Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä uskovaisten "tempaus" tarkoittaa oikeasti

Vierailija
08.03.2023 |

Että kun Jeesus tulee takaisin niin hän tempaa kaikki uskovaiset yläilmoihin. Ei mitään väliä vaikka jää lehmät hoitamatta, lampaat, kanat, kissat ja koirat, kunhan minä vaan pääsen tempaukseen mukaan. Onpa itsekästä ajattelua. Jätetään sitten jollekin muulle hoidettavaksi kaikki ikävät asiat. Ei mene kaaliin!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen suurinta ahdistuksen

aikaa! Todellakin uskovat temmataan turvaan, kotiin.

Ja muut sit suree sitä et ne oli sittenkin oikeassa.

Tempauksen jälkeenkin voi tulla uskoon, mutta ajat ovat silloin vaikeammat. Voi olla että joutuu kokemaan marttyyrikuoleman, mutta toisaalta, johonkin sitä lopulta kuitenkin kuolee. Tempauksen jälkeen jossain vaiheessa, ilmeisesti sen valerauhan jälkeen alkaa kolmas maailmansota. No, en oo varma tuosta ydinsodasta, voihan se tulla ennen tempaustakin. Jokatapauksessa Raamattu on totta, mutta kaikkea siellä ei kerrota.

Tuo viimeinen lause oli hyvä.

Vierailija
42/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ateistit jäädään sitten tyhjentelemään Alkoja ja pitämään bileitä kadulla. 

Voin ruokkia ne uskisten  eläimetkin jos vaan pääsen kohteeseen sisään.

No, ne bileet kestää sitten peräti kolme ja puoli vuotta. Niihin bileisiin on päästävä vaikka joutuisi helvettiin. Minä sanon ei kiitos. Ja vaikka itse joutuisinkin helvettiin, rukoilen lakkaamatta että mahdollisimman moni pelastuisi. Vaikka Jumala tänään sanoisi minulle että sinun nimesi on pyyhitty elämän kirjoista pois, lukisin silti Raamattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan tempauksen lisäksi myös viimeisestä tuomiosta, jossa selvitetään, kuka pääsee Taivaaseen. Tempausjutut kumoavat sen ja toisaalta viimeinen tuomio kumoaa tempauksen. Otappa näistä selvää, sanoihan Jeesuskin viimeisen päivän tulevan hänen elinaikanaan eläneen sukupolven elossa ollessa. Valitkaa niistä nyt sitten mieleinen vaihtoehto, toki se Jeesuksen veikkaus meni jo pieleen.

Mitenhän se on voinut mennä pieleen, sillä Jeesushan on yhtä Jumalan kanssa. Samat tiedot pitäisi olla silloin, jos olet sama kaveri. Toisaalta hän itse sanoo, ettei tarkkaa päivää tiedä ja että vain Jumala tietää. Onko nyt siis sama vai ei? Selittäkää joku tämä juttu. Isä, poika ja Pyhä Henki. Yksi kolmessa ja kolme yhdessä. Silti eivät ole samoista asioista tietoisia.

Vierailija
44/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David Wilkerson ”Valvo morsiameni, minä tulen pian!” (Kuva ja Sana 2005), josta lainaus sivulta 49: ”Tänä päivänä monet pitävät naurettavana pelkkää ajatustakin Jeesuksen paluusta. Kuitenkin nämä pilkkaajat silmää räpäyttämättä kääntävät selkänsä ja vakuuttavat, että ’uusi maailmanjärjestys’ on tulossa. Uusi New Age -yhteiskunta astuu pian esiin! Tuollaiset pilkkaajat ovat nielaisseet helvetin valheen! Saatana keksii aina väärennöksen, juuri ennen kuin se, mikä on aitoa, tulee esiin. Hän nimittäin tietää, että Kuningas Jeesus tulee takaisin ja että Hänen uusi maailmansa on jo ovella. Paholainen antaa mielellään omien lastensa jakaa elämää petoksen ja turhien toiveiden vallassa siten, että hän edistää epätodellisten kuvitelmien maailmaa. Niinpä hän on nyt kehittänyt kokoon uuden demonisen opin tulevasta Uudesta maailmanajasta estääkseen ihmisiä hyväksymästä todellisuutta Kristuksen paluusta! Viimeisin New Age -väärennös ilmeni ensin Vesimiehen aikakautena. Yhdestoista konstellaatio (kiertotähtien keskinäinen asema tiettynä ajankohtana) muuttuisi lopulliseksi New Age -valtakunnaksi, joka tultaisiin tuntemaan ’uutena maailmanjärjestyksenä’. (Presidentti Bush tapasi käyttää tätä sanontaa, ja se harmitti minua joka kerta suuresti! Hän ei tiennyt puhuvansa New Age -valtakunnasta!). New Age -liikkeen kannattajat sanovat, että valo alkaa juuri sarastaa uudelle maailmanjärjestykselle. He ennustavat, että ensin tapahtuu jokin katastrofaalinen onnettomuus. Sen jälkeen tästä kaaoksesta nousee esiin uusi maailmanjärjestys. Se tuo mukanaan yhteiskunnan, jossa vallitsee rakkaus, yhteisymmärrys ja rauha… Langennut, ekumeeninen kirkko on parhaillaan syöksymässä saatanan syliin. Sen strategiana on yksi ja ainoa, koko maailman kattava kirkko. Tämän yhtenäisen kirkon tarkoitus on lopulta kattaa kaikki maailman pääuskonnot: katolisuus, ortodoksisuus, islam, buddhalaisuus, hindulaisuus ja jopa protestanttisuus. Saatana saa aikaan yhden ainoan kompromissin näiden uskontojen välillä, ja sillä se tuottaa tämän yhdistymisen. Mikä sitoo nämä uskonnot yhteen? Jeesuksen nimi. Tietenkin nämä ryhmät yhteen sitova Jeesus on erilainen Kristus, ja evankeliumikin on erilainen. Kuitenkin jo pelkkä nimi saa entiset evankeliset tunnustussuunnat liittymään muihin uskontoihin ja sanomaan: ’Voimme olla yksimielisiä yhdestä asiasta: Jeesus oli opettaja ja profeetta. Hän on meille kaikille inhimillisen hyvyyden henki. Voimme kaikki hyväksyvä Hänet pyhänä miehenä.’ Voitteko kuvitella, että maailmankaikkeuden Luoja minimoidaan tällaiseksi? Jeesusta ei enää hyväksytä Kristuksena, jumalallisena Herrana. Ekumeeninen kirkko hylkää kaikki ajatukset Hänen ylösnousemuksestaan ja pelastavasta voimastaan.”

Mikä ekumeeninen kirkko on hylkäämässä Jeesuksen? Ainakaan ev.lut. kirkossa näin ei ole.

Vierailija
45/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneet syöksyy päin vuoria kun lentäjä häviää. Hevoset ja lehmät kuolee talleihinsa kun omistaja haihtuu kesken lannanlnuomisen.

Kauhulta tuo kuulostaa eikä mitään iloiselta asialta!

On se iloinen asia niille jotka temmataan, sillä maanpäällä olot tulevat olemaan vaikeat. Aluksi vain kristityille, lopulta kaikille. En tiedä joutuisinko itse jäämään tänne jos tempaus tulisi minun elinaikanani. Jos pitäisi arvata, veikkaisin että jään tänne, ainakaan minulla ei ole Pyhää Henkeä. Eniten minua huolettaa se, että jos sukulaisiani jäisi tänne.

Kuka on sinulle sanonut, ettei sinulla ole Pyhää Henkeä? Älä usko muiden valheita. Jospa olet mielessäsi kieltänyt Hänet ja Hän odottaa, että hoksaisit asian itse. Lue Raamattua ja esitä Hänelle kysymyksiä. Saatat yllättyä.

Vierailija
46/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin todella pahasta lentopelosta, mutta olen aina ajatellut niin, että ei Jumala salli tämän koneen pudota koska tässä koneessa on niin paljon minua älykkäämpiä, viisaampia ja koulutetumpia ihmisiä joita vielä tarvitaan - joten meikäläinekin säästyy siinä sivussa.

Ajattelitko, että älykkäät ja viisaat on Jumalalle arvokkaampia kuin sinä?

Vierailija
47/47 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsin todella pahasta lentopelosta, mutta olen aina ajatellut niin, että ei Jumala salli tämän koneen pudota koska tässä koneessa on niin paljon minua älykkäämpiä, viisaampia ja koulutetumpia ihmisiä joita vielä tarvitaan - joten meikäläinekin säästyy siinä sivussa.

Ajattelitko, että älykkäät ja viisaat on Jumalalle arvokkaampia kuin sinä?

Edelleenkin turha arpoa, kun sitä tyyppiä ei ole olemassa. Kummallista, että aikuiset ihmiset luulevat näkymättömän ja todistamattoman olennon olevan olemassa siksi että tuhansia vuosia vanhassa kirjassa sanotaan niin.