Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ehtii olla paikalla WhatsApissa 5-20min välein

Vierailija
06.03.2023 |

Joka päivä aikavälillä 7.00-00.30? Työssä käyvä ihminen. En tajua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykp wa työasioihin?

Osittain voi liittyä. Ei kuitenkaan ennen klo 8 eikä klo 16 jälkeen

Ap

Ja sinäkö vahdit ko henkilön wa:n käyttöä? Joku kolmas henkilö voi seurata sinua ja ihmetellä, miten ehdit koko ajan olla wa:ssa?

Vierailija
22/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi keskittymään mihinkään ajatustyöhön, jos katsoisin viestejä joka välissä. Ehkä tuollaisessa johtajan hommassa ei sitten juuri ajatustyötä ole.

Siinä tapauksessa sinun ei kannata tehdä mitään tietokoneella tehtävää työtä. Nimittäin viestejä tulee jatkuvasti joko sähköpostiin tai muuta kanavaa pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykp wa työasioihin?

Osittain voi liittyä. Ei kuitenkaan ennen klo 8 eikä klo 16 jälkeen

Ap

Ja sinäkö vahdit ko henkilön wa:n käyttöä? Joku kolmas henkilö voi seurata sinua ja ihmetellä, miten ehdit koko ajan olla wa:ssa?

No hän ehkä tietää että hoidan kotona lasta. Aina en tietenkään ehdi kun olen töissä. Tässä on nyt kyse kahdeksan kuukauden mittaisesta, pistokokein suoritetusta seurantajaksosta.

Ap

Vierailija
24/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi keskittymään mihinkään ajatustyöhön, jos katsoisin viestejä joka välissä. Ehkä tuollaisessa johtajan hommassa ei sitten juuri ajatustyötä ole.

Siinä tapauksessa sinun ei kannata tehdä mitään tietokoneella tehtävää työtä. Nimittäin viestejä tulee jatkuvasti joko sähköpostiin tai muuta kanavaa pitkin.

Niin, siksi en silloin katsokaan viestejä vaan puhelin on ylösalaisin ja äänettömällä.

Ap

Vierailija
25/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Whatsapp koko ajan auki tietokoneella, joten todennäköisesti näyttää, että olen koko ajan paikalla. Olen kuitenkin laittanut ilmoituksista äänen pois, joten ei häiritse työntekoa ja katson viestit vain tauoilla.

Vierailija
26/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Whatsapp koko ajan auki tietokoneella, joten todennäköisesti näyttää, että olen koko ajan paikalla. Olen kuitenkin laittanut ilmoituksista äänen pois, joten ei häiritse työntekoa ja katson viestit vain tauoilla.

Ok. Tämä johtaja on lähetellyt paljon alapääkuviaan WhatsApilla, joten hänenä en ehkä pitäisi ko. Appia auki koneellani.

Vierailija
27/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi joku sun miesystävä ja vahtaat sitä kun epäilet että hänellä muita naisia? Voit olla täysin oikeassa.

Vierailija
28/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi joku sun miesystävä ja vahtaat sitä kun epäilet että hänellä muita naisia? Voit olla täysin oikeassa.

Uskon että on paljonkin heitä. Siksi ihmettelenkin työajan käyttöä.

Ap

Vierailija
29/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tämä johtaja on lähetellyt paljon alapääkuviaan WhatsApilla, joten hänenä en ehkä pitäisi ko. Appia auki koneellani.

..ja koska hän on lähetellyt niitä minulle runsain mitoin niin pidän varsin todennäköisenä, että hän on lähetellyt niitä myös lukuisille muille naisille. Ja heiltä tietysti voi tulla omiaan myös vaihtarina.

Ap

Vierailija
30/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla wa on tärkeimpiä viestintäkanavia töissä.

Ja jos tuttusi on johtaja, hänellä tuskin on virastotyöaikaa klo 8-16, ei minulla ainakaan ole, vaan olen tavoitettavissa pitkälti aamusta iltaan.

Vierailija
31/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla wa on tärkeimpiä viestintäkanavia töissä.

Ja jos tuttusi on johtaja, hänellä tuskin on virastotyöaikaa klo 8-16, ei minulla ainakaan ole, vaan olen tavoitettavissa pitkälti aamusta iltaan.

Joo, mutta ei mikään toimitusjohtaja sentään. Periaatteessa kyllä mahdollista.

Ap

Vierailija
32/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytetään töissä, illat lasten harrastusviestimenä ja vielä oman perheenkin kesken.

Vierailija
33/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä käytetään töissä, illat lasten harrastusviestimenä ja vielä oman perheenkin kesken.

Tämän perhe on vuoroviikkolapsi.

Vierailija
34/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitenkäs sinun aika riittää palstalla oloon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi