Lintilä tavannut nuorta naista, ns pikkuserkkua
Nimeä ei kuitenkaan suostu kertomaan 😅
Kommentit (575)
Pikaiset hotellihuoneessa ennen Kalle-Kustaan illallisia?! Ehtikö käydä edes suihkussa?
Pikkuserkkua ei ollut, se on aivan päivänselvää. Lintilä uppoaa yhä pahemmin selityksiinsä!
Hesarin toimittaja oli joulukuussa epäillyt Lintilän olevan päihtyneenä haastattelutilanteessa. Kysyttäessä hän oli vastannut, että ei ollut. Niin. Kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa!
Vierailija kirjoitti:
Joutukohan Niinistö selittämään kuninkaan tilaisuudessa Lintilän viipymistä?
Varmaan ollut stressaava tilanne kaikille suomalaisille, kun yksi oli sukutapaamusessa.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin toimittaja oli joulukuussa epäillyt Lintilän olevan päihtyneenä haastattelutilanteessa. Kysyttäessä hän oli vastannut, että ei ollut. Niin. Kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa!
Kepulaiseen setämieheen ei voi luottaa millään tasolla. Sääliksi käy näiden vaimoja ja perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lintilällä serkkuja ruotsissa?
Ei, vain pikkuserkkuja.
Selvästi sukurakas.
Kyllähän tuo on noloa ja vahingoittaa Suomen mainetta, kun tuossa asemassa oleva henkilö lähtee ominpäin tapaamaan jotakin pikkuserkkua hotellissa, jonka nimi ei ole tiedossa Ruotsin ulkoministeriöllä ja poliisilla ja joutuvat kyselemään asiasta Suomen Tukholman-suurlähetykseltä. Ja myöhästyy vielä yhteiskuljetuksesta, jonka turvatoimet korkeat ja muu liikenne seis ja puolet Tukholman poliisista paikalla.
Ja myös turvallisuusriski, entä jos tuo nuori nainen olisi ollut joku terr oristi tai pommin kätkijä. Kysymys on sentään virallisesta valtiovierailusta.
Jos Lintilä olisi jonkun yrityksen tj, kuten esim. Koneen, joka oli myös valtiovierailulla mukana, tj työsuhde olisi päättynyt siihen ja päivälliset jääneet syömättä.
Miten mulla on sellainen mielikuva, että vuosia, vuosia sitten Lintilällä olisi ollut joku naiskohu. Tosi kauan kyllä siitä. Oli kyllä naimisissa jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellainen mielikuva, että vuosia, vuosia sitten Lintilällä olisi ollut joku naiskohu. Tosi kauan kyllä siitä. Oli kyllä naimisissa jo.
Minä en usko että kukaan suostuu olemaan intiimisti hänen kanssaan ilman kunnon korvausta.
Mika Lintilä oli ahkera visakortin vinguttaja Sipilän hallituksessa, veronmaksajien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että kukaan suostuu olemaan intiimisti hänen kanssaan ilman kunnon korvausta.
Niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mika Lintilä oli ahkera visakortin vinguttaja Sipilän hallituksessa, veronmaksajien piikkiin.
Koskaan en ole tajunnut, että mikä hulluus näille iskee siinä kohtaa kun viinaa ja kyytiä on mahdollisuus saada veronmaksajien piikkiin. Ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin on.
Enpä usko. Maksusta kyllä.
No nyt meni vaimon suvun äänet. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa..
Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Tärkeä vierailu kiireellisellä aikataululla .
Ja yks katsoo sopivaksi napata "yhden" lonkeron lyhyellä lentomatkalla. Koska..?
Yks katsoo aiheelliseksi tavata "pikkuserkkua" hotellilla, vaikka tunnin parin päästä korkea-arvoinen illallinen. Koska...?
Yks katsoo tarpeettomaksi hoitaa itsensä vaivalla ja rahalla järjestettyyn autokyytiin muiden mukana. Koska...?
Yks katsoo ajoissa pukeutumisen (?) / paikalla olemisen olevan tarpeetonta ja aiheuttaa muille ylimääräistä vaivaa ja ajan tuhlausta. Koska..?
Yks korkeaa palkkaa ja etuisuuksia nauttiva on kuin muksu/teini, jonka perään muut saavat katsoa ja huudella. Koska..?
Vierailija kirjoitti:
Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Tärkeä vierailu kiireellisellä aikataululla .
Ja yks katsoo sopivaksi napata "yhden" lonkeron lyhyellä lentomatkalla. Koska..?
Yks katsoo aiheelliseksi tavata "pikkuserkkua" hotellilla, vaikka tunnin parin päästä korkea-arvoinen illallinen. Koska...?
Yks katsoo tarpeettomaksi hoitaa itsensä vaivalla ja rahalla järjestettyyn autokyytiin muiden mukana. Koska...?
Yks katsoo ajoissa pukeutumisen (?) / paikalla olemisen olevan tarpeetonta ja aiheuttaa muille ylimääräistä vaivaa ja ajan tuhlausta. Koska..?
Yks korkeaa palkkaa ja etuisuuksia nauttiva on kuin muksu/teini, jonka perään muut saavat katsoa ja huudella. Koska..?
Ei ole kuule edes ihan poikkeuksellista tällainen korkeallakaan tasolla, mutta ihan ministeritasolta en ole kuullut vastaavaa aiemmin ja kun otetaan huomioon, että kyseessä oli vielä korkean profiilin edustustehtävä ja presidenttikin oli mukana. Joten todella noloa kyllä.
Ei ehkä sitten ollutkaan jallua pihtaamassa vaan p...
Lintilällä "pikkuserkku" ajoi agendassa ohi Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyden. Ja PV:n koneessa omat lonkerot mukana... Mitähän se muu porukka on oikein ajatellut?
Vierailija kirjoitti:
Lintilä on kova valehtelija, siis kova, ei hyvä. Valheet tulee luontaisesti mutta on tasoltaan heikkoja
Lintilän selitykset on niin kehnoja, ettei voi pitää kovin pätevänä poliitikkona. Kyllä noin kokeneen poliitikon täytyisi jo osata keksiä jotain uskottavampia seltyksiä.. :D
No eikä kaivettaisi. Ketään ei kiinostaisi, kuten ei hänen vaimonsa tai lapsensakaan. Olisi maininnut nimen, niin kaikki olisi ok. Mutta ei.