Selittäkää mulle miksi Ukrainassa
Bloggarit ja instagrammaajat jatkavat työtään normaalisti ja jakavat materiaalia kun istuvat kahvilassa? Eräskin kirjoitti: Kiyv was no bombed this week, so you can go to restaurants for lunch and enjoy peaceful life.
Eli siis sopivatko he jostain tulitauosta venäläisten kanssa vai? :D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Iloitsevat niistä hetkistä, jolloin Venäjä ei raukkamaisesti ammu ohjuksia pääkaupunkiin.
Miten kukaan uskaltaa ottaa riskin sotatilanteessa? Menisitkö itse ravintolaan syömään pommiuhkan vallitessa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ryssykällä nyt paha mieli kun toiset koittaa elää elämäänsä ryssykästä huolimatta?
Harmittaa, kun naapuriin kohdistettu kansan_murha ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Usa ajaa maailman ydinsotaan, psykopaatille pressalle ei edes kelvannut Kiinan rauhanehdotus perusteella "Jos Venäjä näkee siinä hyvää, se ei voi olla hyvä"- eli on siis parempi, että ukrainalaisia kuolee, koska muuten Venäjä olisi tyytyväinen, jos Kiinan ehdotuksen mukaan tehtäisiin rauha.
Jankuti jankuti.
Venäjä torjui tänään Kiinan ehdottaman rauhansuunnitelman Ukrainassa sanoen, ettei edellytyksiä rauhanomaiselle ratkaisulle ole tällä hetkellä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakissa ja Syyriassa ei istuttu sumpilla kun ainakin 1.5 miljoonaa siviiliä tapettiin. Mut seiskää vaan näiden tukena.
Tämä!
V'tun noloa nostattaa noin typerästi omia tekstejään.
Kaikkein erikoisinta on, että ihmiset eivät yleisesti usko, että koko sota voisi olla Usan keino pitää asemansa maailman ykkösenä. Heidän mielestään se ei ole mahdollista. Heidän mielestään Usa ei reagoi siihen mitenkään, jos esim. Kiina olisi nousemassa ohi. Sen kun katselisivat kädet taskussa tyytyväisinä ja toteaisivat "Ei voida tehdä mitään asialle, Kiina menee ohi.". Kuitenkin on käytettävissä keinoja, joilla voitaisiin estää Kiinan meno ohi.
Helppoa: rusakoilta loppuu varusteet ja pommit.
Se siitä maailmanmahdista
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä erikoista ja outoa että sotatilanteessa se oma henki ei olekaan kallis kun uskalletaan oikein ravintolaan. Tulee mieleen ettei siellä mitään oikeaa sotaa ole, ja paikat on tiedossa missä tulitetaan. Tulipahan eräältä ukrainattarelta oikeaakin postia ettei täällä mitään sotaa ole, eikä tarvitse pelätä.
Ja minusta on outoa ettei pandemiassa se oma henki olekaan kallis kun uskalletaan oikein ravintolaan. Toisaalta, ei se oma henki ole kenenkään toisen henkeä kalliimpi, vaikka itse niin kuinka ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usa ajaa maailman ydinsotaan, psykopaatille pressalle ei edes kelvannut Kiinan rauhanehdotus perusteella "Jos Venäjä näkee siinä hyvää, se ei voi olla hyvä"- eli on siis parempi, että ukrainalaisia kuolee, koska muuten Venäjä olisi tyytyväinen, jos Kiinan ehdotuksen mukaan tehtäisiin rauha.
Usa uhraa mielihyvin ihmishenkiä, psykot asialla, jolloin heille ei tule tunnontuskia.
Mitäs psyko sitten Venäjältä löytyy kun laittavat ukkoa hyökkäämään ilman tulitukea raskaastipuolustettuja Ukrainan linjoja päin?
Venäjän joukkojen "motivointi" hyökkäykseen tapahtuu heitä kohti ampumalla
The DPR commanders have reportedly fired from armoured vehicles at the Russian mobiks to 'motivate' them into attacking Ukrainian positions. "Yesterday the DNRovites shot from a BMP at the house [where the men were sheltering] because the guys refused to storm." https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/1630867017921118209
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloitsevat niistä hetkistä, jolloin Venäjä ei raukkamaisesti ammu ohjuksia pääkaupunkiin.
Miten kukaan uskaltaa ottaa riskin sotatilanteessa? Menisitkö itse ravintolaan syömään pommiuhkan vallitessa?
Menisitkö itse syömään ravintolaan pandemian vallitessa?
Rysyä vituttaa kun ohjuslaarin pohja näkyy, eikä Kiev hukkunut paskaan vaikka kenraali Synkkä-Sergei lupasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yrittäjät koittavat saada elannon, vaikka maa onkin sodassa.
Ja EU lähettää säännöllisesti rahaa, ruokaa, lääkkeitä aseita ja muita tarvikkeita USA:n kanssa. Toivottavasti korruptio ei enää vaivaa maata.
No taatusti vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Rysyä vituttaa kun ohjuslaarin pohja näkyy, eikä Kiev hukkunut paskaan vaikka kenraali Synkkä-Sergei lupasi.
Miksi ryssittelet kun tietääkseni kaikki tänne kirjoittaneet ovat suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein erikoisinta on, että ihmiset eivät yleisesti usko, että koko sota voisi olla Usan keino pitää asemansa maailman ykkösenä. Heidän mielestään se ei ole mahdollista. Heidän mielestään Usa ei reagoi siihen mitenkään, jos esim. Kiina olisi nousemassa ohi. Sen kun katselisivat kädet taskussa tyytyväisinä ja toteaisivat "Ei voida tehdä mitään asialle, Kiina menee ohi.". Kuitenkin on käytettävissä keinoja, joilla voitaisiin estää Kiinan meno ohi.
Erikoisempaa on, että USA sai itänaapurimme pikku judomiehen lähettämään joukot Ukrainaan. Onko Kremlin herra USA:n agentti? Vai ainoastaan narutettava hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt.
Mutta nytkö menet, vaikka pandemia ei ole ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Venäjä torjui tänään Kiinan ehdottaman rauhansuunnitelman Ukrainassa sanoen, ettei edellytyksiä rauhanomaiselle ratkaisulle ole tällä hetkellä olemassa.
Odotellaan pari viikkoa, kunhan Bakhmutin motti laukeaa ja Ukrainalaiset juoksevat tykinkantamattomiin Donbassin keskustasta.
Minskin sopimus kaatui siihen, kun Uket kieltäytyivät vetämästä tykistöään pois kantamalta Donbassiin ja jatkoivat keskitystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisempaa on, että USA sai itänaapurimme pikku judomiehen lähettämään joukot Ukrainaan. Onko Kremlin herra USA:n agentti? Vai ainoastaan narutettava hölmö?
Venäjä olisi saatava pois tieltä, että voi aloittaa "The Big One:n", ennekuin on myöhäistä.
https://www.wsj.com/articles/the-big-one-is-coming-china-russia-charles…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KRAAA KRAAAA, varispataljoona se jaksaa raakkua. :D
Teemu lääkkeen oton aika.
Teemu-hullu taas sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt.
Mutta nytkö menet, vaikka pandemia ei ole ohi?
Harvoin. Ehkä viidesti vuodessa. Ruokaa saa kotoakin.
Mites se Venäjän tukemien Syyrian joukkojen kemikaali-isku? Aika karseaa katsottavaa oli lapset, joilla vaahto valui suusta.