Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistiko teitä vanhempien seksiäänet?

Vierailija
06.03.2023 |

Omat vanhemmat paneskeli melko äänekkäästi vaikka itse olin omassa huoneessa seinän takana? Vanhemmat riiteli paljon, mutta aina panoiltojen jälkeen äiti hymyili aamupalapöydässä itsekseen ja isä vihelteli poikkeuksellisen hyväntuulisena. Se oli jotenkin outoa. Nyt kun omat on jo teini-iässä on hankalaa löytää aika ja paikka seksille, jos ei halua lasten kuulevan ääniä. Miten olette ratkaisseet asiat?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut kun olin teini.

Vierailija
2/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista itse kuulleeni ääniä vanhempien huoneesta.

Itse kyllä sekstaillaan miehen kanssa, vaikka teinit on kotona. Elämä on liian lyhyt jäädä odottelemaan parempia aikoja. Makuuhuoneen ovi on lukossa ja yritän pidätellä enempiä ääniä.

Vanhempien hyvä seksielämä ei varmasti lapsia liikaa traumatisoi kunhan ei tarvitse nähdä aikuisten juttuja tai suoranaista huutoa kuunnella.

N49

Vierailija
4/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut minuakaan. Kyllä me miehini kanssa pystymme rakastelemaan vaikka teinit ovat kotona 15v ja 17v ovi lukkoon niin tietävät etteivät häiritse. Ihan meille normaalista pidämme "ääntä".

Vierailija
5/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä salaa vanhemmilta ja sitten salaa omilta lapsilta . En tiedä omien vanhempien hommista mitään eikä vaimokaan kuten en tiedä tiesikö lapset milloin me harrastettiin ? Ehkäpä jostain kerrasta tiesivät joskus ?

Itseäni on alkanut vaivata se että en halua nykyään silloin kun lapset ovat kotona vaikka vaimoa ei haittaa.

Muuten meidän lapset asuu kaikki jo omissa oloissaan ja perheissään . No kun meillä 6- kymppisillä on jo pidemmät välit seksissä niin on sama vaikka menee vkl yli silloin kun joku on perheineen kotona . Muutoin ollaan vkl kun pyritään rauhoittamaan aika toisillemme .

Vierailija
6/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuullut koskaan mitään, osasivat olla hiljaa.

Vierailija
7/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaan, kun kysyi miten asian ratkaisee. Ei ole kyse mistään muusta, kuin viitseliäisyydestä, ja priorisoinnista. Olen tänne jo monta kertaa kirjoitellut, miten naidaan, kun on lapsia, tai teinejä kotona. Kaikki tietää miten. Jos on halua, niin paikka ja aika löytyy kyllä.

Vierailija
8/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vanhemmat pani omassa huoneessaan, joskus äänekkäästikin.

Meille asia selitettiin jotenkin että vanhemmat pitää toisiaan hyvänä ja joskus kun tuntuu oikeen hyvältä niin tekee mieli huutaa. Me oltiin vaan että ok. Ei siitä jäänyt mitään traumoja. Tuli sitten itsekin teini-iässä huudettua kun tuntui oineen hyvältä.

Meillä oli aika luonteva suhde seksiin perheessä.

Vierailija
9/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ahdisti äänet. Sit mä näin toimituksesta osan. Ne oli lähetyssaarnaajassa ja faija rupes siinä nuolamaan äitiä jälkovälistä samalla runkaten itteensä. Hyi helvetti.

Vierailija
10/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi kiitollinen etten ole kuullut enkä nähnyt. Olisi kyllä ollut iljettävä ja nytkin kamala muisto. Minusta pieni häveliäisyys vanhempien seksuaalielämässä suhteessa lapsiin ja toisinpäin on ihan tervettä. Ei kaikkea tarvitse sentään jakaa.

Vierailija
11/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut, vaikka nukuttiin samassa huoneessa. Varovaisia ja hiljaisia koittivat

olla ja minä itse koitin olla tosi hiljaa, etten

vain häiritsisi. Osasin olla asiasta mitään

tietämätön. Ihania vanhempia olivat.

Vierailija
12/16 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin kuulin ähinää ja kahinaa, ja pian sen jälkeen vessan ja suihkun ääniä. Ei ahdistanut, mutta en nähnyt mitään ja hyvä niin. Tyttöystävän kanssa pantiin sitten myöhemmin mun huoneessa ja taispa siskot tehdä samoin poikakaveriensa kanssa. Ei näistä oo puhuttu meillä.

Omat lapset on vielä pieniä, eikä ole hankalaa panna toisessa huoneessa tai mökillä tuvassa kun lapset nukkuu alkovissa. Mutta kaipa se pitää makuuhuoneiden väliovet uusia ennen heidän teini-ikää, että saa makkarin oven lukkoon tarvittaessa.

Vierailija
13/16 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kuulunut yhtään mitään. Seksi oli tabu, eikä vanhempani näyttäneet arjessa mitään muutakaan keskinäistä läheisyyttä.

Vierailija
14/16 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että koskaan olisin kuullut tai vahingossa nähnyt mitään. Tiesin kuitenkin heillä seksielämää olevan, koska joku kymmenvuotiaana löysin kaapin ylähyllyn periltä kortsupiilon. Merkki oli silloinen Onni, ja kävin joskus tarkistamassa, oliko määrä vähentynyt. Taisivat huomata, koska piilo ilmeisesti vaihtui. Jostakin laatikosta löysin myös asento-oppaan, jossa kuvituksena oli taiteilijan piirrustusmallinukeilla viritellyt asennot.

Ei mua ahdistanut tietoisuus vanhempien seksielämästä, vaikkei meillä seksistä tai sukupuolisuudesta koskaan mitään suoraan puhuttukaan. Jotenkin vain opin, että ihan luonteva osa elämää se on, vaikkei siitä perheaterioilla rupateltaisikaan. Omat lapset ovat kasvaneet aika samanlaisessa ilmapiirissä. Emme pidä meteliä seksissä, mutta kyllä nuo ainakin teini-ikäisinä ovat varmasti tajunneet, mitä tarkoittaa jos makkarin oven alta kajastaa valo vielä myöhäänkin, ja myöhemmin kuuluu suihkuttelun äänet ja minä hiippailemassa kun vien kortsun roskiin. Hyviä parisuhteita näyttävät onnistuvan solmimaan, ja meillä on yökyläilyt, käytännössä melkeinpä yhdessä asuminen aina ollut sallittua kun sitä on haluttu, onpa hommattu leveät sängytkin kun niille on tarvetta tullut. Parempi näin että seksuaalisuus tunnustetaan tällä tavalla hiljaisesti ihan hyväksyttynä tosiasiana, eikä kenenkään tarvitse missään ojan pohjalla tai julkisissa vessoissa käydä panemassa.

Vierailija
15/16 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole nähnyt enkä kuullut, koska olisin taatusti ahdistunut aivan helvetisti sellaisesta. Pelkkä ajatuskin kuvottaa enkä missään nimessä altistaisi omiani sellaiselle. Eikä se mielestäni ole millään tavalla oikein, että joku joutuu tahtomattaan kuuntelemaan vanhempiensa tai yhtään kenenkään seksiääniä. 

Vierailija
16/16 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi aika paljon kun molemmat ovat kuolleet.