Mikähän mua vaivaa?
Kahden lapsen äiti, ikää vähän yli 30v. Parisuhde on ollut mitä on jo useamman vuoden. Ei seksiä (yli 2 vuoteen), ei läheisyyttä ei juuri mitään muuta yhteistä kuin koti ja lapset. Tämä etäisyys alkoi minun toimestani (tai ainakin niin luulen), mutta eipä miehenikään enää yritä edes tulla lähelleni.
Käyn töissä ja lapset ovat hoidossa. Minulla on yleensä pari vapaa päivää viikolla ja ne päivät ovat katastrofaalisia. Olen väsynyt enkä jaksa tehdä lasteni kanssa mitään. Hermostun todella pienistä asioista ja huudan lähes koko ajan lapsilleni. *taas alkaa itkettämään*
Iltaisin kun tulen töistä en myöskään jaksa mitään muuta kuin istua sohvalla ja seurailla lasten touhuja. Hyvin harvoin lähdemme esim. ulos.
Toinen lapsistamme ei ole koskaan nukkunut kokonaista yötä, joten en ole oikeastaan nukkunut melkein kahteen vuoteen kunnolla. Välillä vuorottelemme mieheni kanssa yöheräilyjä, mutta vaikkei olisikaan minun ' vahtivuoro' niin herään siihen kun poika itkee. Olenkin alkanut heräillä aamuöisin enkä tahdo saada unta enää sen jälkeen. Klo 6 jälkeen pitää jo lähteä töihin.
Onko tämä nyt masennusta vai mitä ihmettä minulle on tapahtumassa?
Kaiken tämän lisäksi tapasin miehen, jota olen nyt muutaman kerran tapaillut. Että sekin vielä tähän kaikkeen...
Pelkään ihan tosissani, että mitä minulle tapahtuu!!
Kommentit (3)
Olet yliväsyneessä tilassa, siitä kertoo tuo aamuheräily vaikka olisit miten väsynyt. Lääkäriin siis. Jatkossa tarvittaessa keskusteluapua, jollet saa elämäniloasi takaisin väsymyksen helpotettua. Olisiko tarvetta uusille työjärjestelyille, esim. lyhennetty työaika niin saisit aikaa myös ihan itsellesi?
käy ihmeessä juttelemassa työlääkärillä/jollain muulla lääkärillä. Ja älä hyvä ihminen nyt ala mitään suhteita vaan yritä mielummin vaikka pikkuhiljaa rakentaa uusi keskusteluyhteys sinun ja miehesi välille niin saatte asiat selvitettyä ja kenties rakennatte suhteenne uudestaan.