Mies on ihastunut meidän perheneuvolan psykologiin
Pari kertaa ollaan käyty perheneuvolassa lapsen asioissa, tarvitsisi terapiaa, mieluiten toimintaterapiaa. Vastaanotolla ollut ensin psykologi ja perheterapeutti, nyt viimeiset kaksi kertaa pelkästään psykologi. Mua turhauttaa, koska mennyt tähän "lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus"-lätinäksi, mutta vielä enemmän nousee savu korvista kun mies selvsti on mennyt ihastumaan tuohon psykologiin. Lässyyttää niitä juttuja käynnin jälkeenkin, tyyliin "Minna" oli oikeassa siinä mitä sanoi xxx:stä, huomasitko miten "Minna" oli mun kanssa tästä samaa mieltä, "Minnalla" oli tosi kivat farkut ja muutenkin tykkään siitä tyylistä, "Minna" vaikuttaa tosi fiksulta, onkohan se sinkku kun ei oo sormusta. Jne jne jne. Lisäksi oli googlannut psykologin ja katsonut ammattilaisten hakupalvelusta, että on miestä 5 vuotta vanhempi ja nyt pällistelee sitä, että miten voi olla niin nuoren ja hyvännäköinen. Menee hermo, ei tekisi enää mieli mennä mutta kun haluaisin todella lapselle sitä toimintaterapiaa.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee itelläkin mieli raivonussia tuon Minnan kanssa kiihkeästi tukasta vetäen ja Minna orgasmiin johdatellen.
Raivonussiminen ei kuulosta siltä, että tulisi orgasmi vaan kipeä hiertymä. 😬
Raivonussimisen idea onkin kai siinä, että molemmat on ihan rajoilla jo eikä se kestä kovin kauan. Ei sitä raivoa jaksa ylläpitää kovin pitkään, mutta lopputulos voi olla hyvin antaumuksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee itelläkin mieli raivonussia tuon Minnan kanssa kiihkeästi tukasta vetäen ja Minna orgasmiin johdatellen.
Raivonussiminen ei kuulosta siltä, että tulisi orgasmi vaan kipeä hiertymä. 😬
Mistä sä sen hiertymän nyt saat jos emätin on lotisevana.
Ei se sitä estä.
En tiedä millaiseksi kuvittelet raivonussimisen 😂
Ihme porukkaa täällä. Eiköhän jokaista sellaista häiritse tuollainen, joka oikeasti kumppaniaan rakastaa. Ainakin mulle kertoo sen, ettei oma kumppani paljon merkkaa jos tuollainen käytös psykologilta on ihan fine. Lumppumaista toimintaa ammattilaiselta, selvä perheenrikkoja.
Nauran silmät vettä valuen noille Minnan yksityiskohtaisille kuvailuille!! :D
Mutta sellaisen asiallisen välihuomion haluaisin heittää, että nykyään vanhemmat ihan oikeasti liian matalalla kynnyksellä toivoisvat lapselle omaa terapiaa/hoitoa (ja mieluiten Kelan maksamalla taksikuljetuksella), koska se on vanhemmille itselleen helppoa ja kätevää. Jos lapsi on vauva-iästä lähtien saanut omaksi viihteeksi tabletin, youtuben jne. ja tottunut pienestä pitäen valtavaan informaatiotulvaan ruudun välityksellä, plus vanhempien oma poissaolevuus kännykällä lapsen sijasta, ei tätä korjata millään 45min/vko toiminta-tai muullakaan terapialla. Lapsen ja vanhemman vuorovaikutus, vanhemman johdomukainen toiminta, jne pitäisi eka olla kunnossa.
Eli hottis Minna on varmaan ihan oikeilla jäljillä. :D
Ehkä sun mies ei ole mies vaan nainen. Ja osaa ton puhumisen taidon ja lässyttämisen
Ihastuneet ja lässyttävät miehet on kyllä noloja, siinä olet oikeassa. Et sä tuolla raivoamisella saa asiaa muutetuksi. Ota etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Nauran silmät vettä valuen noille Minnan yksityiskohtaisille kuvailuille!! :D
Mutta sellaisen asiallisen välihuomion haluaisin heittää, että nykyään vanhemmat ihan oikeasti liian matalalla kynnyksellä toivoisvat lapselle omaa terapiaa/hoitoa (ja mieluiten Kelan maksamalla taksikuljetuksella), koska se on vanhemmille itselleen helppoa ja kätevää. Jos lapsi on vauva-iästä lähtien saanut omaksi viihteeksi tabletin, youtuben jne. ja tottunut pienestä pitäen valtavaan informaatiotulvaan ruudun välityksellä, plus vanhempien oma poissaolevuus kännykällä lapsen sijasta, ei tätä korjata millään 45min/vko toiminta-tai muullakaan terapialla. Lapsen ja vanhemman vuorovaikutus, vanhemman johdomukainen toiminta, jne pitäisi eka olla kunnossa.
Eli hottis Minna on varmaan ihan oikeilla jäljillä. :D
Jos kännykkä, pelikonsolit ja ipad vaikuttaisi lapseen negatiivisesti, en tietenkään antaisi käyttää! Nyt lapsi on todella taitava useissa peleissä ja pelien ja YouTuben kautta osaa englantia. En ole kieltämässä lapselta kännykkä/tietokonetta/ipädiä/ps/tvtä niin kauan kuin ei ole ongelmia vaan päinvastoin oppii ja saa uusia virikkeitä. Tiedän, mikä on mun lapsille hyväksi ja mikä ei.
ap
tuota, jos ratkaiset tämän asian kolmen kimpalla? Voit sitten hyvityksenä vaatia ulkomaan matkaa tai jämäkkäkullista nuorempaa miestä itsellesi iltaviihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet ja lässyttävät miehet on kyllä noloja, siinä olet oikeassa. Et sä tuolla raivoamisella saa asiaa muutetuksi. Ota etäisyyttä.
Kiva, että joku vähän ymmärtää pointtiani. Mies on todella nolo. Mm. että meni etsimään psykologia terveydenhuollon henkilöpalvelusta ja muualta netistä. Ihan kuin joku yläasteelainen, siskon poika tulee mieleen. En tosiaan ole miehelle raivonnut, vaan juurikin ottanut etäisyyttä kun en itse kestä katsella tuota ääliömäistä länkytystä.
ap
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTM353XVrXPjXM338p…
Ap. löytää Minnan kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan utareet hölskyivät rytmikkäästi kun ap:n mies nussi tätä työpöytää vasten. Mies oli mennyt yhden kerran Minnan (tai Munkki-Minna, kuten mies mielessään mietti) vastaanotolle yksin ja tilanne kuumeni nopeasti. Nainen ulisi ja aneli ap:n miestä nussimaan kovempaa ja laskemaan sisään. Pillulitisi ja huohotus täytti huoneen. Samaan aikaan ap oli kotinaan tekemässä makaronilaatikkoa lapselle ja pian kotiin tulevalle miehelleen.
Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.
Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.
😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa
Sun lootas on sitten kuivaa känttyä, sen pitää olla aika kosteaa lautaselle mennessä.
Höpö höpö, ei kuulu makaronilaatikon litistä eikä lätistä!
Noi perheneuvolat ei paljoa anna. Tuli aikoinaan tutuksi. Sielläkin oli hyvin pukeutunut psykologi josta mieheni mainitsi.
Rauhoitu ap. Me hoidetaan sun lapsen mt kuntoon. Sä voit hakea apua muualta.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxeb5fOP7RB8cqcQu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan utareet hölskyivät rytmikkäästi kun ap:n mies nussi tätä työpöytää vasten. Mies oli mennyt yhden kerran Minnan (tai Munkki-Minna, kuten mies mielessään mietti) vastaanotolle yksin ja tilanne kuumeni nopeasti. Nainen ulisi ja aneli ap:n miestä nussimaan kovempaa ja laskemaan sisään. Pillulitisi ja huohotus täytti huoneen. Samaan aikaan ap oli kotinaan tekemässä makaronilaatikkoa lapselle ja pian kotiin tulevalle miehelleen.
Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.
Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.
😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa
Sun lootas on sitten kuivaa känttyä, sen pitää olla aika kosteaa lautaselle mennessä.
Höpö höpö, ei kuulu makaronilaatikon litistä eikä lätistä!
Todellakin kuuluu. Et ole koskaan syönyt mehevän herkullista makaronilaatikkoa jos se ei ole litissyt lautaselle laitettaessa, ettäs tiedät.
Vierailija kirjoitti:
t. Minna
Minnan läsnäolo saa sydämen sykkimään,
Hän on kuin aurinko, joka paistaa päivänpaisteessa.
Hänen silmänsä ovat kuin kauneimmat tähdet,
Ja hänen hymynsä on kuin lämmin kesätuuli.
Minnan rakkaus on kuin kaste, joka ravitsee maata,
Hän tekee elämästäni niin paljon kauniimman.
En voi kuvitella elämää ilman häntä,
Hän on minun kaikkeni, minun kallis aarteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen Minnan tuollaisena isotissisenä milffinä, vähän Satu Silvomaista olemusta on Minnassa, vai kuinka ap. Sinä kiukkupussi, joka ei osaa edes kosteaa makaronilaatikkoa tehdä.
Jo on taas fiilikset. Kevätaurinko ilmeisesti tekee tepposet mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Minnan läsnäolo saa sydämen sykkimään,
Hän on kuin aurinko, joka paistaa päivänpaisteessa.
Hänen silmänsä ovat kuin kauneimmat tähdet,
Ja hänen hymynsä on kuin lämmin kesätuuli.Minnan rakkaus on kuin kaste, joka ravitsee maata,
Hän tekee elämästäni niin paljon kauniimman.
En voi kuvitella elämää ilman häntä,
Hän on minun kaikkeni, minun kallis aarteeni.
🤣
Ei se sitä estä.