Mitkä ovat vahvuutesi/luonteenpiirteesi, joita esihenkilösi arvostaa?
Kommentit (31)
Kielitaito.
Tavoitettavuus.
Hoidan aloittamani tehtävät aina loppuun saakka, joskus myös muidenkin aloittamat.
Muilta osin tuleekin sitten pelkkää moitetta. 🙃
Korkea työmoraali ja minuun voi luottaa. Teen aina sitä mitä lupaan, aikataulussa, tai jos joskus tulee aivan ylitsepääsemätön viivästys, niin ilmoitan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+teen työni hyvin
+tulen juttuun työkaverien kanssa
+jos pomo aukoo päätään jostain asiasta oli aihetta tai ei, minua kiinnostaa se veemäisyys 10 minuuttia. En ota sitä itseeni.
+olen ihan joustavaMinua kiinnostaa työni, mutta sitten, se on minulle väliaikainen ratkaisu. En ole 100% sitoutunut. Tästä juontaa juurensa se, että toi päänaukominen ja pomon satunnaiset mielialanvaihtelut ei hetkauta. Ne ei jaksa kiinnostaa minua tarpeeksi. Jos palkkani olisi parempi kuin brutto 2400e kuussa, esim. Yli 3000e, olisin kiinnostuneempi, jopa siitä jos minulle vit tuilla laan.
Mulla ei vaikuta palkka niinkään, mutta työnkuva vaikuttaa. Sillä hetkellä, kun joku tarjoaa mulle jotakin kiinnostavampaa, lähden. Heti. Ja tämä on työnantajalle itse asiassa pahempi juttu kuin sinun tilanteesi, koska mua ei pysty ostamaan palkankorotuksellakaan. En jää, jos jossakin on jotakin kiinnostavampaa tarjolla.
Muilta osin sama kuitenkin kuin sulla, heitän mielestä kaikkien kaikki turhat kiukuttelut. Nehän ovat vain ihmisiä, eivät asioita. Töissä asiat ratkaisevat. Mikään ei ole henkilökohtaista.
Sivusta
Esihenkilö = Kontrolloija? Tarkoitatko nyt pomoa firmassa eli pienempää johtajaa, ei pääpamppu.
Pakko kysyä: mitä tarkoitat esihenkilöllä? Eikö esimies tai -nainen kelpaa? Onko aloituksen ainoa tarkoitus pakottaa esihenkilö-sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole esihenkilöä! Päätän itse,miten elän elämääni.
Eli työtön.
Pomoni on sanonut suoraan, että olen hyvä työntekijä ja olen tarkka työssäni.
Minua kiinnostaa työni, mutta sitten, se on minulle väliaikainen ratkaisu. En ole 100% sitoutunut. Tästä juontaa juurensa se, että toi päänaukominen ja pomon satunnaiset mielialanvaihtelut ei hetkauta. Ne ei jaksa kiinnostaa minua tarpeeksi. Jos palkkani olisi parempi kuin brutto 2400e kuussa, esim. Yli 3000e, olisin kiinnostuneempi, jopa siitä jos minulle vit tuilla laan.