Jäätyäni elä8kkeelle kaipaan töistäni kaikkein vähiten maanantai-aamun klo 9:00 viikkopaleavereita
Jumalauta, lätistään 1,5 tuntia töiden tekemisestä kahvin ja wiinereiden kera, kun senkin ajan voisi käyttää töiden tekemiseen.
Kommentit (5)
Tyhmimpiä on ne kokoukset, jossa johtaja sanelee, mitä on tapahtunut ja tapahtumassa. Nämä on pohjustettu niin hyvin, ettei kellään ole koskaan mitään kysyttävää. Saman olisi voinut laittaa sähköpostilla ja se olisi luettu noin neljäsosassa siitä ajasta, mikä nyt meni Teamssissa.
Kauhulla muistelen diiba-daaba-palaverejä, joissa pukumiehet esittelivät rintataskuliinoissaan ja merkkisolmioissaan PowerPoint diojaan ja Excel-taulukoitaan ja jakkupukunaiset taputtivat esitykselle innoissaan.
Ja lopulta mikään ei muuttunut. Ainakaan parempaan.
Palkkaturvan kautta sain liksani tuostakin firmasta vasta vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhulla muistelen diiba-daaba-palaverejä, joissa pukumiehet esittelivät rintataskuliinoissaan ja merkkisolmioissaan PowerPoint diojaan ja Excel-taulukoitaan ja jakkupukunaiset taputtivat esitykselle innoissaan.
Ja lopulta mikään ei muuttunut. Ainakaan parempaan.
Palkkaturvan kautta sain liksani tuostakin firmasta vasta vuotta myöhemmin.
Ja katso. Ne pukumiehet ja ne jakkupukunaiset ovatkin paremmissa töissä jossain isommassa firmassa ja sinä olet edelleen työtön.
Täällä kanssa yksi palaveriallerginen. Allergiani alkoi noin 20 vuotta takaperin en muista miksi ja miten. Todennäköisesti petyin palaverin äänessäolijaan ja vetäjiin. En millään jaksaisi istua kuuntelemassa paskanpuhumista. Joka työpaikassa ihan sama tilanne. Eräs työhyvinvointivalmentaja siteerasi hengellistä opi-isäänsä niin että tulin sairaaksi siitä siteeraamisen määrästä. Puhelinukko puhui niin paksua paskaa ja vuotta myöhemmin hifi-puhelimia ei käyttänyt kukaan ja ne kärrättiin pois. Uuden tietojärjestelmän esittely käynnistyi yhden ainoan pikku toiminnon esittelystä jota kesti 1,5 h.
Maailman olisi merkittävästi parempi paikka ilman palavereja.
Sama täällä. Vaikka olen itse edelleenkin tuottava toimistotyöntekijä (DI), en haluaisi kokoontua toimiston neukkariin keskustelemaan firman Tyky-päivien ohjelmasta ja hassunhauskoita yhteisistä tempauksista.
Olen teekkari evp. nyk. DI.