Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VALEMUUTTAJAT, sähköyhtiöt ovat kintereillänne! Kannattiko valehdella?

Vierailija
08.03.2023 |

Muutto on peruste katkaista määräaikainen sähkösopimus, valemuutto ei sitä ole. Aika moni täälläkin on kehunut nerokkuuttaan ja sitä, kuinka on esim. muuttoon vedoten katkaissut sopimuksen ja ottanut sitten halvemmalla uuden samassa osoitteessa asuvan puolison nimiin. Kyllähän sähköyhtiöissä nämä temput tunnetaan, nyt niillä näköjään on aikaa myös tutkia tapauksia tarkemmin. Saattaa tulla lasku perässä...
Lähde: https://yle.fi/a/74-20021464

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että valemuuttajat saa syytteen petoksesta

Miksi? Mitä se sinua kiinnostaa, ettei joidenkin tarvikaan tuhota elämäänsä? Haluaisitko itse maksaa sellaista rahaa? Jos et, niin älä ihmettele ettei muutkaan halua.

Fortum tekisin nyt viisaasti, jos laskisi hintoja niin, että ihmiset voivat kuitenkin pysyä Fortumin asiakkaina. Muuten on pakko lähteä kävelemään.

Sitäpaitsi eihän tuossa jutussa kerrottu vielä yhtään keissistä, että olisi tullut oikeusjuttu valemuutosta, vaan sanottiin että JOS tulisi oikeusjuttu niin Fortumin pitäisi pystyä todistamaan että oli jo maksanut ne kaikki kauppaansa sähköt. Miten se olisi mahdollista, kun kuitenkin osa ihmisistä muuttaa tuona aikana?.. Ei tuollainen kiskominen ole oikein ja vielä usein vähävaraisilta ihmisiltä joilla lapsiakin.

Kuka kah'eli ikinä oletkin niin ei tässä kukaan sinulle mitään pahaa tehnyt ole. Itse tunnut tässä vainoavan muita ihmisiä.

Vierailija
22/24 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole pahoittanut tekemään surkeaa sähkösopimusta. Täällä on ollutta vahingoniloa pörssisähkön käyttäjiä kohtaan jos hinnat nousee. Jos olet ottanut mä.räaikaisen sopimuksen niin,iski et noudata ehtoja?

Pistä linkki tällaiseen vahingonilo-ketjuun pörssisähkön valitsijoita kohtaan. En minä sellaista ainakaan ole havainnut ja aivan naurettava vastakkainasettelu. Kukahan täällä haastaa riitaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yksikään huonon sopimuksen tehnyt asiakas on velkaa fortumille??.. kyllähän hän siitä sähköstä on maksanut jota on käyttänyt.

Vierailija
24/24 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Petos" ja "kavallus" ja vastaavat rikosnimikkeet ainakin edellyttävät, että varkaus on tapahtunut. Nyt noiden soppareiden ottajat ovat sen sijaan jo nyt maksaneet luultavasti isoa ylihintaa. Fortum esittäköön omat kalliit sopimuksensa sähköntuottajien kanssa näitä kalliit sopimukset ottaneita varten, jos niitä on. Tai kertokoon edes, jos on konkurssin partaalla. (Ja jos se on sitä, niin miksi se nyt kauppaa niin halpoja sopimuksia? ...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi