Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öh... voisiko hammaslekuri olla näin tyhmä?

Vierailija
06.03.2023 |

Minulla on alahampaiden takana retentiolanka, joka on tietysti liimalla kiinni. Hammaslekuri sanoi, että minulla on tässä kohdassa "paljon hammaskiveä." Ulk. HML kyseessä. Menin hinnan perässä ja tiesin kyllä, että halvalla ei yleensä saa priimaa. Mutta voisiko hammaslekuri olla niin tyhmä, että luulee liimaa hammaskiveksi?????

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, menen hammaskiven poistoon muualle ja kysyn heiltä asian laitaa. Jos käy ilmi, että puhui puuta heinää, teen reklamaation. Tietysti lanka kerää hammaskiveä, kyllä minä sen ymmärrän, mutta jotenkin tuo sana PALJON pani miettimään...

Kurkkaa peilillä, niin näät itse onko sitä vaaleankellertävää kiveä siellä. Kielellä sitä et välttämättä tunne, koska se muodostuu hitaasti ja kieli tottuu siihen sitämukaa.

Eri ihmiset käyttävät eri sanoja ja toiselle paljon on toiselle keskitasoisesti tai jopa vähän.

Vierailija
22/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, menen hammaskiven poistoon muualle ja kysyn heiltä asian laitaa. Jos käy ilmi, että puhui puuta heinää, teen reklamaation. Tietysti lanka kerää hammaskiveä, kyllä minä sen ymmärrän, mutta jotenkin tuo sana PALJON pani miettimään...

Kurkkaa peilillä, niin näät itse onko sitä vaaleankellertävää kiveä siellä. Kielellä sitä et välttämättä tunne, koska se muodostuu hitaasti ja kieli tottuu siihen sitämukaa.

Eri ihmiset käyttävät eri sanoja ja toiselle paljon on toiselle keskitasoisesti tai jopa vähän.

Ahaa, nyt näin sen. En kyllä itse käyttäisi sanaa PALJON, mutta no miten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh nuo retentiolangat keräävät aika paljon sitä hammaskiveä sinne...