Miten joku ehtii olla paikalla WhatsApissa 5-20min välein
Joka päivä aikavälillä 7.00-00.30? Työssä käyvä ihminen. En tajua.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi keskittymään mihinkään ajatustyöhön, jos katsoisin viestejä joka välissä. Ehkä tuollaisessa johtajan hommassa ei sitten juuri ajatustyötä ole.
Siinä tapauksessa sinun ei kannata tehdä mitään tietokoneella tehtävää työtä. Nimittäin viestejä tulee jatkuvasti joko sähköpostiin tai muuta kanavaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykp wa työasioihin?
Osittain voi liittyä. Ei kuitenkaan ennen klo 8 eikä klo 16 jälkeen
ApJa sinäkö vahdit ko henkilön wa:n käyttöä? Joku kolmas henkilö voi seurata sinua ja ihmetellä, miten ehdit koko ajan olla wa:ssa?
No hän ehkä tietää että hoidan kotona lasta. Aina en tietenkään ehdi kun olen töissä. Tässä on nyt kyse kahdeksan kuukauden mittaisesta, pistokokein suoritetusta seurantajaksosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi keskittymään mihinkään ajatustyöhön, jos katsoisin viestejä joka välissä. Ehkä tuollaisessa johtajan hommassa ei sitten juuri ajatustyötä ole.
Siinä tapauksessa sinun ei kannata tehdä mitään tietokoneella tehtävää työtä. Nimittäin viestejä tulee jatkuvasti joko sähköpostiin tai muuta kanavaa pitkin.
Niin, siksi en silloin katsokaan viestejä vaan puhelin on ylösalaisin ja äänettömällä.
Ap
Minulla on Whatsapp koko ajan auki tietokoneella, joten todennäköisesti näyttää, että olen koko ajan paikalla. Olen kuitenkin laittanut ilmoituksista äänen pois, joten ei häiritse työntekoa ja katson viestit vain tauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Whatsapp koko ajan auki tietokoneella, joten todennäköisesti näyttää, että olen koko ajan paikalla. Olen kuitenkin laittanut ilmoituksista äänen pois, joten ei häiritse työntekoa ja katson viestit vain tauoilla.
Ok. Tämä johtaja on lähetellyt paljon alapääkuviaan WhatsApilla, joten hänenä en ehkä pitäisi ko. Appia auki koneellani.
Onko toi joku sun miesystävä ja vahtaat sitä kun epäilet että hänellä muita naisia? Voit olla täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi joku sun miesystävä ja vahtaat sitä kun epäilet että hänellä muita naisia? Voit olla täysin oikeassa.
Uskon että on paljonkin heitä. Siksi ihmettelenkin työajan käyttöä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämä johtaja on lähetellyt paljon alapääkuviaan WhatsApilla, joten hänenä en ehkä pitäisi ko. Appia auki koneellani.
..ja koska hän on lähetellyt niitä minulle runsain mitoin niin pidän varsin todennäköisenä, että hän on lähetellyt niitä myös lukuisille muille naisille. Ja heiltä tietysti voi tulla omiaan myös vaihtarina.
Ap
Mulla wa on tärkeimpiä viestintäkanavia töissä.
Ja jos tuttusi on johtaja, hänellä tuskin on virastotyöaikaa klo 8-16, ei minulla ainakaan ole, vaan olen tavoitettavissa pitkälti aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla wa on tärkeimpiä viestintäkanavia töissä.
Ja jos tuttusi on johtaja, hänellä tuskin on virastotyöaikaa klo 8-16, ei minulla ainakaan ole, vaan olen tavoitettavissa pitkälti aamusta iltaan.
Joo, mutta ei mikään toimitusjohtaja sentään. Periaatteessa kyllä mahdollista.
Ap
Sitä käytetään töissä, illat lasten harrastusviestimenä ja vielä oman perheenkin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Sitä käytetään töissä, illat lasten harrastusviestimenä ja vielä oman perheenkin kesken.
Tämän perhe on vuoroviikkolapsi.
No, mitenkäs sinun aika riittää palstalla oloon?
Ja sinäkö vahdit ko henkilön wa:n käyttöä? Joku kolmas henkilö voi seurata sinua ja ihmetellä, miten ehdit koko ajan olla wa:ssa?