Jeesuksen pilkkaajat.
Itselleni tulee aina sellainen ajatus, että kannattaisi olla varovaisempi sanoissaan. Ihan vaan vinkkinä.
Kommentit (39)
Cat kirjoitti:
Ja J rakastaa pilkkaajiaan myös.
Kyllä, niin kauan kun armon aika on, mutta kun armo loppuu -> Suuri Valkoinen tuomioistuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää Hesus joku Mexicon huumekartellin kovanaama vai miksi hänestä varoitat?
Hän varoitti sinun parhaaksesi, mutta sinä olet vakaasti päättänyt tehdä sielullesi suurimman mahdollisen vamman siitä huolimatta. Ehkä sinä joskus vielä heräät ja kadut näitä kirjoituksiasi.
Muuten hyvä mutta mitään sieluja ei luonnollisestikaan ole olemassa.
Sinä tulet kuoltuasi yllättymään ja isosti.
Kukaan ei ylläty kuoltuaan koska tietoisuus loppuu siihen sen jälkee ei ole enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää Hesus joku Mexicon huumekartellin kovanaama vai miksi hänestä varoitat?
Hän varoitti sinun parhaaksesi, mutta sinä olet vakaasti päättänyt tehdä sielullesi suurimman mahdollisen vamman siitä huolimatta. Ehkä sinä joskus vielä heräät ja kadut näitä kirjoituksiasi.
Kuoltuani olen kuollut, silloin ei enää yllätytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ylläty kuoltuaan koska tietoisuus loppuu siihen sen jälkee ei ole enää mitään.
Siinä sinulla tulee olemaan toinenkin syy yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleista heränneillä on kyllä ihan vastakkaista tietoa. Tutustuppa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään olematon ei ole minua suurempi. Olen oman elämäni kuningas.
Ensimmäinen väite on oikein, mutta ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Toinen väite on väärin sinun omassakin todellisuudenkäsityksessäsi, mikä se sellainen kuningas on, joka maksaa veroja?
Kuka Jeesus? En tunne ketään Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleista heränneillä on kyllä ihan vastakkaista tietoa. Tutustuppa.
Juu ei ole. Tutustu ihan itse vaan, etenkin hukkuneiden kertomuksiin jotka ovat olleet joskus tuntejakin kuolleena. Ei mitään, koska luonnollisesti tietoisuus lakkaa aivotoiminnan loppumiseen. Ja aivotoimintahan loppuu siinä joitain minuutteja kuoleman jälkeen kun viimeisetkin ”sähköt sammuu.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon spiritualismin oppeihin.
Uskot siis saatanan oppeihin.
Ainoa järkevä hahmo koko Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Jeesus? En tunne ketään Jeesusta.
Sen huonompi sinulle. Tiedät kyllä kenestä puhutaan. Sinulla vaan on halu viisastella vähättelymielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jee! Sukset!
Tulis ny edes lunta, että pääsis Jee!Suksilla! ladulle.
Cat kirjoitti:
Jeesus on suurempi kuin nämä pilkkaajat. Jeesuksesta jotain tajuavien ei kannata näistä suuttua. Jeesuksen kohtalo oli jo aikoinaan tulla huonosti kohdelluksi maailmassa. Se on aina ollut niin.
Jos joskus ette tiedä, ketä pyytää apuun, koettakaa the big J.
Jeesus voi olla suurempi mutta uskovaiset laskeutuvat jatkuvasti pilkkaajien tasolle, tässäkin ketjussa.
Pilkkaajien kanssa ei kannata seurustella . Tulee huono olo .
Jumala ei anna itseään pilkata, mutta Herraan uskovalle pilkkaamisetkin annetaan anteeksi.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Herran pelko on viisauden alku.
Mu ***ha***met oli yhtä hörhö kuin marianpoika. Toinen sikisi kamelin jätöksistä toinen aasin.kaksi pn puhujaa jotka ois pitänyt keittää vuoriöljyssä ja syöttää sioille. Sikoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Herran pelko on viisauden alku.
Siinähän pelkäät
Itse pelkään joulupukkia, että tuo taas ensi jouluna risuja ja hiiltä 😞
Kyllä. Minulla on Weberin luxusgrilli, jonka olen nimennyt Helvetiksi. Sen lieskoilla pihvit saavat kyytiä.