Onpas hauskan näköinen tuo Pia Lambergin vauva
Ihan kuin nukke, harvemmin näkee noin mustatukkaista vastasyntynyttä. 😍
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Pia-Lambergin-vauva-syntyi/1184297
Kommentit (62)
Kyllä mun käsitys vauvasta on karvaton. Ja olen aika monia vauvoja nähnyt. Pientä vauvanukkaa on tietysti monella, mutta kyllä kuvan pienokainen on silmiinpistävän karvainen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun käsitys vauvasta on karvaton. Ja olen aika monia vauvoja nähnyt. Pientä vauvanukkaa on tietysti monella, mutta kyllä kuvan pienokainen on silmiinpistävän karvainen yksilö.
No et kovin montaa ole voinut nähdä, jos karvaisuus on sinulle oikeasti noin iso juttu. Itse näen työssäni kymmeniä vauvoja päivässä ja tämä kuvan vauva ei ollut edes poikkeuksellisen karvainen. Varsinkaan, jos isä on tummapiirteinen.
Ei ole vauvaa karvoihin katsominen?
Mammat: Ei ole tervettä haukkua vastasyntynyttä, vaikka teidän maailmankuvanne onkin niin suppea, että karvoitus tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/278227838109d6b755f752e421a8c29e.jpg
Mulle tuli heti mieleen tää Rikkaat ja Rahattomat ohjelman Satu, ei millään pahalla. 🙈
Ihan perus av-mamman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kovin montaa ole voinut nähdä, jos karvaisuus on sinulle oikeasti noin iso juttu. Itse näen työssäni kymmeniä vauvoja päivässä ja tämä kuvan vauva ei ollut edes poikkeuksellisen karvainen. Varsinkaan, jos isä on tummapiirteinen.
Kylläpä vaan olen! Isä ei edes ole erityisen tummapiirteinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lestadiolainen vai miten olet nähnyt niin kovin monta muutama minuutti sitten tuherosta tullutta vauvaa? Aikas harvoin noin pientä pääsee ulkopuoliset katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vaan olen! Isä ei edes ole erityisen tummapiirteinen.
Kuinka monta olet synnyttänyt tai ollut synnytyksessä paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen isä. Ja ulkomaalaiset on tunnetusti tummia.
No ihan kuule Suomessakin syntyy ihan normaalisti ihan yhtä tummahiuksisia lapsia. Mulla oli kans syntyessä mustat hiukset (tummemmat kuin tuossa kuvassa), samoin veljen yhdellä lapsella. Kumpikin muututtiin blondiksi lapsena ja nykyisin mulla on ihan vaan perus ruskeet/tummat hiusket.
Siis en ymmärrä ketjun aloitusta, koska en näe kuvassa mitään erikoisen poikkeavaa. Söpö vauva kylläkin on.
Huh miten karvainen! En tiennytkään että vauvat voi olla noin karvaisia syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko imetys silikoneilla?
Yhtä suurella todennäköisyydellä kuin ilmankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lestadiolainen vai miten olet nähnyt niin kovin monta muutama minuutti sitten tuherosta tullutta vauvaa? Aikas harvoin noin pientä pääsee ulkopuoliset katsomaan.
Työssäni olen nähnyt ja itse synnyttänyt kolme. Vedä toki happea, miksi sinua noin kovasti suututtaa aihe?
Onko vauvasta kysytty haluaako hän olla somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäni olen nähnyt ja itse synnyttänyt kolme. Vedä toki happea, miksi sinua noin kovasti suututtaa aihe?
Suututtaa :D:D Oletko aineissa vai mistä tuollaisen harhan sait päähäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvasta kysytty haluaako hän olla somessa?
Tietysti on ja vauva vastasi, että totta kai, koska haluan isona influensseriksi.
Tää elää elämää, jota tursake Sieppi haluaisi elää.
Vierailija kirjoitti:
No hei daa, kylhän nyt kaikkien pitäisi tietää että karvaiset vauvat on siis aivan normaaleja. Niitähän syntyy kuin liukuhihnalta. Joo, NOT! Mut jatkakaa toki pätemistä 😀
Mulla ei edes ole lapsia, ja silti tiedän että vauvat ovat kohdussa karvaisia. Ei se ole pätemistä vaan ihan yleistietoa ihmisen biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen isä. Ja ulkomaalaiset on tunnetusti tummia.
Ulkomaalaiset tunnetusti tummia? Kyllä on ulkomailla myös ihan yhtä vaaleita ja vaaleampia kuin Suomessa. Minulla oli vauvana mustat melko pitkät hiukset kun synnyin muttei kyllä noin paljon ihokarvoja. Hiukset muuttuivat vuodessa vaaleiksi. Mun ulkomaalainen mies on vaaleampi kuin moni suomalainen:D
No hei daa. Meistä aika moni on synnyttänyt. Useammankin kerran. Siksi emme hämmästele luonnollisia asioita niin kuin lapset täällä. Ei siinä mitään pätemistä ole.