Tiedätkö jo, ketä äänestät?
Itse en vielä tiedä, puolueissa kaksi vaihtoehtoa ja henkilöä en tiedä yhtään.
Kommentit (206)
Muistatko kuinka huonosti, kävi, kun PS oli viimeksi hallituksessa?
-Annoin myös persuille mahdollisuuden, viimeistä kertaa. Huonommin ei voi mennä mitä nykyisin ja jos nuo samat äänestetään takaisin niin ihan turha odottaa minkään muuttuvan
Joo. Kävin persuja äänestämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen äänestää näitä hupsuttelupuolueita kuten jotakin eläinoikeuspuoluetta ja kristallipuoluetta?!
Mikä tarkalleen ottaen mielestäsi tekee Kristallipuolueesta hupsuttelupuolueen? Oletko tutustunut heidän vaaliohjelmaansa? Nimi on kyllä typ.erä ja harhaanjohtavakin. Sen vuoksi haksahdin itsekin ensin pitämään puoluetta jonain höpöjuttuna.
Eläinoikeuspuolueesta olen sikäli kanssasi samaa mieltä, että mikään ns. yhden asian puolue ei voi olla kovin vakavasti otettava. Muuten kyllä ymmärrän sellaisenkin tarpeen. Toisaalta ehkä heidän tavoitteenaan ei välttämättä olekaan edes tulla valituksi, vaan päästä vaikuttamaan yleiseen keskusteluun.
Uskontoa ja politiikkaa ei pidä sekoittaa. Ideologia ei saa mennä järjen edelle, esim eutanasia, kirkollisverot, uskonnonopetus jne.
Vasemmalla uskotaan wokeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole äänestänyt ennen mutta nyt saatan. Persuja tekisi mieli äänestää monestakin syystä mutta lienevätkö he tällaisen pienituloisen puolella?
Persut eivät ole pienituloisen puolella. Pienituloisen puolella on Vasemmistoliitto.
Vasemmalla eletään velaksi ja laskun maksaa tulevat sukupolvet ja Suomen luonto.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin avoin, koska mikään puolue ei tunnu ajavan minun asioita kokonaisuutena.Vassarit tekee parempaa sosiaalipolitiikkaa,mutta ihan urpoa talouspoolikitiikkaa.Oikeisto ehkä päinvastoin.Kukaan ei oikein aja pienituloisten työssäkäyvän asiaa,joka haluaisi omistaa kodin ja ajaa autolla.
Pienituloisten ei kannata äänestää Helsingissä vaikuttavien vasemmiston tai vihreiden edustajia, jotka ajattelevat asioita suppeasti, ajavat sähköautopakkoa, ottavat velkaa velan päälle, ovat kaukana luonnosta ja nauttivat suuria tuloja
Muistatko kuinka huonosti, kävi, kun PS oli viimeksi hallituksessa?