Katsoin just kun lapsi työnnettiin magneettikuvauslaitteeseen
Olen se äiti joka kertoi, että lasta lyötiin koulussa nyrkillä päähän. Oireet vaan jatkui monta viikkoa, sekavuus ja päänsärky. Lääkäri katsoi aiheelliseksi pään magneettikuvaukseen. Katsoin äsken kun lapsi työnnettiin magneettikuvauslaitteeseen ja tulin tosi vihaiseksi ja surulliseksi. Suomi vuonna 2023, pieniä lapsia magneettikuvataan kouluväkivallan seurauksena. Vihaksi pistää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Missä vanhemmat pääsevät kuvaushuoneeseen asti?
Itse en ainakaan päässyt kun lapselta piti pää kuvata.
AP vaikuttaa sen verran raskaalta tyypiltä että luultavasti ovat päästäneet sinne jotta pääsevät itse helpommalla ja saavat suorittaa työnsä..
Vierailija kirjoitti:
Ai, no mulla pääsi puolisokin mukaan magneettikuvaukseen.
Kiitos tiedosta mutta mitähän tällä tekisin, pitäskö tämän kiinnostaa minua?
hallitus puuttuu koulu shoppailuun eli siis jatkaa todella pieleen mennyttä perus koulu kokeilua viher punikit meinaavat että porvarin pentuja pitää hakata ja kiristää
Hienoa jos tutkitaan! Useammin taitaa olla että ei välitetä yhtään. Lisäksi, magneettikuvauksen äänimaailma on sama kuin avaruudessa, joten yksi kokemus lisää.
Rikosilmoitus tekijästä ja kouluympäristöstä joka ei takaa turvallista oppimisympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin poikaa lyötiin nyrkillä ohimoon koulussa kiusaamisen seurauksena. Seurauksena hetken tajuttomuus ja päänsärky. Mutta taisi selvitä siitä ilman pidempiä oireita. Tämä on oikeasti vakava asia kun kiusaaminen menee niin pitkälle että nyrkein lyödään. Kiusaamiseen pitää puuttua jo varhaisemmassa vaiheessa.
Pitäisi puuttua, mutta kuka sen tekisi? Opettajat ei voi tehdä sitä.
Tässä tapauksessa se puuttuja oli poliisi, ikävä kyllä.
Koulujen väkivaltaan ei tule korjausta ennenkuin vanhemmat ryhdistäytyvät, kerääntyvät yhteen ja alkavat joukkovoimalla ajamaan asioihin korjausta.
Enkä tarkoita, että he alkavat vaatimaan lisärahoitusta kouluille, opettajille enemmän valtaa, vaan tarkoitan kansalaistottelemattomuutta.
Menkää isoina ryhminä kouluille, järjestäkää mielenosoituksia banderilloineen joissa kerrotte rehtoreiden ja opettajien nimet jotka eivät pysty takaamaan turvallista kouluympäristöä lapsille.
Marssikaan reksin kansliaan ja kysykää itseltää isoherra johtajalta, että mitäs vittua aiot asialle tehdä, älkääkä tyytykö epämääräiseen vastaukseen.
Odotelkaa kaikessa rauhassa rottien soittamia poliiseja ja kyselkää heiltä samat asiat, että jos autoilijoiden kyyläämiseltä joudatte, voisitteko kertoa kuinka poliisi aikoo kouluissa tapahtuvaan väkivaltaan seuraavalla kerralla puuttua.
Todennäköisesti menette poliisilaitokselle, saatte pienet sakot, mutta tehtyänne saman teon viikottain muutaman kuukauden ajan, uskon että hommalla on vaikutusta ja media aivan varmasti tulee mielellään mukaan seuraavaan mielenosoitukseen ja kyselee samoja kysymyksiä koulun henkilökunnalta.
vaadi koulua ja tekijää vastuuseen, sekä tee huoli-ilmoitus lastensuojeluun väkivaltaisen lapsen perheen kotioloista
Miten voi olla ensimmäine ajatus lasta kuvantaessa kirjoittaa vauvapalstalle. Saako siellä edes olla puhelimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan päässyt kun lapselta piti pää kuvata.Ai, no mulla pääsi puolisokin mukaan magneettikuvaukseen.
Miksi raahasit puolison sinne mukaan?
Onko lääkettä särkyihin saatu. Ehkä nopeammin lääkäriin, jos on oireita. Koulussa pitäisi olla tarpeeksi asiantuntemusta, estämään hyökkäykset oppilaalta oppilaalle. Joillakin on siihen enemmän ammattitaitoa. Välituntivalvonta myös.
mitäs kasvatit velliperseeksi ja häviäjäksi joka ei osaa edes lyödä!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla ensimmäine ajatus lasta kuvantaessa kirjoittaa vauvapalstalle. Saako siellä edes olla puhelimia?
Katselen juuri kuinka vaimoni vuotaa hitaasti kuiviin tieltä suistuneessa autossa.
Maantiellä olevan kuopan seurauksena menetin autoni hallinnan ja kolmoissalkovilla takaisin katolleen päädyttiin ojan pohjalle ja siellä se raukka nyt istuu pää alaspäin turvavöissä ja verenvuoto pian tukkii hengitystiet.
Sattuuko joku palstalainen tietämään 2015 bemarin lunastushintaa ja olisiko mitään mahdollisuutta saada kunnalta jonkinlaista ylimääräistä korvausta tien pinnan aiheuttamasta tieltäsuistumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on menty. Jo mun aikana kiusaaminen oli vakavaa kun pennut kasvoi pellossa. Siihen aikaan se oli tosin usein henkistä. Opettajat ummistavat silmänsä. Kiusaamiseen pitää puuttua ajoissa mutta jostakin syystä näin ei tehdä. Suomi tulee vielä tuhoutumaan tähän ihmisten pahuuteen.
Opettajat eivät sulje silmiään, heiltä on vain viety kaikki auktoriteetti ja valtuudet pois. Vanhemmat tulevat niskaan, jos joku kehtaa huomauttaa että teidän Jani-Petteri on kusipää joka hakkaa muita.
Jep. Tämäkin varmasti on yksi syy, miksi opettajapula pahenee jatkuvasti. On varmasti todella turhauttavaa nähdä miten oppilaat toisiaan kohtelevat, mutta ei saa puuttua mihinkään.
uusinormaali kirjoitti:
mitäs kasvatit velliperseeksi ja häviäjäksi joka ei osaa edes lyödä!
No, ei lasta tarvitse kasvattaa ainakaan lyöjäksi! Jos joku lyö, pitäisi olla joku muu keino kuin lyödä takaisin. Vaikka siihen se helposti menee.
Lopeta se puhelimen räplääminen ja keskity lapseesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen juuri kuinka vaimoni vuotaa hitaasti kuiviin tieltä suistuneessa autossa.
Maantiellä olevan kuopan seurauksena menetin autoni hallinnan ja kolmoissalkovilla takaisin katolleen päädyttiin ojan pohjalle ja siellä se raukka nyt istuu pää alaspäin turvavöissä ja verenvuoto pian tukkii hengitystiet.
Sattuuko joku palstalainen tietämään 2015 bemarin lunastushintaa ja olisiko mitään mahdollisuutta saada kunnalta jonkinlaista ylimääräistä korvausta tien pinnan aiheuttamasta tieltäsuistumisesta?
Tää on kyllä paras. Kyllä vanha kunnon ironia peittoaa suoran vittuilun. Kiitos päiväni pelastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Lastenklinikalla päästiin koneelle asti ja sitten mentiin odottamaan.
Itse myös ollut huoneessa mukana kuulokkeet korvilla, Kesi-Suomessa näin.
Vau, olet todellinen it nero! Vapiskaa vastaamon tietomurron tekijät, täältä tulee vauvapalstan kovin häkkeripro