Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos ei pysty kaikkea tyhjennysjuomaa

Vierailija
09.03.2023 |

juomaan, mitä tähystystä varten pitää juoda?

Millä muulla konstilla saada suoli tyhjäksi?

Ajattelin myös tyhjennystä helpottaa sillä, että viikkoa ennen toimenpidettä aloitan vain nestepitoisten juomien / ruokien syömisen. Mm, mehua, mehukeittoa, jogurttia, jotain Kuuma kuppi - keittoja jne....

Tosin luulen, että töissä voi olla tukalaa. Jos on heikon ruoan takia voimat veks'.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä kiinni ja tyhjennysjuomaa pieninä annoksina hengitysten välissä. En ole itsekään pystynyt ihan loppuun asti juomaan, mutta hyvin oli tyhjentynyt.

Jos juot edeltävästi lämminkuppikeittoja, niin vain kirkkaita liemiä. Lihaliemikin on hyvä.

Vierailija
22/22 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa colonsteria enää ollenkaan alas.Pricoprepillä teen ja se on helppo.Itse tyhjennys ainetta juodaan vaan 22dl ja nesteitä välissä oliko litra vai kaks mutra kun saa juoda whissyä teetä limpparia niin saa helposti alas.

Itsellä kun kerta vuoteen on nuo tähystykset niin mielummin otan tuon ns.mukavamman vaihtoehdon...

Joku tuolla kyseli että missä kunnossa ollut tähystyksen jälkeen ja tekikö kipeetä?Itsellä tähystys ei tee kipeää,viimeksi lääkärin kanssa naureskeltiin ja laskettiin leikkiä.Hoitaja oli vähän ihmeissään 😄

Hutera olohan se on kun on ollut heikommalla ruualla.Kannattaa kuiteniin syöminen aloittaa varovasti ja kevyesti.

Itse myös muutamaa päivää ennen tyhjennystä kevennän syömisiäni keittoihin niin tyhjennys tuntuu helpommalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla