna huomattavasti heikommat korotukset kuin muilla aloilla

Eihän noi taulukkokorotukset rajaa sitä, mitä henkilökohtaisissa kehityskeskusteluissa sovitaan. 

Kaikilla ei ole kehityskeskusteluja tai mahdollisuutta henkilökohtaisiin palkankorotuksiin. Taulukoilla mennään meillä, todellakin. 

Työpaikkaa vaihtamalla voi saada reilumman korotuksen, jos koet olevasi alipalkattu.

Vierailija
22/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ope eikä kyllä mitään selkoa, että mitä ois tulossa. Miten tääkin voi olla niin vaikeeta?!? Joku kertaerä tulee jollekin, ehkä, ja 2% jollekin ehkä ja 6% ensi vuoden kolmantena keskiviikkona, kunhan muistat olla kyykyssä silloin eikun se meneekin vaan hoitajille ja sä saat 1,5 paitsi jos ootkin kesän työttömänä niin et saa mitään paitsi jos bussikuski saa 2,7% ja ehtii vuorollaan vessaan niin säkin sitten ehkä ehdit vielä joku kaunis päivä vessaan kesken työpäivän. Eivais. Sitä ei sentään voi luvata koska ahtaajat tarvii ne sun vessatauot kun ne tekee rahaa ja niillon isommat mahat ja genitaalit.

😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, mun kommentti tästä välistä on poistettu, oikeasti?

Kommentoin täysin asiallisesti kirjoittaen, että ihmettelen näitä palkankorotuksia, ja että yrittäjät on pistetty todella ahtaalle.

Ja että vaikka itse olenkin vain palkollinen, niin hoidan työssäni mm. ostoreskontraa, joten olen omin silmin nähnyt miten työnantajalle kaikki on kallistunut ihan hirveästi. Sähkölaskut, materiaalikustannukset, kuljetusten hinnat, kaikki.

Vissiin kommenttini poiston syy johtui siitä, että viimeisessä lauseessa kerroin pelkääväni että työnantaja lakkaa kustannussyistä pian valmistamasta tuotteitaan Suomessa, ja siirtyy valmistuttamaan ne halvemmalla ulkomailla. Että sittenpä ollaan lafkassa kohta kaikki työttöminä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi