Miten palavasti olette joskus olleet ihastuneita
Kuvaile, miltä palava ihastuminen tuntui ja mitä ihastuksen kanssa lopulta kävi, jos asia on jotenkin päättynyt.
Itsellä se ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, vaan vasta toisella, kun olimme ensitapaamisen jälkeen tutustuneet toisiimme viestien välityksellä ja soittelemalla. Toinen vain alkoi vaikuttamaan sielunkumppanilta. Toisilla treffeillä jalat lähtivätkin kirjaimellisesti alta, koska meidän välinen kemia ja fyysinen vetovoima oli niin suurta. Tältä on tuntunut jo useamman kuukauden. En uskonut, että tällaista voisi edes tapahtua, koska molemmat olemme tahoillamme perheellisiä varattuja.
Kommentit (6)
Miten niin joskus?
37v ihastunut/rakastunut eikä hellitä vieläkään
Jos on kovin palavasti ihastunut, niin eikö se ole jo enemmän kuin pelkkä ihastus.
Niin palavasti, että sain toisen asteen palovammoja.
Työkaveriin ihastuminen oli hurjaa. Olimme vuosia työkavereita ennen ihastumista. Sitten lähennyimme ja hänkin ihastui minuun.
Meillä oli aluksi salasuhde. Aivan järkyttävää miten tunteet heitteli. Pelotti töissäkin, jos alkaa itkettää, kun näimme. Uskomaton ihastuminen ja rakkaus. Sama tunne on vielä näin kuuden vuoden jälkeenkin. Ihanaa.
Olin viisivuotias kun ihastuin naapurin 12-vuotiaaseen poikaan. Nukuin viikkokaudet tyynyni alla kuva jossa istuin hänen sylissään ja molemmat hymyilimme katsoen kameraan. Olen jokseenkin onnellinen siitä ettei kukaan saanut koskaan tietää😂😂!
Itse olin ihastunut jo ennen tapaamista.
Lopulta kun sain sen tapahtumaan, niin kaikki näytti niin täydelliseltä, näytti molemminpuoliselta...
Kunnes selvisi ettei mies halunnutkaan mitään suhdetta, vaan oli lupautunut tapaamaan jonkun treffejä ehdottaneen.
Lopulta selvisi että väkivaltainen ja alistava täyspaska on.
Välillä kaikki hetken näyttää parantuneen, ja sitten taas vedetään matto alta ja selviää etten todellakaan kelpaa miehelle.