Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies eikä tilanne tule muuttumaan

Vierailija
05.03.2023 |

Älkää ymmärtäkö väärin, en kaipaa naisseuraa, olen pitkässä avioliitossa ja tähän tyytyväinen. Sen sijaan surettaa ihan muuten olla ruma. Kyse ei ole seikoista joita voisi muokata, vaan ihan kasvonpiirteistä ja muusta, joka tekee minusta tavistakin rumemman - jos näin voi sanoa. Suren sitä, se vaikuttaa itsetuntooni vielä näin vanhemmallakin iällä, tai ehkä vielä enemmäkin nykyisin. Onko muilla ollut tällaista pinnallista murhetta omasta vaatimattomasta ulkonäöstä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muotimaailma ja juorulehdet eläisi jos ihmiset eivät olisi kiinnostuneista siitä mitä muut heistä ajattelevat?

Vierailija
22/25 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, johtuuko se, että kärsit rumuudestasi siitä, millainen yhteiskunta on ja millainen ihminen on, esim että ulkonäön merkitystä korostetaan. Myös se, että hyvällä ulkonäöllä saa lähes mitä vaan tässä maailmassa? Vai miksi rumuus ahdistaa?

Itse ole ruma nainen, mutta en onneksi nuori enää niin ei tarvii haikailla parisuhteita ja töitä. Toki vähän pahalta tuntuu silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tuttua fiilistelyä. Olen pitkä ja harteikas, nyt vanhemmiten tosin kerännyt massaa. Mutta naama ja hiusraja alkoi huveta kolmekymppisenä. En tiedä. Toisaalta tuntuu idioottimaiselta edes kelata tällaisia. Myönnän toki, että itsekin olen perso naiskauneudelle, ja valitettavasti hierarkion vielä näin iäkkäämpänäkin naisia ulkonäön perusteella.

No mikä siinä on ettei ole kiinnostavampia asioita löytynyt elämästä kuin ulkonäkö?

Kuulostaa jotenkin köyhältä että elämän kiksit tulee siitä että katselee kaunista naista.

Joutaako rumat miehet ja naiset romukoppaan? Sieltäkö itse pällistelet?

Vierailija
24/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tuttua fiilistelyä. Olen pitkä ja harteikas, nyt vanhemmiten tosin kerännyt massaa. Mutta naama ja hiusraja alkoi huveta kolmekymppisenä. En tiedä. Toisaalta tuntuu idioottimaiselta edes kelata tällaisia. Myönnän toki, että itsekin olen perso naiskauneudelle, ja valitettavasti hierarkion vielä näin iäkkäämpänäkin naisia ulkonäön perusteella.

No mikä siinä on ettei ole kiinnostavampia asioita löytynyt elämästä kuin ulkonäkö?

Kuulostaa jotenkin köyhältä että elämän kiksit tulee siitä että katselee kaunista naista.

Joutaako rumat miehet ja naiset romukoppaan? Sieltäkö itse pällistelet?

Terveisiä romukopasta.

Vierailija
25/25 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rumuus vielä lisääntyy kun tulee enemmän ikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme