Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Salo jäänyt kiinni pettämisestä, suhde ohi

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisi uutinen, että mies harrastaa seksiä muidenkin kanssa, itse en tiedä ainoatakaan, joka ei kävisi vieraissa.

Vierailija
42/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaa vakituisen suhteen kun haluaa kuitenkin elää kuin sinkku?

Ei nyt voi vain sitten tapailla kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te oikeasti jotain kiksejä, kun haukutte ja syyttelette jotain teille AIVAN TÄYSIN tuntematonta ihmistä jonkun Seiskan juorujen perusteella? Minulle on aivan sama jos joku Marja-Terttu jakaa läpeään (tai Niko-Petteri vonkaa vastaantulijoilta) kylillä, kun en ole hänen kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
44/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin olisi uutinen, että mies harrastaa seksiä muidenkin kanssa, itse en tiedä ainoatakaan, joka ei kävisi vieraissa.

No tämäpä. Anteeksi kyynisyyteni, mutta näin se menee.

Mies harrastaa seksiä muidenkin kanssa jos pystyy.

Toiset helpommin, toiset edes yrittävät olla sortumatta. Mutta lopulta sama.

Ja sitten on ne miehet, jotka ei saa kuin omiltaan.

Vierailija
45/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te oikeasti jotain kiksejä, kun haukutte ja syyttelette jotain teille AIVAN TÄYSIN tuntematonta ihmistä jonkun Seiskan juorujen perusteella? Minulle on aivan sama jos joku Marja-Terttu jakaa läpeään (tai Niko-Petteri vonkaa vastaantulijoilta) kylillä, kun en ole hänen kanssaan missään tekemisissä.

Joo

Vierailija
46/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Mikalla päivitys, että naimisiin ovat menossa ja suurin niistä on rakkaus :D

Vierailija
47/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Salo on oman elämänsä Toni Nieminen.

Vierailija
48/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo naiset tuossa näkee, yök. 

Vierailija
49/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän itse ole tuonut parisuhdeasioitaan julkisuuteen ja antanut Seiskalle haastatteluja? Julkisuutta on vaikea rajata, kun peliin lähtee mukaan.

Laadukasta keskustelua kannattaa etsiä muualta kuin tältä palstalta.

Vierailija
50/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se medianäkyvyys, sitä saa kun roikkuu Salon kainalossa

Pakko sanoa etten ole kyllä tästä naisesta kuullut ikinä ennen. Salo oli kuuluisa hetken joskus 30v sitten.

Vierailija
51/83 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän monia jotka eivät käy ja monia jotka käyvät. Se on miehestä kiinni.

Vierailija
52/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikallahan oli vuosi sitten kierroksessa vaikka kuinka monta samaan aikaan. Tämä nyt ex, silloinen ex ja siivooja ainakin

Vierailija
53/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On julkkiksia joita kohti juoksisin kohti vaikka punasiapäin kuten vaikka Ralph Fiennes. Mikaa juoksisin karkuun päin punaisia.

Ralffi juoksisi karkuun, etkä saisi sitä kiinni.

54/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuka nainen voi tuollaisen kanssa olla. Ei auta raha kun noin karsean näköinen on. Saati sitten käytös.

Vierailija
55/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
56/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se medianäkyvyys, sitä saa kun roikkuu Salon kainalossa

Pakko sanoa etten ole kyllä tästä naisesta kuullut ikinä ennen. Salo oli kuuluisa hetken joskus 30v sitten.

Eikö tämä nainen ollut Maisa Torpan toinen kaaso? Kaasot sitten ystävystyivät ja tuli joku välirikko Torpan kanssa?

Vierailija
57/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-uros.

Vierailija
58/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin entä sitten? Kautta aikojen on ollut tiedossa ettei suurinta osaa kansakunnasta on luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin. Vai mistä sinusta pettämisen yleisyys kertoo?

Kusipäisyydestä ja tyhmyydestä

Vierailija
59/83 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On julkkiksia joita kohti juoksisin kohti vaikka punasiapäin kuten vaikka Ralph Fiennes. Mikaa juoksisin karkuun päin punaisia.

Ralffi juoksisi karkuun, etkä saisi sitä kiinni.

Todennäköisesti:D mutta sen miehen perässä juoksisin vaikka maailman tappiin. Kyllä sen jossain vaiheessa olisi luovutettava;)

Vierailija
60/83 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että lähihoitaja otti yhteyttä Annicaan 👍 Noin kaikkien naisten pitäisi toimia. Itse ainakin haluaisin tietää, jos mieheni pettää minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi