Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos joku hyökkää päälleyllättäen?

Ahdistaa
07.03.2023 |

On alkanut tuntua siltä, että jos minun päälle hyökkää joku tuolla kadulla, kukaan ei varmasti tule auttamaan eikä huomaakaan tilannetta. Mikä on paras "laillinen" tapa näin pienenä naisena koittaa puolustautua ja varautua? Kuljettaa hiussuihketta taskussa vai chilipurkkua vai mitä? Ahdistaa tämä jotenkin, hullut käy päälle tuolla ja olet yksin, kukaan ei todennäköisesti tule auttamaan...

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pidä kaulaliinaa niin että sillä pystyy kuristamaan. Entinen kurssikaveri raiskattiin sillä tavalla että raiskaaja kuristi kaulaliinalla. Meni tajuttomaksi ja heräsi vasta sairaalasta.

Kiitos tosi elämän kautta oivaksi ymmärretystä vinkkaamisesta. Näin olen asian myös ajatellut, en ole pitänyt kaulahuivia ollenkaan. Siis olen ottanut asian huomioon. Turvallisuusajattelu ja varautuminen kaiken varalta on ajattelussa mukana. Johtuu myös siitä, mitä olen joutunut kokemaan, niin koen aiheen tietynlaisena perehtymisen aiheena.

Oma samantyylinen vinkkini on: kannattaa aina pitää isoa sormusta. Siitä voi olla yllättävää apua jos joutuu puolustautumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi