Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka julkkis Cittari-mainoksessa?

Vierailija
08.03.2023 |

Kuka hitto tää sit Ari näis Cittari-mainoksis on? Älyttömän tutun näkönen, mutten saa päähäni kuka, eikä gooflekaan kerro.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko sä sitä puolipitkätukkaista "perheenisää" jolla on silmälasit ja joku ruutupaita? Siis nämä suht uudet mainokset joissa kaikki vinkuu jotain ja sitten se menee cittariin ja ostaa sushiakin? Mä pähkäilin samaa ja sitten sain päähäni, että tämähän oli lääkäri salkkareissa ja sitten siinä syke-sarjassa sen vanhemman hoitajan nuori poikaystävä..

Voi olla että olen väärässä.

Vierailija
2/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko sä sitä puolipitkätukkaista "perheenisää" jolla on silmälasit ja joku ruutupaita? Siis nämä suht uudet mainokset joissa kaikki vinkuu jotain ja sitten se menee cittariin ja ostaa sushiakin? Mä pähkäilin samaa ja sitten sain päähäni, että tämähän oli lääkäri salkkareissa ja sitten siinä syke-sarjassa sen vanhemman hoitajan nuori poikaystävä..

Juu, just sitä tarkotan.

Okei, no Salkkareista voisin hänet ehkä muistaa, Sykettä en oo seurannu 🤔.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Juha-Pekka Mikkola. Tunnetaan myös Salattujen Elämien Miika Mäkelänä. 

Vierailija
4/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Juha-Pekka Mikkola. Tunnetaan myös Salattujen Elämien Miika Mäkelänä. 

Kiitos!

ap

Vierailija
5/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on onnistunut mainoskampanja, kun mainoksen julkkis on sellainen jota jengi ei tiedä.

Toki Salkkareita varmaan katsoo miljoona ihmistä, itse katsoin viimeksi kun Kentsu leveili uima-altaallaan ja huuteli BU-JAAAAH ja lopetin siihen kun Mia liittyi johonkin lahkoon.

Vierailija
6/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on onnistunut mainoskampanja, kun mainoksen julkkis on sellainen jota jengi ei tiedä.

Toki Salkkareita varmaan katsoo miljoona ihmistä, itse katsoin viimeksi kun Kentsu leveili uima-altaallaan ja huuteli BU-JAAAAH ja lopetin siihen kun Mia liittyi johonkin lahkoon.

Ei hän ole julkkis. Ei ole ollut missään esillä sen jälkeen kun Salkkarit jätti. Näyttelijänä tekee työtänsä. Ihan samoin kuin se Uudessa Päivässä aikanaan näytellyt Tokmanni-mieskin. Ei ole hänkään julkkis, vaan näyttelijä. 

Vierailija
7/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, just sitä tarkotan.

Se oli jotenkin pahis se lääkäri ja varmaan siis joku yli 10 vuotta sitten salkkareissa. Samoja aikoja kun oli se naislääkärikin.

Ja noissa keskon mainoksissa on se salkkari-poliisikin. Taisi sekin olla samoihin aikoihin noiden lekurien kanssa.

Onko sitten uraputki nousussa vai laskussa näillä näyttelijöillä kun salkkareista mainoksiin..

Vierailija
8/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole julkkis. Ei ole ollut missään esillä sen jälkeen kun Salkkarit jätti. Näyttelijänä tekee työtänsä. Ihan samoin kuin se Uudessa Päivässä aikanaan näytellyt Tokmanni-mieskin. Ei ole hänkään julkkis, vaan näyttelijä. 

Jos on näyttelijä, joka on esiintynyt päivittäin miljoonayleisölle, niin kyl mä sanoisin että on julkkis.

Tokmannimieskin on julkkis, kaikkihan hänet tietää, ihan niinkuin remontti reiskankin.

Julkkiksia kaikki.

Vierailija
9/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, just sitä tarkotan.

Se oli jotenkin pahis se lääkäri ja varmaan siis joku yli 10 vuotta sitten salkkareissa. Samoja aikoja kun oli se naislääkärikin.

Ja noissa keskon mainoksissa on se salkkari-poliisikin. Taisi sekin olla samoihin aikoihin noiden lekurien kanssa.

Onko sitten uraputki nousussa vai laskussa näillä näyttelijöillä kun salkkareista mainoksiin..

Veikkauksen mainoksessa on Salkkareiden Helena Kuula. Se pahismummo :D Mainoksilla ainakin rahallisesti tienaa enemmän kuin Salkkareilla. Tiedä sitten tuota ammatillista puolta.....

t. eri

Vierailija
10/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Sykkeen ekalla kaudella se Lenitan liian nuori poikaystävä.

Vierailija
11/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on näyttelijä, joka on esiintynyt päivittäin miljoonayleisölle, niin kyl mä sanoisin että on julkkis.

Tokmannimieskin on julkkis, kaikkihan hänet tietää, ihan niinkuin remontti reiskankin.

Julkkiksia kaikki.

Minusta julkkis on sellainen, joka esiintyy vähintään muutaman kerran vuodessa lööpeissä. En osaa pitää esim. uutistenlukijoita julkkiksina, vaikka esiintyvät päivittäin paljon isommalle määrälle ihmisiä kuin Salkkari näyttelijät. 

Vierailija
12/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa viimeaikoina tunnistanut mainoksissa mm. Inka kuustosen ja sebastian rejmannin, eli leipä ehkä vähän kavennut näyttelijöillä viimevuosina.. Ja ottavat nyt helpommin mainosjuttuja vastaan..?.. Eikä siinä mitään onnea vaan kaikille, täys työ kasata se leipä sieltä täältä, silloin kun ei oo mitään isompaa meneillään👍

Vierailija
13/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks oo myös Syke-sarjassa se joka jahtaa Lena Meriläisen hahmoa?

Vierailija
14/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksia kaikki.

Minusta julkkis on sellainen, joka esiintyy vähintään muutaman kerran vuodessa lööpeissä. En osaa pitää esim. uutistenlukijoita julkkiksina, vaikka esiintyvät päivittäin paljon isommalle määrälle ihmisiä kuin Salkkari näyttelijät. 

Minusta julkkis=julkisuudessa tunnettu henkilö.. Ei väliä kuinka tiuhaan on julkisuudessa, vaan että on tunnettavissa

Vierailija
15/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiossa viimeaikoina tunnistanut mainoksissa mm. Inka kuustosen ja sebastian rejmannin, eli leipä ehkä vähän kavennut näyttelijöillä viimevuosina.. Ja ottavat nyt helpommin mainosjuttuja vastaan..?.. Eikä siinä mitään onnea vaan kaikille, täys työ kasata se leipä sieltä täältä, silloin kun ei oo mitään isompaa meneillään👍

No joo, sitten vaan se, että kun alkaa joku naama tai ääni vituttamaan, niin se vie mielenkiinnon koko sarjaa tai leffaa kohtaan.

Vierailija
16/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näyttelijät ovat tehneet ääninäyttelijän töitäkin eli radiomainoksia tai puheosuuksia tv-mainoksiin tai piirrettyjen ääniä. Näyttelijän työ on muutakin kuin teatterinlavalla tai kameran edessä esiintymistä. Moni näyttelijä myös lukee äänikirjoja. Tätäkin tapahtunut jo vuosikausia. Meillä oli 90-luvulla satukasetti Bernard ja Bianca, jossa Hannele Lauri oli pahis-meduusa (en muista enää nimeä). Hän oli myös 101 dalmatialaisessa Druella DeVille eli pahis siinäkin.  

Vierailija
17/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain mainoksissa muitakin salkkarinäyttelijöitä.Onkohan noi ihmiset yleensä näyttelijöitä vai tavaksia mainoksissa?

Vierailija
18/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on. Aika monesti jo kerrottu ja googlellakin voi katsoa hänen roolihahmonsa. 

Vierailija
19/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville Palo, kyllä ok.

Vierailija
20/46 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on. Aika monesti jo kerrottu ja googlellakin voi katsoa hänen roolihahmonsa. 

Mikäs se sulla oli hätänä?

Ap