Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paniikki pieni

Paniikki mies
07.03.2023 |

Tuli kokeiltua maksullista seuraa. Ilmoitus oli hyvällä suomella kirjoitettu mutta paikalle kun saavuin olikin suomen kieli vähän haastavaa naiselle. No siinä sitten perus 30min aika. Nainen itse laittoi kondomin ja myös lopuksi otti sen pois. No miettinyt että olikohan kortsu varmasti ehjä koko yhdynnän ajan. . Toki onko muiden mielestä riski koska kondomi oli paikallaan. ? Ainoa jos se olisi vähän hajonnut tai ollut rikki valmiiksi kun kondomit olivat hänen omiaan ei minun. Jälkikäteen viellä naiselle kirjoitin että olihan kondomi koko yhdynnä ajan paikallaan eikä rikkoutunut ja vastasi että varmasti eikä työskentele ilman. Entiedä kumpiko aiheuttaa kovan pelon , naisen ulkolaisuus vai minun eka kerta palvelua käyttäessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt noita ennen seuraavaa kertaa! Kannattaako?

Vierailija
2/3 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen vähä että jos puhtaat paperit saa niin oli viimenen kerta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kumi ja sen toimivuus on sille palveluntarjoajalle vielä paljon tärkeämpi asia kuin sulle, joten siinä mielessä en olisi niin huolissani.

Ymmärrän kyllä kuitenkin tuon tunteen. Mulle kävi nuorena kanssa niin, ei maksullisissa mutta muuten vaan ihan väärän ihmisen kanssa sänkyyn jouduttua, että jälkikäteen iski paha morkkis ja pieni pelko. Mitään varsinaisia ongelmia koskaan ei koitunut, mutta hemmetin hyvä muistutus se oli siitä omasta erinomaisuudesta ja sen haksahtavaisuudesta, niin että vielä kymmenien vuosien päästäkin sen muistaa että tuli mokattua. Pitää jalat sopivasti maan pinnalla, ettei tarvitse uudestaan mokata.