Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin että posti vei sitten paketin toiseen automaattiin 4,5 km:n päähän siitä automaatista, johon olin sen tilannut.

Vierailija
24.08.2025 |

Vi**u.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne tekee. Ja se heidän mittaussysteeminsä, jolla "lähin vapaa automaatti" valitaan, on kyllä täysi susi. Kiva autottomana lähteä kiertelemään parin tunnin bussilenkkiä, että saa hakea sen paketin jostain läheltä.

Vierailija
2/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne toimittaa siihen lähempäänkin kun soitat sinne. Näin minä tein kun toimittivat taas aivan väärään paikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiähän tuon matkan autolla ajaa. Turha kitistä.

Vierailija
4/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää. Olisi parempi että jakaisivat sitten seuraavana päivänä. Minä ainakin syystä haluan sen tiettyyn automaattiin vaikka joutuisi odottamaan kauemmin.

Vierailija
5/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Oikein 4,5km. Snif. Joillakin se paketti voi mennä kymmenien kilometrien päähän.

Vierailija
6/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käskisin taloudenhoitajan hakea sen samalla kun käy ruokaostoksilla.

Vierailija
7/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hupaisinta on se, että automaatti, johon sen tilasin, niin siinä on vieressä postina toimiva R-kioski, josta sen paketin olisi voinut hakea tiskiltä (eikä siis voi olla "täynnä"). Mutta ei, laitetaan toiselle puolelle kaupunkia.

Vierailija
8/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Mäntsälässä ja joulun alla toimittavat Keravan postiin pakettini. Tosi kiva ilman autoa olk hakea 30km päästä. Enpä tajunnut että soittamalla olisi saanut muualle.

Vierailija
9/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hupaisinta on se, että automaatti, johon sen tilasin, niin siinä on vieressä postina toimiva R-kioski, josta sen paketin olisi voinut hakea tiskiltä (eikä siis voi olla "täynnä"). Mutta ei, laitetaan toiselle puolelle kaupunkia.

On niillä siellä Ärrälläkin joku maksimi, jonka voivat otttaa vastaan paketteja. Voi olla täynnä.

Vierailija
10/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgun ongelmat 🤣🤣🤣

Vierailija
11/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali käytäntö. Itse tilaan 10 km kotoa, työmatkan varrelle. Vievät usein "lähimpään" eli 7km kotoa ihan ihme suuntaan. Jos tuonne joutuis menemään julkisilla, niin pitäis kiertää lähikaupungin kautta ja matkaa olis 38km. Matkat siis yhteen suuntaan.

Siispä en tilaa automaattiin vaan palvelupisteelle, ainakin menee aina sinne, aukioloajat vaan on hanurista.

Vierailija
12/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on terveyskeskukseen matkaa 5km. Tarvitsin sieltä yhden paperin ja tarjouduin hakemaan sen sieltä vahtimestarilta, mutta lääkäri halusi lähettää kirjeenä. 

Matka kesti 10 pv ennen kuin saapumisilmoitus tuli  postilaatikkoon, jonka jälkeen kuitenkin hyppäsin autoon ja ajoin reilun kilometrin päähän asiamiespostiin hakemaan sen kirjeen kun oli lähetetty kirjattuna 

Kävellen matka meiltä terveyskeskukseen kestää noin tunnin jos kävelee rauhallisesti.  Nyt kirje teki matkaa 240 tuntia eikä silti päässyt 1,5 kilometriä lähemmäs postilaatikkoamme 

Vierailija
13/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa lokeroon. Niin helppoa. Tilaa sinne ärrälle. Toki voisivat lanseerata erillismaksusta palvelun, jossa samaa pakettia puretaan ja lastataan jakeluautoon päivittäin niin kauan kun siinä toivotussa paikassa on lokero vapaana. Mutta ap ei varmaan siitä haluaisi maksaa 🤔

Vierailija
14/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin paketin kauppaan postin automaattiin, kaupassa myös postin pakettipiste ja tähän pakettipisteeseen mennyt aina mikäli automaatti täynnä. Nyt sitten kesällä taas ilmeisesti oli automaatti täynnä, mutta saman kaupan pakettipisteen sijaan paketti toimitettiin lähes 10 km päähän toisen kaupan pakettipisteeseen. Tämä kauppa/pakettipiste johon tilaan on vajaan kilometrin päässä kotoa.

Vierailija
15/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan pyöräilee 5-10 minuutissa. Liikunta tekee hyvää laardipersemammalle.

Vierailija
16/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluatkin vain v*ttuilla, niin miten kuljetat pyörällä sen paketin kotiin, jos se ei mahdu pyörän koriin?

Vierailija
17/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluatkin vain v*ttuilla, niin miten kuljetat pyörällä sen paketin kotiin, jos se ei mahdu pyörän koriin?

Noh yhyyy. Ehkä olisi sitten kannattanut tilata se 85" telkkari kotiinkuljetuksella eikä pihtailla parista eurosta.

Vierailija
18/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen yrityksen paketit tuodaan aina kotiovelle, ei ongelmia. Minun yksityiset pakettini matkaavat joka kerta 23 km päähän, koska lähipostissa ei ole tilaa. Soitan ja ilmoitan, että en voi noutaa, pyydän palauttamaan paketin lähettäjälle tai toimittamaan sovittuun automaattiin. Kaksi päivää kuluu ja tulee viesti, että paketti noudettavissa - ei suinkaan lähipostista, vaan 40 km päästä. Taas soitto ja pyyntö, että palauttakaa lähettäjälle, jos ette voi toimittaa sovitusti. Tässä vaiheessa yleensä sanovat, että vastaanottajaa ei ole tavoitettu ja minä vastaan, että miksi olisi, ei siellä lokerossa ole ketään odottelemassa. Ja joka kerta tapahtuu ihme, paketti on oikeassa paikassa oltuaan matkalla noin 2 vko.

Vierailija
19/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia vältän tilaamista. Helpompi lähteä johki kauppakeskukseen. Tai joskus tilaan kotiin kuljetuksen. Siinäkin sitten joutuu olemaan passissa ja odottaa useita tunteja. 

paketin lähettäminen on myös ongelmallista. ToriDiilillä haluaisin lähettää mutta matka postin pisteeseen nykyään pitkä. Ei ole autoa. Ja pyörä on varastettu. 

Vierailija
20/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Oikein 4,5km. Snif. Joillakin se paketti voi mennä kymmenien kilometrien päähän.

Elä itke, huomenna lääkeresepti uusittuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme