Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin olevani bi (nainen) vasta 36-vuotiaana heteroparisuhteessa

Vierailija
05.03.2023 |

Onko muita, jotka ovat vasta lähes keski-iässä tajunneet olevansa bi-seksuaaleja?

Noin puoli vuotta sitten ajauduin työporukan illanvieton jälkeen pussailemaan itseäni muutaman vuoden nuoremman, kauniin naisen kanssa baarissa. Laitoin tämän vain lipsahduksen piikkiin, vaikka tajusin todella tunteneeni vetoa tuota naista kohtaan. En yleensä petä miestäni, joten koin myös huonoa omatuntoa. Kunnes kaveriporukan pikkujouluissa eräs ystäväni (nainen, bi) suuteli minua ja kosketti reittäni niin että silmissä meinasi pimentyä. Olin tosi hämmentynyt, emmekä koskaan puhuneet tästä. Kuitenkin jotain avautui, sillä tajusin aina fantasioineeni naisista siinä missä miehistäkin. Olen muutaman kerran ollut nyt tilanteissa, joissa pidän silmäpeliä naisen kanssa. Haaveilen siitä, että kokisin seksin naisen kanssa edes kerran, mutta en aio pettää enkä jättää aviomiestäni. Haluan myös häntä yhä ja seksielämämme on varsin tyydyttävää. Harmittaa vaan vähän, etten tajunnut tätä villeinä nuoruusvuosinani.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on.

" ajattele asiaa.

voit hyvin nykyisinätransaikoina ollakin just se tai vain niitä jotka vaihtavat vuosittain sukupuoltaan!

sillähän sä niistä sun oireiluista sekä unifantasioiden ja seksituhruistakin helposti pääset..mieti kokeile!

asiaa ihan itse. "

..

Näitä asioita miettii varmasti moni, sen sijaan tämä kommentti ei osoita suurtakaan ajattelu- tai empatiakykyä. :D ?

..

On asioita.

Todellakaan ei tarvitse. Yhtään muruakaan rinnasta!

Mieti asioita.

Ajattele.

Vierailija
22/34 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on jokseenkin bi ja minusta se on rikkaus. Voidaan keskustella tyyliin onko tuo nainen seksikäs ym.

+1,  tuo aika kivan viban ihan arkisiin juttuihin, jos kiinnostava tyyppi sattuu näkyville ja voimma vaihtaa vaikka vaan merkitsevän katseen keskenämme. Intiimissä hetkessä voidaan sitten vähän visioida mitä hänen kanssaan olisi kiva tehdä yms. Tämän vuoksi suosittelen ap:llekin miehen kanssa puhumaan. Voi aueta tälläinen parisuhdetta vahvistava win-win juttu, vaikka irl ei heti kohta mitään tapahtuisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli 46 vuotias kun rohkeni paljastamaan minulle bi uteliaisuutensa. Itsekin pidin tuosta paljastuksesta. Sovimme, että voi työmatkoillaan vapaasti olla naisen kanssa jos tilaisuus tulee.

Pari kokeilua olikin, kunnes sitten löytyi omasta ystävä piiristä nainen, jonka kanssa tapailevat meillä. Hän on myös varattu, tietää että pidän heidän jutusta ja hän voi luottaa minuun. Ennenkuin joku ehdottaa, niin en ole tukkimassa kolmanneksi, annetaan naisten nauttia kahdestaan.

Vierailija
24/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni oli 46 vuotias kun rohkeni paljastamaan minulle bi uteliaisuutensa. Itsekin pidin tuosta paljastuksesta. Sovimme, että voi työmatkoillaan vapaasti olla naisen kanssa jos tilaisuus tulee.

Pari kokeilua olikin, kunnes sitten löytyi omasta ystävä piiristä nainen, jonka kanssa tapailevat meillä. Hän on myös varattu, tietää että pidän heidän jutusta ja hän voi luottaa minuun. Ennenkuin joku ehdottaa, niin en ole tukkimassa kolmanneksi, annetaan naisten nauttia kahdestaan.

Kyllä sussa nyt jotain on pahasti vialla.

Vierailija
25/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Olen itse yrittänyt tiedustella aina sopivan tilaisuuden tullen, että kiinnostaisiko vaimoa toinen nainen. Olen kyllä leikkisästi asettanut ehdoksi, että haluan yleisöksi. Välillä vastaus on ollut ei ja välillä asia on selvästi mietityttänyt.

Vaimo on kertonut häpeilleensä raskausarpiaan, mutta on saanut minun kannustuksellani itsetuntonsa takaisin. Sama koskee perinteistä kasvatusmallia, jossa b-rappu on kiellettyä aluetta.

Olkaa avoimia ja kannustakaa/kehukaa naisianne, niin voitte yllättyä.

Vierailija
26/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahasti vialla, koska

a) se on sulle OK, vai

b) et ole tuppautumassa mukaan?

Vierailija
27/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahasti vialla, koska

a) se on sulle OK, vai

b) et ole tuppautumassa mukaan?

Älkää välittäkö, jotku tietää mikä on hyväksi sulle, vaikkei tiedä kuka oot :)

Vierailija
28/34 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku jakaa kokemuksensa, avaa henkilökohtaisen asian, ja sä haluat tuoda tuomitsemisesi heti esiin?

Vierailija
29/34 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "vapauksia" (tai miten sitä nyt pitäisi nimittää) AP olisi valmis suomaan miehelleen, mikäli vastaanotto olisi mieleinen ja miehelle olisi ok että pääset kokeilemaan ja kokemaan fantasioitasi? Mies kun ei välttämättä ole kiinnostunut omasta sukupuolestaan samaan tapaan kuin sinä omastasi.

Saisiko mies esimerkiksi seurata vierestä sinun nauttiessa uusista kokemuksistasi tai ehkä jopa osallistua, kolmenkimppaa (mikä olisi mahdollisesti winwin, kuten joku jo sanoikin)

Kannattaa toki keskustella ja etsiä omat rajat ja säännöt, johtipa se sitten uusiin kokemuksiin tai ei.

Oma puolisoni joskus kertoi halustaan kokea seksiä kahden miehen kanssa. Ne puheet loppui kuin seinään, kun ei ollutkaan valmis hyväksymään, että saattaisin haluta kokea vastaavasti kaksi naista.

M35+

Vierailija
30/34 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin pientä parisuhdepalaveria jossa ilmoitat että kiinnostaa kokeilla ja ei sun tarvitse suutelu kokeilusta kertoa, se on vain pieni valkoinen valhe. Luulen että aika moni mies suunnilleen toivoo että nainen on bi utelias. Itse vain kärsit pidemmässä juoksussa jos et saa toteuttaa seksuaalisuuttasi. Tiedän kokemuksesta että jo pelkkä puhuminen auttaa,ei tarvitse oman päänsisällä ajatuksia pyöritellä että mitäs jos teen näin vai enkö tee ja miksi en tehnyt.

Kiitos rohkaisusta. Kyllä tämä sen verran iso juttu on minulle, että tämä pitää jakaa puolisoni kanssa.

-ap

Joko ap on ottanut asian puheeksi, millainen vastaanotto?

Vierailija
31/34 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja vanhempiakin kuten Porkko Hämäläinen.

Vierailija
32/34 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy! Kokemusta naisista ei ole, mutta nyt keski-iässä suorastaan pakkomielteinen tarve päästä kokeilemaan läheisyyttä naisen kanssa. Olen seksuaalisesti miestäni aktiivisempi ja avoimempi. Ehkäpä syy naisen haluamiseen onkin siinä, että koen sen olevan turvallinen vaihtoehto avioliittoni kannalta, tyyliin harmitonta hauskanpitoa ja hellyyttä ystävän kanssa? En voisi kuvitella eläväni parisuhteessa naisen kanssa.

Vierailija
33/34 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sitten miehesi panna sitä toista naista myös.

Vierailija
34/34 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko katsoa vierestä ja runkata samalla