Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen kiinnostumaan minusta?

Vierailija
09.03.2023 |

Olen yrittänyt laittaa muutaman viestin minua kiinnostamalle miehelle viestin, mutta hän ei ole vastannut niihin. Pitäisikö minun vai antaa olla, vai onko jotain keinoja herättää kiinnostusta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: jos mies ei lähtökohtaisesti ole kiinnostunut, niin älä yritä sen enempää. Jos hän lopulta lähteekin kelkkaasi, niin tulet huomaamaan ja miettimään monta kertaa, että olette yhdessä vain siksi, että sinä olit niin aktiivinen. Ei siksi, että olisit hänen mielestään kiinnostava nainen. Tulet olemaan hänelle itsestäänselvyys.

Yst.terv.nimim. Kokemuksen syvä rintaääni

Joo, tämä. Ja yleensä mies ottaa hatkat viimeistään siinä vaiheessa, kun kohtaa sen naisen, joka häntä aidosti säväyttää. Ei sellainen suhde, jossa toinen tekee kaiken ja on ainoa aktiivinen osapuoli ole mikään rakkaussuhde. Mies ottaa sen, mitä on helposti saatavilla, kunnes lähtee vehreämmille mättäille.

Vierailija
22/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, käy suihkussa ja kampaajalla, meikkaa vähän, pukeudu tyylikkään naisellisesti, hymyile ja ole kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ewrtger kirjoitti:

lopeta sheivaus ja tatskaus

töhryt eivät poistu ikinä, vaikka lopettaisit uusien ottamisen. töhritty on pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän