Käyn kerran viikossa suihkussa.
Eli en peseydy muuten. Kerran viikossa alapesu kainalot hiukset kaikki.
Mitä mieltä? Onko se liian vähän
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos en peseytyisi suihkussa päivittäin, en kestäisi itsekään omaa hajuani.
Onnea kumppanin metsästykseesi.
Kaikki EI "metsästä" kumppania, koska tykkäävät elämästään.
Hiukset pitää pestä 3 krt viikossa. Jos ei tarvitsisi niin varmaan kävisin suihkussa harvemmin. Jos ei hikoile suuremmin niin en näe päivittäistä tarvetta suihkuun. Pari kertaa viikossa riittää hyvin. Urheilusuoritusten jälkeen toki aina.
Muuten ok, mutta kyllä nyt ainakin kasvoja, kainaloita ja alapäätä on hyvä pesaista useammin kuin kerran viikossa.
Tästä tuli mieleeni, että mulla on kahvimukina muumien Haisuli-muki.
- suihkuun 1xvk -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en peseytyisi suihkussa päivittäin, en kestäisi itsekään omaa hajuani.
Onnea kumppanin metsästykseesi.
Kaikki EI "metsästä" kumppania, koska tykkäävät elämästään.
Toki julkisissakin saa istua ihan rauhassa, mutta taatusti kerää katseita esimerkiksi junassa, kun koko vaunussa leijuu vahva B.O.
On koettu tuollaista aivan käytännössä.
Haluaisin vielä lisää mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma on merkittävä tekijä ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Jos tähän liittyy vahva likaisen ihmisen tuoksu, peli on menetetty heti, jopa ennen kun päästään edes kättelemään.
Se nimittäin leviää yllättävänkin kauas, eikä siitä voi erehtyä.
Mä en päässyt eilen suihkuun koska meillä oli tänään kylppärin kosteusmittaus ja ai että on ihanaa mennä tänään! Ällöttää tällainen likainen olo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma on merkittävä tekijä ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Jos tähän liittyy vahva likaisen ihmisen tuoksu, peli on menetetty heti, jopa ennen kun päästään edes kättelemään.
Se nimittäin leviää yllättävänkin kauas, eikä siitä voi erehtyä.
Eilen ainakin haisin varmaan vähän, ja hiukset likaiset, mutta eipä mua kiinnosta mitä muut ajattelee :D
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Olen niin kuivankälpeä, että minusta ei erity mitään. En juuri hikoile ja jalkahikeä minulla ei ole ollut koskaan. Muu naisille kuuluva kehon toiminto on jo kiitos Luojan enää vain paha muisto.
*yksineläjä minäkin*
Sorry mutta sä haiset likaiselle. Te totutte siihen omaan hajuunne mutta me muut TODELLAKIN haistetaan se kyllä. Toivottavasti ette käytä julkisia liikennevälineitä.
Hyi. Suoritat siis myös alapääpesun kerran viikkoon. Emakko
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Suoritat siis myös alapääpesun kerran viikkoon. Emakko
Mikä on Emakko? Ap
Itse en hikoile ja käyn kerran viikossa saunassa, ja pesen hiukseni ja kehoni.
En haise, mutta jos menee aikaa yli viikko eli vaikka sairaana, alkaa iho kutista,, sen takia viikko on ehdottoman maximi, kesällä siitepölyn takia pikasuihku joka ilta.
Jos tekisin rasvasta duunia kävisin joka ilta suihkussa.
Ei kaikilla ole rasvainen iho tai rasvoittuva hiuslaatu, itselläni on lasitukka, joka ei rasvoitu koskaan.
Mutta on jokaisen oma valinta kunhan käy edes kerran viikkoon suihkussa, eräs läheisen unohti käydä suihkussa, hiki haisi pitkälle, unohti syödä nyt makaa hoitolaitoksessa puhumattomana ei osaa enää kävelläkkään, on alzheimer.
Käyn joka päiväs suihkussa. Vähempää ei pysty.
Kai ne vartijat päättävät puolestasi koska on seuraavan suihkun aika.
Pesen kerran viikossa hiukset ja käyn silloin kunnolla suihkussa.
Joka päivä pesen kasvot kahdesti sekä kainalot ja alapään sekä jalat kertaalleen.
Mulla on aivan äärettömän kuiva iho. Voidepesusta (siis perusvoide suihkugeelinä) en tykkää, se jättää nuhjuisen olon. Joten ennemmin pesen hikeä erittävät alueet ja jätän muut pesemättä.
Kun pesen kasvot, pesen siis myös kaulan ja pyyhin pesulapulla niskan. Kainaloita pestessä pesen pesulapulla rintojen alta.
Tää on ainoa vaihtoehto, muuten iho kiristää ja hilseilee ja atooppinen ihottuma puskee esiin.
Juu ja hiukset säilyy puhtaan oloisina 2-3 päivää pesun jälkeen. Sen jälkeen käytän kuivashampoota.
Kiitos kun säästät vettä (minulle)!
Pahimpaan korona-aikaan tällä konstilla turvavälit olisi pysyneet hyvin.