Mies on ihastunut meidän perheneuvolan psykologiin
Pari kertaa ollaan käyty perheneuvolassa lapsen asioissa, tarvitsisi terapiaa, mieluiten toimintaterapiaa. Vastaanotolla ollut ensin psykologi ja perheterapeutti, nyt viimeiset kaksi kertaa pelkästään psykologi. Mua turhauttaa, koska mennyt tähän "lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus"-lätinäksi, mutta vielä enemmän nousee savu korvista kun mies selvsti on mennyt ihastumaan tuohon psykologiin. Lässyyttää niitä juttuja käynnin jälkeenkin, tyyliin "Minna" oli oikeassa siinä mitä sanoi xxx:stä, huomasitko miten "Minna" oli mun kanssa tästä samaa mieltä, "Minnalla" oli tosi kivat farkut ja muutenkin tykkään siitä tyylistä, "Minna" vaikuttaa tosi fiksulta, onkohan se sinkku kun ei oo sormusta. Jne jne jne. Lisäksi oli googlannut psykologin ja katsonut ammattilaisten hakupalvelusta, että on miestä 5 vuotta vanhempi ja nyt pällistelee sitä, että miten voi olla niin nuoren ja hyvännäköinen. Menee hermo, ei tekisi enää mieli mennä mutta kun haluaisin todella lapselle sitä toimintaterapiaa.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kaataa oikein reilu satsi ulostuslääkettä tuon kahvikuppiin, kun hänen silmä välttää!
T. Ap
No sä käyt ainakin aiheesta psykologilla etkä kuormita palveluita turhaan :).
Pitäisikö sinun jutella noista aggressioista sille psykologille?
Mies ihastuu ja sulla tyttöjen illan pano?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vitt*. Psykologi ehdotti viime kerralla kahden keskistä tapaamista miehen kanssa. Voitte olla varmoja, että seuraan oven taakse kuuntelemaan.
Lässytti jotain, että kuuntelee ensin vain miehen näkökulmasta ja minulle kuulemma tulossa myöhemmin oma.
Tasan tarkkaa tuo h*tsu käyttää tuota vain hyväkseen.
T. Ap
Tämä en ollut minä, joku provoilee. Perheenä on kaikki tapaamiset
ap
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kaataa oikein reilu satsi ulostuslääkettä tuon kahvikuppiin, kun hänen silmä välttää!
T. Ap
Tämäkään en ollut minä. Mitä järkeä tulla provoilemaan, ääliö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan utareet hölskyivät rytmikkäästi kun ap:n mies nussi tätä työpöytää vasten. Mies oli mennyt yhden kerran Minnan (tai Munkki-Minna, kuten mies mielessään mietti) vastaanotolle yksin ja tilanne kuumeni nopeasti. Nainen ulisi ja aneli ap:n miestä nussimaan kovempaa ja laskemaan sisään. Pillulitisi ja huohotus täytti huoneen. Samaan aikaan ap oli kotinaan tekemässä makaronilaatikkoa lapselle ja pian kotiin tulevalle miehelleen.
Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.
Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.
😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan utareet hölskyivät rytmikkäästi kun ap:n mies nussi tätä työpöytää vasten. Mies oli mennyt yhden kerran Minnan (tai Munkki-Minna, kuten mies mielessään mietti) vastaanotolle yksin ja tilanne kuumeni nopeasti. Nainen ulisi ja aneli ap:n miestä nussimaan kovempaa ja laskemaan sisään. Pillulitisi ja huohotus täytti huoneen. Samaan aikaan ap oli kotinaan tekemässä makaronilaatikkoa lapselle ja pian kotiin tulevalle miehelleen.
Tää oli hyvä. Kuvittelen Minnalle klassisen suorat (tyyliin Levis 501) denimit, valkoiset matalavartiset Björn Borg-tennarit, oversize valkoinen kauluspaita, jonka alla valkoinen tiukka ihonmyötäinen toppi. Meikkiä hillitysti, kevyt rajaus, ripsari, huoliteltu meikkipohja ja kulmat, kynsissä vaaleanpunainen ranskalainen manikyyri ilman tekokynsiä. Huulet luontaisesti täyteläiset ja neutraali huulikiilto. Hiukset olkapäille kullanhohtoinen vaaleanruskea, vähän laineilla ja verhomallinen otsis. Panokohtauksessa Minnan paitapuseron napit avattu ja muhkeat C-kupin tissit paljaana alasvedetystä tiukasta topista. Minna on elämäntapa-sinkku, joka ei haluakaan vakiintua, vaan tykkää paneskella ja tapailla useampia miehiä rennosti samaan aikaan.
Jotenkin utareista ei tule mieleen C-kupit, jotka on verrattaen pienet. Ennemmin joku hölskyvä H-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.
Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.
😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa
Sun lootas on sitten kuivaa känttyä, sen pitää olla aika kosteaa lautaselle mennessä.
Mä kuvittelin Minnalle sellaset terhakkaat kohtuullisen kokoiset rinnat joissa oikein pinkki nänni pystyssä ja pieni areola.
Tää alkoi soida mun päässä, en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5KlSAHMWSnRWfUQl…
Tässä pikkusievä kuva ap:n miehestä ja Minnasta.
Nauran ääneen näille, tää on ihan parasta viihdettä!Ja ap:lle hyvää reality checkiä! :D
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5KlSAHMWSnRWfUQl…
Tässä pikkusievä kuva ap:n miehestä ja Minnasta.
Ap:lla taitaa olla itsetunto-ongelmia, mitä vallantunteesta nauttivalla Minnalla taas ei ole. Minna nauttii tilanteesta kun ap kihisee näkyvästi kiukusta.
Ap, tuliko mies kotiin lainkaan sen yksityissessionsa jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Tekee itelläkin mieli raivonussia tuon Minnan kanssa kiihkeästi tukasta vetäen ja Minna orgasmiin johdatellen.
Raivonussiminen ei kuulosta siltä, että tulisi orgasmi vaan kipeä hiertymä. 😬
Ap:n miehen ja Minnan lapsella ainakin terapiapalvelut hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee itelläkin mieli raivonussia tuon Minnan kanssa kiihkeästi tukasta vetäen ja Minna orgasmiin johdatellen.
Mistä sä sen hiertymän nyt saat jos emätin on lotisevana.
Kiitos vaan ensinnäkin minuna esiintyneelle provoilijoille ja kaikille näille panofantasioijille aloitukseni pilaamisesta.
En ole mikään hullu tiikeriäiti, vaan näen miestäni ja psykologia paremmin lapsen tarpeen omaan toimintaterapiaan. Miksi sitä ei tarjota, on silkka kustannuskysymys. Toiseksi, on tosi tekopyhää ja ärsyttävää että minä pyöritän meidän perheen arkea, mutta mies saa hehkutusta ja kehuja perheneuvolassa, ja sitten mies jatkaa sitä samaa ja yli menevääkin lässytystä vielä kotona.
Henkilökohtaisesti mua ei edes loukkaa tuo miehen typerä ihastuminen, se on vaan noloa ja TYHMÄÄ aikuiselta mieheltä. Mikä tässä harmittaa on lapsen toimintaterapian viivästyminen tuon vuorovaikutus-länkytyksen vuoksi. Olisi kiva, jos mies ei menisi siihen länkytykseen mukaan, mutta nyt menee kun ajattelee ala-eikä yläpäällään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hys, keskity sinä vaan pimeässä lähetyssaarnaaja-nitkutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan ensinnäkin minuna esiintyneelle provoilijoille ja kaikille näille panofantasioijille aloitukseni pilaamisesta.
En ole mikään hullu tiikeriäiti, vaan näen miestäni ja psykologia paremmin lapsen tarpeen omaan toimintaterapiaan. Miksi sitä ei tarjota, on silkka kustannuskysymys. Toiseksi, on tosi tekopyhää ja ärsyttävää että minä pyöritän meidän perheen arkea, mutta mies saa hehkutusta ja kehuja perheneuvolassa, ja sitten mies jatkaa sitä samaa ja yli menevääkin lässytystä vielä kotona.
Henkilökohtaisesti mua ei edes loukkaa tuo miehen typerä ihastuminen, se on vaan noloa ja TYHMÄÄ aikuiselta mieheltä. Mikä tässä harmittaa on lapsen toimintaterapian viivästyminen tuon vuorovaikutus-länkytyksen vuoksi. Olisi kiva, jos mies ei menisi siihen länkytykseen mukaan, mutta nyt menee kun ajattelee ala-eikä yläpäällään.
ap
Kaikkein eniten terapian tarpeessa vaikutat olevan sinä. Hoida itsesi kuntoon ensin.
Onhan se ihme että psykologi tulee paremmin juttuun miehen kanssa kuin itse itsensä 'tiikeriäidiksi' nimenneen kanssa joka on vastahankaan joka asiassa :D