Kun oma mies ällöttää
On tilanne vaikea. En halua koskea häneen, eikä hän saa koskea minuun, oksettaa.
Kommentit (30)
Itse olet hänet kuitenkin valinnut , onko jokin muuttunut ?
Onko vika sinussa vai miehessä? Ei selvinnyt aloituksesta.
Kerrotko tarkemmin mikä ällöttää? Onko hän muuttunut jotenkin? Esim. painoa tullut lisää tmv.
Sama täällä, ällöksi on muuttunut!
Mun mies himottaa... koko ajan p*nettaa
Vierailija kirjoitti:
Mun mies himottaa... koko ajan p*nettaa
Ehkä ap voisi vaihtaa miehen niin häntäkin himottaa, koko ajan panettaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin mikä ällöttää? Onko hän muuttunut jotenkin? Esim. painoa tullut lisää tmv.
On muuttunut kokonaan, joka suhteessa alkuaikoihin verrattuna. Haluan hänen lähtevän, en voi tunteelleni mitään, tekee vasn pahaa ja inhottaa.
Vaihda kokeeksi miestä jonkun ystävättäresi kanssa. Miesten vaihtoviikot!
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ehkä se on karhuksi kasvanut ja maha turvonnut!
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kokeeksi miestä jonkun ystävättäresi kanssa. Miesten vaihtoviikot!
Sitten tulee hiiva!
Sama. Mies vuosien varrella muuttui epäsiistiksi. Syö ja käyttäytyy sikamaisesti. Kielenkäyttö on muuttunut törkeäksi. Inohoni käyrä kasvaa päivä päivältä. Inhottaa pienikin kosketus. Alan olla kypsä eroamaan. Aarrkkkkk
Miksi olet yhdessä jos koko ajan vaan inhottaa? Vai silti on hyvä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuttunut kokonaan, joka suhteessa alkuaikoihin verrattuna. Haluan hänen lähtevän, en voi tunteelleni mitään, tekee vasn pahaa ja inhottaa.
Ala miettiä eron jälkeistä asumismuotoa ja muita muutoksia ihan konkreettisesti, järjestellä sitä mukaa kuin mahdollista. Koska varma erohan tuo on. Jos kituutat tuollaisessa suhteessa, katkeroidut sekä miehelle että itsellesi niin, että terveys menee.
Miehille ei yleensä edes mene perille, vaikka kuinka suoraan kertoisi syyt, miksi ällöttää. Tai ainakaan mitään muutosta harvemmin tapahtuu. Ylipaino, vähäinen liikunta ja huono hygienia ovat top 3 turn off
Itse olen onneksi vegaani. Etkö voisi itsekin harkita vegaaniksi ryhtymistä? Samalla painonkin hallinta olisi helpompaa, ja pääsisit eroon ylipainostasi.
no minkä ihmeen vuoksi menitte yhteen?