Miten saan miehen kiinnostumaan minusta?
Olen yrittänyt laittaa muutaman viestin minua kiinnostamalle miehelle viestin, mutta hän ei ole vastannut niihin. Pitäisikö minun vai antaa olla, vai onko jotain keinoja herättää kiinnostusta?
Kommentit (23)
Olet yrittänyt laittaa viestin vai olet laittanut? Ensimmäiseen tapaukseen ei luulisikaan tulevan vastauksia, ellei mies ole joku meedio.
menkää yhdessä p...kalle, poistuu moni esto samointein
jätä se sika ja etsi tasoistasi seuraa
Ehkä sinun viestisi ei sitten ollut kovin kiinnostava, tai et yleensäkään ole niin kiinnostavaa seuraa. Me ei voida tietää, kysy siltä mieheltä.
Vinkki: jos mies ei lähtökohtaisesti ole kiinnostunut, niin älä yritä sen enempää. Jos hän lopulta lähteekin kelkkaasi, niin tulet huomaamaan ja miettimään monta kertaa, että olette yhdessä vain siksi, että sinä olit niin aktiivinen. Ei siksi, että olisit hänen mielestään kiinnostava nainen. Tulet olemaan hänelle itsestäänselvyys.
Yst.terv.nimim. Kokemuksen syvä rintaääni
Miehenä sitä saa niin harvoin yhdeltäkään naiselta viestiä, jossa nainen haluaisi olla muutakin kuin kaveri tai aatunnainen kahviteelu tai lounas seura, että sen kerran kun saa, niin ensimmäinen ajatus on, ettö kyse on pilasta tai siitä, että joku haluaa vedättää.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: jos mies ei lähtökohtaisesti ole kiinnostunut, niin älä yritä sen enempää. Jos hän lopulta lähteekin kelkkaasi, niin tulet huomaamaan ja miettimään monta kertaa, että olette yhdessä vain siksi, että sinä olit niin aktiivinen. Ei siksi, että olisit hänen mielestään kiinnostava nainen. Tulet olemaan hänelle itsestäänselvyys.
Yst.terv.nimim. Kokemuksen syvä rintaääni
Näinpä kävi itsellekin. Olin hyvin aktiivinen, ja lopulta kaverin avulla pääsin yhteyksiin.
Ja on kohdellut minua niin älyttömän huonosti, ettei voi välttyä ajatukselta että tyytyi vain kun tyrkytin, vaikken kelvannut missään mielessä.
Ja kävi ilmi että vastasi muille viesteihin ja heti oli suostumassa tapaamiseen, vaikka siis olimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat epätoivoiselta
Just just näinhän taas!
Nainenhan on hoora, epätoivoinen tyrkky jos lähestyy miestä sinun mielestä.
Ei ihme että sinkkuja on paljon jos asenne on tämä.
Sitten täällä myös valitetaan että naisetkin voi tehdä aloitteen.
Noh mitenhän prkle se taas menikään???
No jos olet laittanut viestejä, eikä mies reagoi, niin hän ei ole kiinnostunut. Hyväksy se ja siirry eteenpäin. Eihän se kiinnostus pakottamalla synny kuitenkaan.
Pierrä turautat ohimennen ja odottelet miehen seuraavan feromonijälkeäsi.
Et mitenkään. Häntä joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Se ei ole sinun tekemisistäsi kiinni.
Kysy saiko viestisi ja jos ei vastaa kysy huomenna uudestaan ja jos ei siihenkään vastaa mene nenätysten kysymään saiko viestisi ja jos ei siihenkään vastaa tarkista onko mies kuuro.
Minulla on sama juttu. Jos mies ei vastaa niin oletan ettei sitä kinosta. Harmi.
Ehkä hän on varattu, eikä sen takia vois vähempää kiinnostaa.
lopeta sheivaus ja tatskaus