Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Millainen ASTIASTO sinulla on kotonasi?

Vierailija
06.03.2023 |

Onko Pentikiä, Iittalaa..?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 40v ja ihan sekalainen astiasto. Yhdelle hengelle riittää. Muutama teema sarjan astia ja muki unicefilta.

Mihin sitä mies astioita tarvitsee? Makkarat ja pitsat voi syödä suoraan paketista ja kaljan suoraan tölkistä. Jos muu jano on niin vettä kraanasta suuhun.

Vierailija
22/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalainen. Iittalan Sarjatonta jonkun verran, seassa Ikeaa ja muita sarjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Valencia löytyy asiastona. Joitain kulhoja ja mukeja on muitakin, kun Valenciaan ei oikein saa mistään pikkukulhoja ja aina ei jaksa tassilautasia.

Lasit perusiittalaa.

Vierailija
24/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanny Stillin  Grapponia

Vierailija
25/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiasto on Iittalan Taika sarjaa, pääasiassa sinistä ja valkoista (vaan ei mustavalkoista) vaikkakin muutama punainen muki löytyy myös.

Tämän lisäksi meillä on joitain miehen mukanaan tuomia jalkapallojoukkueiden mukeja - ostaa usein paikallisjoukkueen mukin kun on jossain reissussa. Mutta ne on lähinnä hänen aamukahvia varten.

Kun tätä Taikaa aloin hankkia minulla oli vaihe että halusin jotain tosi värikästä. Nyt tuntuu että vähän yksinkertaisempi vois olla hyvä. Ei kuitenkaan Teema

Vierailija
26/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta astiastoja. Oli Iittalan Taikaa, mutta myin pois. Sekalainen kokoelma kirppikseltä ostettuja suuria mukeja ja ruokalautasina  vihreäreunaiset millenium-astiat. Jotain k-kaupan keräilyjuttuja olivat joskus, oon ostanut kaikki kumminkin kirppiksiltä

Vierailija
27/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään astiastoa:)) Ihan eripari halpis kuppeja ja lautasia. MIhin tarvitsee astiastoa?  

Vierailija
28/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään astiastoa:)) Ihan eripari halpis kuppeja ja lautasia. MIhin tarvitsee astiastoa?  

Miten järjestät ilman astiastoa päivällisiä, kahvikutsuja..?

Vierailija
29/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabia/Iittala 24h valkoiset arkena, paitsi syvät lautaset on se joku Mittava tms. Sit Muumimukeja ja kulhoja. Pyhästiat on mummolta perittyjä kultareunaisia, jotain tsekkiläistä posliinia (ei minkään merkkiset mutta oikein kauniit). Sitten on kahvi- ja teeastiastona venäläistä Lomonosovin Yö-sarjaa.

Vierailija
30/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan Teema turkoosina sekä Kastehelmi vedensinisenä. Aterimet on jotain Hackmannin jo lopetettua sarjaa jonka nimeä en kuollaksenikaan muista.

Vierailija
31/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pari sekalaista astiaa jotain halvimpia mitä saa.

Vierailija
32/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean halpisastiat

Mulla on kans ikeaa. Luovuin muumimukeista juomisen, kun tämä ikean kahvikuppi on muodoltaa hieman " pehmeämpi". On lemppari. Vitivalkonen.

Vierailija
33/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole se keneltä kysyt, mutta vastaan nyt että mä en ole ikinä järjestänyt päivällisiä. Ikävä kyllä meidän perheellä ei ole ystäviä, joita kutsua syömään. Ei siis ole väliä, onko astiastoa vai ei, kun ei ole kukaan perheen ulkopuolinen sitä katsomassa.

Vierailija
34/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiastioina Iittalan Teema. Juhla-astioina Pentikin Eden. Olen kerännyt jonkin verran myös Taika-astioita.

Vierailija
35/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani menivät naimisiin 1986 ja saivat häälahjaksi Iittalan Arctican astioita häälahjaksi. Näitä sain mukaani, kun muutin pois heidän jaloistaan. Muutama lautanen jouduttu ostamaan tilalle, kun vanha mennyt rikki. Ajaton, ihan nätti sarja.

Kahvikuppeina isoja Ikean kuppeja. Isä osti joskus muutama vuosi sitten pari isompaa Arctican kahvikuppia meille, oli kiva ylläri.

Aterimina Savonia-sarja.

Vierailija
36/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole se keneltä kysyt, mutta vastaan nyt että mä en ole ikinä järjestänyt päivällisiä. Ikävä kyllä meidän perheellä ei ole ystäviä, joita kutsua syömään. Ei siis ole väliä, onko astiastoa vai ei, kun ei ole kukaan perheen ulkopuolinen sitä katsomassa.

Eikö teillä juhlita suvun kesken syntymäpäiviä, rippijuhlia, joulua tmv

Vierailija
37/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalainen seurakunta astioita. Ei jaksa keräillä mitään tiettyjä.

Vierailija
38/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne kutsuja pitävät emännät erikseen. Syyllä jos toisella kutsuvat puoli kylää, koska kiva emännöidä.

Vierailija
39/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään astiastoa, sekalaisia astioita, halpoja.

N45

Vierailija
40/53 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaisia, suurin osa kiinni menneistä ravintoloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän