Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan, TEINKÖ JOTAIN VÄÄRÄÄ? Annoin miehelle suhteessa itsestäni ihan kaiken, mutta mies lopulta olikin vain seksin perässä.

NuoriN
05.03.2023 |

Neuvoja kaivataan, teinkö jotain väärää? Annoin miehelle suhteessa itsestäni ihan kaiken, mutta mies lopulta olikin vain seksin perässä.

Henkisesti olen aivan rikki. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun menen antamaan toiselle itsestäni ihan kaiken ja käykin sitten ilmi, että toinen on vaan seksin perässä ollut.

Tuntuu, että luottamus miehiin on mennyt. Vai onko vika sittenkin minussa? Onko kohtalotovereita tai mitä neuvoja antaisitte nuorelle naisenalulle?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten et muka huomaa jos toinen on vain seksi perässä? Kyllähän tuo pitäisi tulla ilmi aika helposti.

Kannattaa tehdä paljon muita yhteisiä juttuja ennen seksiä ja selvittää löytyykö niitä aitoja yhteisiä asioita ja kiinnostuksen kohteita. Vasta sen jälkeen seksihommat mukaan.

Miten ne yhteiset kiinnostuksenkohteet tai niiden puuttuminen kertovat siitä, onko mies vain seksin perässä? Eihän se, jos kumpikin tykkää vaikka lenkkeilystä tai elokuvissa käymisestä, sulje pois sitä, etteikö jompi kumpi silti voisi haluta kyseisestä suhteesta lähinnä seksiä.

Seksin vonkaajat yleisemmin alkavat muuttua kireämmäksi ja antavat vähemmän huomiota, jos seksiä ei kuulu kuukauden sisällä. 

Tälläisten ihmisten kanssa ei koskaan pidempi suhde onnistu, siksi suosittelen välttelemään.

Okei, mielenkiintoista. Itse olen nainen, ja jos tapailisin ihmistä, jonka kanssa selvästi olisi vetovoimaa ja olisimme ihastuneet toisiimme, tuntuisi aika luonnottomalta, jos pitäisi odottaa seksiä viikkokausia. Ymmärrän odottamisen, jos ollaan nuoria, mutta enää tässä iässä... se tuntuu vähän kummalliselta. Miten on tarkoitus seksistä sitten kieltäytyä - heti, kun alkaa mennä kiihkeäksi, vetäydytään tilanteesta, vai? Mitä suosittelette, että sanotaan syyksi - että seksi ei kiinnosta, että on jokin periaate, että pitää odottaa, vai että "on liian varhaista, tarvitsen enemmän aikaa". Jos näistä mikään ei sinänsä pidä paikkaansa, niin eikös tuo ole vähän valehtelua?

Jos joku alkaisi minulle puhua periaatteellisesta pidättäytymisestä, tulkitsisin ainakin itse, että ollaan ihan eri linjoilla, eikä seksin suhteen todennäköisesti sovita yhteen. Tai sitten tulkitsen toisen kieltäytymisen niin, että hän ei yksinkertaisesti halua minua seksuaalisesti - mikä jo sinänsä on minusta syy lopettaa tapailu, koska haluan suhteen, jossa on molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa.

Mutta kertokaahan, mikä sitten olisi hyvä tapa hoitaa tilanteet, joissa suuteleminen menee kiihkeäksi ja kummankin alkaa tehdä mieli seksiä, ja tilanne johtaisi luonnostaan kohti seksiä - mutta sitten se pitäisi keskeyttää. Miten se siis tehdään?

No siis, jos sun kommunikaatiotaidot on noin huonot niin tottakai silloin kannattaa mennä vain fyysisten vetovoimien perässä.

Itse ainakin jo heti alussa ennen kuin on aloitettu kunnolla edes tutustumaan ilmoitan, etten ole valmis harrastamaan seksiä ennen kuin koen olevani henkisesti siihen valmis, ja kyllä kerron sen selkeästi kun olen valmis ettei miehen tarvitse millään tavalla arvuutella. Kerron myös, että haluan tutustua ihmiseen ensiksi.

Eipä ole koskaan siis tilanteet menneet kiihkeäksi suutelemiseksi ennen kuin kummatkin ja varsinkin minä olen ollut siihen valmis. Ja koskaan ei ole ollut seksin kanssa ongelmaa kenenkään kanssa, vaikka olemmekin odottaneet pidempään. Olen yhä sitä mieltä, kun oppii tutustumaan toiseen niin se seksi on itseasiassa paljon parempaa, kun tietää toisen olevan samalla aaltopituudella kanssasi ja olette voineet myös puhua seksistä ja siitä, miten avoimia ja kokeilunhaluisia olette jne...

Vaikka en tuomitse niitä, jotka sitä tekevät niin itseäni ainakin inhottaa ajatus hyppiä sängystä toiseen eri miehen kanssa nopealla tahdilla. 

Mitä tapahtuu tai sanotaan silloin, jos on jo ensitapaamisella henkisesti valmis harrastamaan seksiä? Entä jos ei halua tutustua ihmiseen ennen seksiä, vaan kokee luontevampana sekstailla ja tutustua samanaikaisesti? Vai oliko tää nyt vaan joku tradwife-sädekehänkiillotus? T eri ja paskin seksikumppanini oli sellainen jonka kanssa panin vasta puolen vuoden-vuoden odottelun jälkeen (puolen vuoden kohdalla muut seksimuodot ja vuoden odottelun jälkeen se yhdyntä vihdoin).

Jos on henkisesti, fyysisesti ja vaikka mitä valmis seksiin vaikka randomin baaritutun kanssa, niin ei siinä mitään väärää ole. Henkilö itse tottakai päättää milloin haluaa harrastaa seksiä ja ottaa ne riskitkin sitten sen kanssa, että tosiaan siinä saattoi olla vain henkilö, joka nimenomaan halusi sitä seksiä.

Se on ihan normaalia, että tuntee sitä toista kohtaan fyysistä vetovoimaa. Eihän nyt sellaista suhdetta kannata jatkaa, jos ei tunne tuollaista tunnetta. Jos kuitenkin nimenomaan tahtoo välttää kaikki seksiä vonkaavat yksilöt on ihan hyvä odottaa ja tutustua henkilöön syvällisemmin. Silloin on pienempi riski, että se toinen katoaa heti seksin jälkeen, koska siinä suhteessa on jotain muutakin, kuin pelkästään se fyysinen tyydytys. 

Pointti näissä keskusteluissa on ollut se, että pihtaamis-sanaa käyttävät vain ne, jotka tahtovat kontrolloida ja halventaa niitä ihmisiä, jotka eivät ole valmiita heidän kanssa harrastamaan seksiä tai harrasta heidän kanssa seksiä silloin kun vain he haluavat. 

Ai nyt puhutaankin seksistä juuri tavatun randomin baaritutun kanssa eikä kyse enää olekaan tapailukumppanista, josta ollaan tosissaan kiinnostuneita... No, näinhän nämä keskustelut tuntuvat aina täällä menevän - jossain vaiheessa joku alkaa vääristellä aihetta sen mukaan, mikä omaan näkökulmaan sopii parhaiten.

Jos yrittäisit olla ottamasta noin pahasti itseesi ja lukisit tekstin uudestaan, niin siinä puhutaan siitä että olisi henkilö vaikka sitten ihan random baarituttu, niin ei siinä mitään väärää ole jos on valmis seksiin ja sitä harrastaa, koska itse sitä tahtoo harrastaa. Tämä pätee myös tapailukumppaniin.

Eli sinä tässä yrität nyt kovasti tätä keskustelua vääristellä. Pysytään aiheessa. 

Vierailija
82/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis miehethän ovat aina lähtökohtaisesti seksin perässä. Kumppanuus, ystävyys ja muut ihmissuhtekiemurat tulevat vasta kaukana perässä.

Noita nyt harvoin naiset miehille antaa ainakaan sillä tasolla ja tyylillä kun miehet haluaisi niin jos ei koskaan saa sitä mitä haluaa niin sitten tarvi tyytyä siihen mitä saa. Jos nainen jotain tekee se on niin kuin yleensä naiset tykkää ja haluaa vaikka kaikki me tiedämme että miehet ja naiset haluaa ja tykkää eriasioista mutta missään eikä kukaan vaadia naisia opettelemaan tekemään asioita mistä miehet oikeasti tykkää tai haluaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis miehethän ovat aina lähtökohtaisesti seksin perässä. Kumppanuus, ystävyys ja muut ihmissuhtekiemurat tulevat vasta kaukana perässä.

Eivät ole. Yksilökohtaista. Ja luulis että osais sanoa jos ei etsi suhdetta.

Vierailija
84/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten et muka huomaa jos toinen on vain seksi perässä? Kyllähän tuo pitäisi tulla ilmi aika helposti.

Kannattaa tehdä paljon muita yhteisiä juttuja ennen seksiä ja selvittää löytyykö niitä aitoja yhteisiä asioita ja kiinnostuksen kohteita. Vasta sen jälkeen seksihommat mukaan.

Miten ne yhteiset kiinnostuksenkohteet tai niiden puuttuminen kertovat siitä, onko mies vain seksin perässä? Eihän se, jos kumpikin tykkää vaikka lenkkeilystä tai elokuvissa käymisestä, sulje pois sitä, etteikö jompi kumpi silti voisi haluta kyseisestä suhteesta lähinnä seksiä.

Seksin vonkaajat yleisemmin alkavat muuttua kireämmäksi ja antavat vähemmän huomiota, jos seksiä ei kuulu kuukauden sisällä. 

Tälläisten ihmisten kanssa ei koskaan pidempi suhde onnistu, siksi suosittelen välttelemään.

Okei, mielenkiintoista. Itse olen nainen, ja jos tapailisin ihmistä, jonka kanssa selvästi olisi vetovoimaa ja olisimme ihastuneet toisiimme, tuntuisi aika luonnottomalta, jos pitäisi odottaa seksiä viikkokausia. Ymmärrän odottamisen, jos ollaan nuoria, mutta enää tässä iässä... se tuntuu vähän kummalliselta. Miten on tarkoitus seksistä sitten kieltäytyä - heti, kun alkaa mennä kiihkeäksi, vetäydytään tilanteesta, vai? Mitä suosittelette, että sanotaan syyksi - että seksi ei kiinnosta, että on jokin periaate, että pitää odottaa, vai että "on liian varhaista, tarvitsen enemmän aikaa". Jos näistä mikään ei sinänsä pidä paikkaansa, niin eikös tuo ole vähän valehtelua?

Jos joku alkaisi minulle puhua periaatteellisesta pidättäytymisestä, tulkitsisin ainakin itse, että ollaan ihan eri linjoilla, eikä seksin suhteen todennäköisesti sovita yhteen. Tai sitten tulkitsen toisen kieltäytymisen niin, että hän ei yksinkertaisesti halua minua seksuaalisesti - mikä jo sinänsä on minusta syy lopettaa tapailu, koska haluan suhteen, jossa on molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa.

Mutta kertokaahan, mikä sitten olisi hyvä tapa hoitaa tilanteet, joissa suuteleminen menee kiihkeäksi ja kummankin alkaa tehdä mieli seksiä, ja tilanne johtaisi luonnostaan kohti seksiä - mutta sitten se pitäisi keskeyttää. Miten se siis tehdään?

No siis, jos sun kommunikaatiotaidot on noin huonot niin tottakai silloin kannattaa mennä vain fyysisten vetovoimien perässä.

Itse ainakin jo heti alussa ennen kuin on aloitettu kunnolla edes tutustumaan ilmoitan, etten ole valmis harrastamaan seksiä ennen kuin koen olevani henkisesti siihen valmis, ja kyllä kerron sen selkeästi kun olen valmis ettei miehen tarvitse millään tavalla arvuutella. Kerron myös, että haluan tutustua ihmiseen ensiksi.

Eipä ole koskaan siis tilanteet menneet kiihkeäksi suutelemiseksi ennen kuin kummatkin ja varsinkin minä olen ollut siihen valmis. Ja koskaan ei ole ollut seksin kanssa ongelmaa kenenkään kanssa, vaikka olemmekin odottaneet pidempään. Olen yhä sitä mieltä, kun oppii tutustumaan toiseen niin se seksi on itseasiassa paljon parempaa, kun tietää toisen olevan samalla aaltopituudella kanssasi ja olette voineet myös puhua seksistä ja siitä, miten avoimia ja kokeilunhaluisia olette jne...

Vaikka en tuomitse niitä, jotka sitä tekevät niin itseäni ainakin inhottaa ajatus hyppiä sängystä toiseen eri miehen kanssa nopealla tahdilla. 

Mitä tapahtuu tai sanotaan silloin, jos on jo ensitapaamisella henkisesti valmis harrastamaan seksiä? Entä jos ei halua tutustua ihmiseen ennen seksiä, vaan kokee luontevampana sekstailla ja tutustua samanaikaisesti? Vai oliko tää nyt vaan joku tradwife-sädekehänkiillotus? T eri ja paskin seksikumppanini oli sellainen jonka kanssa panin vasta puolen vuoden-vuoden odottelun jälkeen (puolen vuoden kohdalla muut seksimuodot ja vuoden odottelun jälkeen se yhdyntä vihdoin).

Jos on henkisesti, fyysisesti ja vaikka mitä valmis seksiin vaikka randomin baaritutun kanssa, niin ei siinä mitään väärää ole. Henkilö itse tottakai päättää milloin haluaa harrastaa seksiä ja ottaa ne riskitkin sitten sen kanssa, että tosiaan siinä saattoi olla vain henkilö, joka nimenomaan halusi sitä seksiä.

Se on ihan normaalia, että tuntee sitä toista kohtaan fyysistä vetovoimaa. Eihän nyt sellaista suhdetta kannata jatkaa, jos ei tunne tuollaista tunnetta. Jos kuitenkin nimenomaan tahtoo välttää kaikki seksiä vonkaavat yksilöt on ihan hyvä odottaa ja tutustua henkilöön syvällisemmin. Silloin on pienempi riski, että se toinen katoaa heti seksin jälkeen, koska siinä suhteessa on jotain muutakin, kuin pelkästään se fyysinen tyydytys. 

Pointti näissä keskusteluissa on ollut se, että pihtaamis-sanaa käyttävät vain ne, jotka tahtovat kontrolloida ja halventaa niitä ihmisiä, jotka eivät ole valmiita heidän kanssa harrastamaan seksiä tai harrasta heidän kanssa seksiä silloin kun vain he haluavat. 

Ai nyt puhutaankin seksistä juuri tavatun randomin baaritutun kanssa eikä kyse enää olekaan tapailukumppanista, josta ollaan tosissaan kiinnostuneita... No, näinhän nämä keskustelut tuntuvat aina täällä menevän - jossain vaiheessa joku alkaa vääristellä aihetta sen mukaan, mikä omaan näkökulmaan sopii parhaiten.

Jos yrittäisit olla ottamasta noin pahasti itseesi ja lukisit tekstin uudestaan, niin siinä puhutaan siitä että olisi henkilö vaikka sitten ihan random baarituttu, niin ei siinä mitään väärää ole jos on valmis seksiin ja sitä harrastaa, koska itse sitä tahtoo harrastaa. Tämä pätee myös tapailukumppaniin.

Eli sinä tässä yrität nyt kovasti tätä keskustelua vääristellä. Pysytään aiheessa. 

Juu, tiedetään, että ei siinä mitään väärää olekaan. Mutta täsäs ketjussa onkin yritetty kysyä, että kun pidättäytymistä aina ehdotetaan ratkaisuksi milloin mihinkin, niin MITEN ehdotetaan, että sekonkreettisesti tehtäisiin siinä tapauksessa, että kyse on vain taktikoinnista eikä siitä, että itsellä ei olisi haluja? Ehdotetaanko siis, että valehdellaan miehelle, että ei halua seksiä, vai valehdellaan, että itsellä on jokin periaate odottamisesta, vai valehdellaanko, että ei ole vielä valmis tai ettei vielä tiedä haluaako tai ettei vielä tiedä onko tarpeeksi kiinnostunut... Vai pitäisikö vain vältellä kaikkea intiimiä, kuten suutelemista, ettei juttu vaan ala lipsua liikaa kohti seksiä? Ihan nämä konkreettiset esimerkit ja ohjeet kiinnostaisivat.

Vierailija
85/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli kuitenkin suhde? Yleensä nuo sek sin perässä olevat ovat yhden yön juttuja. Mistä tiedät että kyse oli vain siitä? Jos oli niin ehkä miehen nuori ikä selittää. Ensi kerralla kysyt potentiaaliselta kumppanilta mitä hakee etkä mene sänkyyn moneen kuukauteen ja katsot vieläkö on kiinnostunut.

Aika rankkaa pihdata noin pitkään.

Jos mies kokee tuon "pihtaamiseksi" niin siinäpä on jo yksi hyvä syy jättää tuollainen mies välistä.

Siis itse naisena koen tuon pihtaamiseksi. Tulin lueskelemaan neuvoja, koska kärsin samasta ongelmasta kuin aloittaja. Mutta eipä täällä taaskaan tullut mitään uutta esiin, nainen on aina syyllinen

Tuo on hyvä syy myös jättää kaltaisesi naiset välistä.

Se, että kokee olevansa etuoikeutettu käyttämään toisen kehoa seksuaalisessa mielessä kertoo minusta todella paljon. Pihtaamis-sanan käyttö on vallankäyttöä, halventamista, toisen mollaamista ja alistamista. Tälläistä sanaa käyttävät vain narsistit, jotka eivät kykene näkemään, että se toinen ihminen on tunteva henkilö, vaan että sillä toisella henkilöllä on aina vain ja pelkästään jonkinlainen käyttötarkoitus.

Narsistit usein syyttää muita narsisteiksi. Yhteisymmärryksessä tapahtuva seksi on kaunis asia ja luo yhteyttä osapuolien välille, ei siinä tapahdu mitään toisen kehon käyttämistä.

Ja millä tavalla kuvailemassani tapauksessa seksi ei tapahtuisi yhteisymmärryksessä? 

Kun henkilö väittää jonkun pihtaavan, hän osoittaa että toinen ei muka tahallisesti halua seksiä ja olettaa, että hänellä pitäisi oikeus olla harrastaa seksiä silloin kun hän sitä vaatii, tai muuten toinen "pihtaa" kun ei seksiin ala. 

"Narsistit usein syyttävät muita narsisteiksi", eli lääkärit ynnämuut ovat narsisteja myös?

Yhteisymmärryksessä tapahtuvassa seksissä ei käytetä toisen kehoa. Jos naisen pitää väenvängällä odottaa pari kk seksiä, niin onhan se sunkin määritelmällä silloin pihtaamista kun ei voi panna vaikka tekee mieli.

Se, että tekee mieli ei tarkoita sitä, että tahtoo yhteisymmärryksessä harrastaa seksiä, eikä täten ole pihtaamista. Paitsi sen mielestä, joka tahtoo käyttää vain sen toisen kehoa välittämättä sen toisen henkilön ajatuksista ja siitä, ettei koe olevansa valmis seksiin vaikka ehkä kokeekin fyysistä vetovoimaa. 

Eli tekee mieli muttei kuitenkaan teekkään? Skarppaa nyt, tollanen skenaario ei ole mahdollinen.

Onko sulla oikeasti noin putkiaivot, ettet ymmärrä sitä, että fyysisesti saattaa kokea toisen viehättävänä, mutta ei ole henkisesti valmis harrastamaan seksiä tai esimerkiksi ei koe, että toinen on tarpeeksi turvallinen seksin harratamiseen, koska ei tunne toista ihmistä vielä?

Jos et näin yksinkertaista asiaa ymmärrä, niin olen pahoillani puolestasi.

Ehkä jollain on sitten noin, toi on kuitenkin oma keskustelunsa. Yleensä naisten syyllistäminen tuppaa keskittymään lähinnä siihen, miten naisen pitäis pelata ihmissuhdepelejä, vaikka molemmat on kaikin puolin valmiita seksiin. Kärsi kärsi, kirkkaimman kruunun saat.

Miehethän ne niitä ihmissuhde-pelejä pelaavat, kun eivät heti kättelyssä kerro ovatko vain seksin vai pysyvän parisuhteen perässä.

Ihan tunnettu juttuhan se nykyään on, että jotkut miehet valehtelevat haluavansa parisuhteen jotta pääsevät kanssasi sänkyyn.

Siksi suositellaan siihen mieheen tutustumista ensiksi, koska nopeasti tulee kyllä ilmi kuka näistä miehistä pelaa pelejä ja kuka ei :)

Näinhän se saattaa mennä, miksi oikea ratkaisu siihen olis sitten se että alkaa itekkin pelaamaan? Tuntuu rajulta että pitäis kylmästi siirtyä pahisten puolelle, jos on kokenut huonoja kokemuksia (ja kenties leimaa kaikki miehet niiden perusteella).

Ei se ole pelaamista, vaan oman itsensä turvaamista hyväksikäyttäjiltä. 

Sinäkin varmasti lukitset ovesi varkailta, vaikka hyvin pieni osa ihmisistä on varkaita. 

Onhan se pelaamista niinkuin aiemmin on jo esiin tullut, jos himokkaana/seksiin valmiina taktikoi parasta metodia et miten seksiä kannattais hyödyntää ihmissuhteen pelinappulana. Tuli fiilis et pitääkö tähän vielä lisätä sellanen itsestäänselvyys että naisetkin voi olla samalla tavalla valmiita seksiin heti ensitapaamisella, aivan kuin miehetkin.

Vaikka kuinka vänkkäät vastaan, niin ei se ole pelaamista vaan itsensä turvaamista ja rajojen asettamista. Jos olet sitä mieltä, ettet halua harrastaa seksiä toisen kunnes olet siihen valmis ja olet tutustunut toiseen ja kerrot tästä toiselle ihmiselle, niin ei siinä mitään pelaamista ole. 

Ei olekaan pelaamista sun esimerkissäs, opettele lukemaan jestas. Mun tapauksessa se olis pelaamista, koska olen valmis seksiin heti.

Eli projosoit vain sitä, että sinä nimenomaan pelaat tuollaisia pelejä ja luulet, että muutkin sitä tekevät, koska eivät välttämättä tahdo olla heti harrastamassa seksiä vaikka kokisivatkin kovaa vetovoimaa toista henkilöä kohtaan.

En projisoi, koska olen jatkuvasti tässä selvästi kertonut että en pelaile enkä pihtaile.

Vierailija
86/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap mitään väärää tehnyt, mies vaan oli täysin väärä.

Vierailija
87/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille: Jos nainen ei halua seksiä pariin kuukauteen tutustumisesta, niin seksi ei ole hänelle tärkeää ja voit varautua pitkiin kuiviin kausiin jatkossakin tai sitten hän ei koe intohimoa juuri sinuun. Just saying...

Vierailija
88/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino saada on antaa.

Annoit kuitenkin liian aikaisin, ilman kunnon tutustumista ja sitoutumista.

Vierailija
89/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selventäisi paljon jos ap laittaisi vaikka kolme asiaa miksi luuli miehen olevan hänelle jotain erityistä. Raati voi sitten kommentoida ja auttaa.

Vierailija
90/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saiskin olla jo liian sinisilmäinen, jos kuvittelee baarituttavuudesta suhdetta. Kyse ei kuitenkaan ollut sellaisesta. Jos itse koen luontevana tutustua ihmiseen parisuhdemielessä kokonaisvaltaisesti ml seksin merkeissä heti alusta asti, niin miksi olettaisin miehen ajattelevan toisin? Olen avannut pihtaamis-sanaa moneen otteeseen ja taidettiin olla siitä samaa mieltäkin. Tuntuu siltä, että et vain halua hyväksyä sitä, että naisellakin saattaa olla himot joita haluaa miehen kanssa yhteisymmärryksessä toteuttaa.

Vierailija
91/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat seksiä. Kannattaa siis antaa sitä heti. Jos seksi ei toimi, niin se paljastuu siinä sitten heti kättelyssä. Jos seksi toimii, sitten voi alkaa tutustua tarkemminkin ja syvällisemmin. Se on paljon parempi näin päin kuin että seksiä pihdattaisiin viikkokausia. Jos näet seksi ei lopulta toimikaan, niin sitten se viikkokausien tutustuminen on ollut täyttä ajanhukkaa. Eli ensin seksi ja mikäli se toimii, niin sitten läheisempi tutustuminen.

Terveisin seksihullu mies

Vierailija
92/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kommentoi lainkaan

Vierailija
93/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli kuitenkin suhde? Yleensä nuo sek sin perässä olevat ovat yhden yön juttuja. Mistä tiedät että kyse oli vain siitä? Jos oli niin ehkä miehen nuori ikä selittää. Ensi kerralla kysyt potentiaaliselta kumppanilta mitä hakee etkä mene sänkyyn moneen kuukauteen ja katsot vieläkö on kiinnostunut.

Jos mies kokee tuon "pihtaamiseksi" niin siinäpä on jo yksi hyvä syy jättää tuollainen mies välistä.

Siis itse naisena koen tuon pihtaamiseksi. Tulin lueskelemaan neuvoja, koska kärsin samasta ongelmasta kuin aloittaja. Mutta eipä täällä taaskaan tullut mitään uutta esiin, nainen on aina syyllinen

Se, että kokee olevansa etuoikeutettu käyttämään toisen kehoa seksuaalisessa mielessä kertoo minusta todella paljon. Pihtaamis-sanan käyttö on vallankäyttöä, halventamista, toisen mollaamista ja alistamista. Tälläistä sanaa käyttävät vain narsistit, jotka eivät kykene näkemään, että se toinen ihminen on tunteva henkilö, vaan että sillä toisella henkilöllä on aina vain ja pelkästään jonkinlainen käyttötarkoitus.

Narsistit usein syyttää muita narsisteiksi. Yhteisymmärryksessä tapahtuva seksi on kaunis asia ja luo yhteyttä osapuolien välille, ei siinä tapahdu mitään toisen kehon käyttämistä.

Ja millä tavalla kuvailemassani tapauksessa seksi ei tapahtuisi yhteisymmärryksessä? 

Kun henkilö väittää jonkun pihtaavan, hän osoittaa että toinen ei muka tahallisesti halua seksiä ja olettaa, että hänellä pitäisi oikeus olla harrastaa seksiä silloin kun hän sitä vaatii, tai muuten toinen "pihtaa" kun ei seksiin ala. 

"Narsistit usein syyttävät muita narsisteiksi", eli lääkärit ynnämuut ovat narsisteja myös?

Yhteisymmärryksessä tapahtuvassa seksissä ei käytetä toisen kehoa. Jos naisen pitää väenvängällä odottaa pari kk seksiä, niin onhan se sunkin määritelmällä silloin pihtaamista kun ei voi panna vaikka tekee mieli.

Se, että tekee mieli ei tarkoita sitä, että tahtoo yhteisymmärryksessä harrastaa seksiä, eikä täten ole pihtaamista. Paitsi sen mielestä, joka tahtoo käyttää vain sen toisen kehoa välittämättä sen toisen henkilön ajatuksista ja siitä, ettei koe olevansa valmis seksiin vaikka ehkä kokeekin fyysistä vetovoimaa. 

Eli tekee mieli muttei kuitenkaan teekkään? Skarppaa nyt, tollanen skenaario ei ole mahdollinen.

Eri, mutta on mahdollinen ja hyvin yleinen naisilla. Itseni mukaan lukien. Monesti tekisi mieli mennä sänkyyn vaikka jo ekoilla treffeillä, mutta järki pyytää odottamaan. Tästä on siis kyse - eläimelliset halut vs järki.

Vierailija
94/101 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta on mahdollinen ja hyvin yleinen naisilla. Itseni mukaan lukien. Monesti tekisi mieli mennä sänkyyn vaikka jo ekoilla treffeillä, mutta järki pyytää odottamaan. Tästä on siis kyse - eläimelliset halut vs järki.

Hyvä homma jos toi ilmeisesti johtaa elämänmittaisiin parisuhteisiin. Haastavaa vaan meille naisille, joilta toi nk järki puuttuu ja meitä kannustetaan kikkailuun/valehteluun/manipuloimiseen ja meitä monesti kutsutaan paskoilla nimillä jne. Kun itselle tuntuis niin yksinkertaiselta ja loogiselta se, että tsekkaa millanen ihminen on sekä sängyssä että sen ulkopuolella.

Vierailija
95/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille: Jos nainen ei halua seksiä pariin kuukauteen tutustumisesta, niin seksi ei ole hänelle tärkeää ja voit varautua pitkiin kuiviin kausiin jatkossakin tai sitten hän ei koe intohimoa juuri sinuun. Just saying...

Itse "pihtailen" siksi, että mieltymykseni makuuhuoneen puolella ovat aika rajuja. Mikään vaniljaseksi ei tunnu missään, jonka takia pitää olla ensin luottoa ihmiseen, tai edes jonkinlainen käsitys siitä, kuka tämä toinen ihminen on. Tylsiä nuo stereotypiat, että ne naiset, jotka "pihtaavat" olisivat jotenkin vähemmän halukkaita tai tarvitsisivat vähemmän seksiä. Toisaalta jos sillä voi välttää kaiken maailman juntteja, jotka haukkuvat naisia pihtareiksi, niin ehkä ihan hyvä vaan. Just saying....

Vierailija
96/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatekos te naiset miehelle aikaa asemoitua suhteeseen? Minä sain silloisesta deitisoftasta kummalisia vastauksia, kun halusin puhua kirjoista laajalla skaalalla. Adamsin Ruohometsän kansa ei luulisi olevan supervaikea. No sitten tuli kyllä kirjoista kiinostuneita neitejä. S Exuperyn kirjan toimitti. Valitettavasti en ole valmis polyamoriaan. Sitten 2 ladyn polyamoria ... nou. Aaloissa seilasin eteenpäin. Noh .... kyllähän se siitä sekoilujen kautta. 

Vierailija
97/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota komeisiin miehiin koskaan. Ne käyttää teitä naisia hyväksi vaan kuten huomasit. Komea mies saa pillua helposti ja sinulta sai joten miehen ei tarvii sitoutua naiseen koko elämäksi.

Et voi koskaan tietää onko mies uskollinen koska valitset miehiä ulkonäön perustella. Mutta kiltteihiin rumiin miehiin voi luottaa aina ja ne halua parisuhteen ja perheen. Tulet kuitenkin tekemään saman virheen uudelleen vielä monta kertaa. Nainen valitsee aina miehen ulkonäön perusteella ja siksi sinua käytetään vaan seksiin.

Vierailija
98/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä ketjussa on pointti? Seksiä harrastettu mutta mies ei nyt sitten suostukaan avioon ja tuntuu että on tullut huijatuksi? WTF??

Vierailija
99/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ketjussa on pointti? Seksiä harrastettu mutta mies ei nyt sitten suostukaan avioon ja tuntuu että on tullut huijatuksi? WTF??

Oletkos jotenkin tunnevaurioinen? Henkilöiden toiveet suhteen ja tulevaisuuden osalta eivät kohdanneet, joten tottakai se harmittaa. Jos itse oli tosissaan kiinnostunut, ja toinen taas otti jutun kevyemmin. Kuulostat jotenkin siltä. kuin sinusta millään ei olisi ikinä mitään väliä.

Vierailija
100/101 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Älä luota komeisiin miehiin koskaan. Ne käyttää teitä naisia hyväksi vaan kuten huomasit. Komea mies saa pillua helposti ja sinulta sai joten miehen ei tarvii sitoutua naiseen koko elämäksi.

Et voi koskaan tietää onko mies uskollinen koska valitset miehiä ulkonäön perustella. Mutta kiltteihiin rumiin miehiin voi luottaa aina ja ne halua parisuhteen ja perheen. Tulet kuitenkin tekemään saman virheen uudelleen vielä monta kertaa. Nainen valitsee aina miehen ulkonäön perusteella ja siksi sinua käytetään vaan seksiin.

Epävarma mies saa suhteesta itsetuntoboostin joka ei kuitenkaan riitä pitkälle, luultavasti sellainen tulee pettämään kiksien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän