Voisitko käydä miespuolisten kavereitesi kanssa alasti saunassa?
Kommentit (104)
En voisi. Epämukava olo. Olen joskus ollut enkä tykännyt.
En. En käy vanhempienikaan kanssa.
En edes naiskavereiden.
Oon yksityinen tässä asiassa,
vaikka kehoni
on hyvinkin kaunis.
Ehkä tää on jälleen joku
meidän Asperger
weirdojen juba. Lol.
Käyn usein! Sitten rillataan ja kerron kenellä oli komein giguli ja kenestä aion nähdä kiihkeitä unia 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miespuoliset ystävät, joita minulla on ollut, ovat halunneet seurustella ja harrastaa seksiä kanssani. Ihan luonnollinen asia, ei siinä ole mitään pahaa. Minua itseäni ei vain ole kiinnostanut siinä mielessä. En olisi lähtenyt heistä enkä kenenkään
enkä kenenkään muunkaan miehen kanssa saunomaan. Varsinkin sellainen henkilökohtainen kutsu saunaan on mielestäni selvästi seksuaalinen viesti.Jossakin vaiheessa päätin, etten halua ollenkaan miespuolisia ystäviä. On kaikkien kannalta paljon helpompaa ja selkeämpää näin.
Mä taas saunon sujuvasti ihan miehenkin kavereiden kanssa :D
Saako mies käydä naispuoleisten kavereiden kanssa ilman sua?
Mulla on ollut jokunen poikakaverin jotka on välttämättä halunneet mut mukaan saunaan kun kavereidensa kanssa on mennyt.
En oikein tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
En edes naiskavereiden.
vaikka kehoni
on hyvinkin kaunis.
Ehkä tää on jälleen joku
meidän Asperger
weirdojen juba. Lol.
Tää hyvä 😀
Minä en ikinä voisi käydä naisena miespuolisten kavereitteni kanssa saunassa. Se on täysin mahdotonta.
T: Pertti
Ensimmäisenä ja pelkästään, koko ajan kyttäisin pelkästään ja koko ajan kyrpiä ja vertailisin.
N56
En. Siitä tulisi kiusallista jotenkin ja outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes naiskavereiden.
vaikka kehoni
on hyvinkin kaunis.
Ehkä tää on jälleen joku
meidän Asperger
weirdojen juba. Lol.
Tää hyvä 😀
Itselleni nauraminen
on
top3 hobby listalla.
Huumorin cucca 🥸🦵🦶🤳
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus? Ei sanomiseen kuulu seksuaalisuus tai kenenkään kehon arvostelu? Oletko edes suomalainen?
Kumma juttu että miehet ei palstan mukaan mitään muuta ajattele kuin seksiä, mutta maagisesti saunassa alastomien naisten kanssa nämä ajatukset katoavat.
🤣🤣🤣🤣🤣
Voisin ja olen käynytkin. Ihan jo siksikin, ettei mulla ole kovin montaa naispuolista kaveria, miehiä lähes kaikki. Mikä on sinällään outoa koska en mielestäni ole mitenkään äijämäinen, mutta mikäs teet. Mutta harvemmin tulee enää nykyisin saunottua kun vihdoinkin noin viitisen vuotta sitten kehtasin myöntää suoraan, etten juurikaan pidä saunomisesta. Anteeksi huono suomalaisuuteni 😀
N43
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä ja pelkästään, koko ajan kyttäisin pelkästään ja koko ajan kyrpiä ja vertailisin.
N56
Totta. Vertailisin ja arvostelisin koko session ajan. Kyttäisin lerssejä.
Yääkkk. En koskaan. Hyi. Ne on kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä ja pelkästään, koko ajan kyttäisin pelkästään ja koko ajan
vertaikin kyrpiä
....
ja vertailisin
...
vertailisin kyrpiä
..antaisin pisteitä mielessäni
ja kertoisin ne jollekin
En voisi. En valehtele itselleni ja muille etteikö kaveruudesta huolimatta sukupuolten välillä olisi vetovoimaa. Meillä yhdet kaverit mies ja nainen jäivät saunomaan keskenään alasti viipyen pari tuntia. Olen aika varma että siellä petettiin vaimoa, ja tästä sainkin tunnustuksen vaikkakin vähän kierrellen. Eli se siitä kaveruudesta...
En. Elämänkokemusta on sen verran, että tiedän miesten kaveruuden ja ystävyyden olevan aina sellaista, että nainen joutuu pitämään rajat. Mies yrittää housuihin heti, kun naisella on heikompi hetki ja puolustus matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Aha. No mikäs siinä.
Lerssi voi
hypoteettisesti olla
🥸>🤥<😄
kescelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Muuta motivaatiota ei ole.
Vertailen miesten varustuksia peittelemättömästi.
En ole koskaan kokeillut tuota naisena.