Miksi mies sanoo minusta "pretty" ja muista naisista "beautiful"?
Kommentit (35)
Olet sievä, kaikki (?) muut naiset ovat kauniita.
Sano, että hän on pretty good In bed - ja naura.
Helvetistäkö me se tiedetään? Mikset kysy äijältäsi?
Käytä sinä hänestä sanaa passable.
Noh, nätti versus kaunis.
Nätti nainen on sellainen, johon mielellään laskee siemenet.
Kaunis nainen on sellainen, jota et saa, mutta veivaat siemenet häntä ajatellen.
Sama logiikka, kansallisuudesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jenkki ja käyttää minusta sanaa pumpkin!
Muistutat siis heidän omaa sadanpäämiestä.
Sievä eli et kovin kaunis mut et kovin rumakaan. Ei ole kyllä kiva jos noin puhuu. Kaunis on ihan eri asia kuin sievä tai nätti.
Jätä se sika. Oikeasti.
Kehuu toisia kauniiksi ja sinua "vain" nätiksi. Vai onko valttisi selkeästi joku muu asia, josta poikaystävä kehuu antaumuksella?
Ei siis sano kaikista naisista vaan jos kuvailee että joku nainen on kaunis.
Minulle yleensä sanoo sen pretty tai cute..
Minäkin olen aina ollut jotakin muuta kuin kaunis. Ihan söpö tai sievä, mielenkiintoisen tai viehättävän näköinen. En koskaan kaunis. Sinänsähän se on pakko vain hyväksyä, mutta varsinkin nuorempana joskus mietin, olisiko todella niin hankala heittää pieni valkoinen valhe. Osaahan moni sanoa sen "et näytä yhtään lihavalta":kin.
Siitä puhe mistä puute - sanavalinnoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Sievä eli et kovin kaunis mut et kovin rumakaan. Ei ole kyllä kiva jos noin puhuu. Kaunis on ihan eri asia kuin sievä tai nätti.
Jatkan. Toisalta pretty woman leffassa naista ajateltiin kauniina. Mikä hänen kotikielensä on?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Oikeasti.
Kehuu toisia kauniiksi ja sinua "vain" nätiksi. Vai onko valttisi selkeästi joku muu asia, josta poikaystävä kehuu antaumuksella?
Musta tää on outoa kun mua on aina sanottu kauniiksi. Hän kertoi että ystävänsä olivat kuvanneet kuulemma minua sanoin gorgeous. Ja mies on siis keskieurooppalainen. En usko että tarkoittaisi etten ole mielestään tarpeeksi kaunis.
Miksi pitäisi olla kaunis?
Mikä se juttu siinä on? Ventovieraiden ihailu, pahimmillaan tuijotus ja ahdistelu?
Olen koko ikäni nauttinut näkymättömyydestä ja olen ihan pretty, ei vaan kiinnosta viehätyspelailu yhtään. Ihan puistattanut tuo laskelmoivuus aina. Meikki ja paino eivät ole asioita joita ei voisi muuttaa, mutta mikä on se palkinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Oikeasti.
Musta tää on outoa kun mua on aina sanottu kauniiksi. Hän kertoi että ystävänsä olivat kuvanneet kuulemma minua sanoin gorgeous. Ja mies on siis keskieurooppalainen. En usko että tarkoittaisi etten ole mielestään tarpeeksi kaunis.
Sinun varmaan täytyy kysyä suoraan. Toivottavasti ei ainakaan ole kyse siitä, että tyypillä on heikko itsetunto eikä kestä sitä jos muut ihailevat sinua. Jos hän ärsyyntyy kun kysyt, se voi olla huono merkki.
Sievä mutta toinen on kaunis. Mahdollisesti kauniimpi. My woman is the most prettiest In this world of Hot lips.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Oikeasti.
Sitten olet kaunis ja joku syy miksi mies ei sitä halua sanoa, kertoa sulle kuinka kaunis olet. Mikä syy sitten on? Ei halua että ylpistyt? Mustasukkaisuus? Tai sitten ei tiedä sanojen tarkkaa merkitystä.
No jee. Mua on sanottu kaikeksi, kauniiksi, nätiksi, sieväksi, söpöksi.
Tuntemattomat naiset hyvin harvoin ylistää kauneutta, päin vastoin - inhoavat..
Vierailija kirjoitti:
No jee. Mua on sanottu kaikeksi, kauniiksi, nätiksi, sieväksi, söpöksi.
Tuntemattomat naiset hyvin harvoin ylistää kauneutta, päin vastoin - inhoavat..
Kyllä mulle tulee ihan tuntemattomat naiset kadullakin sanomaan että olen tosi kaunis (vaikka olen pian 50v lähempänä 100kg). Miehet kehuu lähes päivittäin mutta eniten arvostan kun vieraat naiset tulee kehumaan.
Mun mies jenkki ja käyttää minusta sanaa pumpkin!