Mitä tuliaisia Englannista? Jotain erityistä?
Mulle tuli mieleen gini, tee, Jo Malone -tuoksu ja sitten kyllä esim. skottiruutuinen viltti joka ei suoraan kyllä Englantiin liity mutta katsoin että Portobello Roadilla olisi joku tällainen liike ainakin. Englanninlippu-sateenvarjo? Onko jotain muuta symbolista kuin jotkut kuningashuoneeseen liittyvät muistotavarat, puhelinkoppi, 2-kerroksiset bussit jne? Jotain ruokaa mitä olisi helppo tuoda matkalaukussa?
Kommentit (36)
Mulle kelpaisi Harrodsin kestokassi, semmoinen kiiltäväpintainen vihreä Harrodsin logolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi tuoda Ralph Fiennesin.
Yv, jono!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä on ylikysyntää ja pitkät jonotuslistat.
Luin juuri Dailymailistä että on mennyt iskemään jonkun lordin vaimon ja painelevat tämän kanssa käsikynkkää pitkin Roomaa. Joten Lontoon tuliaisiksi Ralphista ei juuri nyt ole.
Jos käyt museoissa, museokaupoista saa usein kivoja pikkulahjoja, joita ei ole joka turistikaupassa.
Esim. Victoria & Albert Museumin tai British Museumin lahjakauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri Dailymailistä että on mennyt iskemään jonkun lordin vaimon ja painelevat tämän kanssa käsikynkkää pitkin Roomaa. Joten Lontoon tuliaisiksi Ralphista ei juuri nyt ole.
Vieläkö se jaksaa riekkua?! Rauhottuis nyt jo. Kestävä kaveri..
vaatteet on kivoja käytettäviä muistoja.
Libertyn printtikuosit, toffeekuutiot, Jelly Babies -karkit.
Waterstonesilla on upea kirjavalikoima, jos sellaisesta pitää. Kivoja askartelu- ja toimistotarvikkeita on myös monessa kaupassa iso valikoima.
Olen ostanut Englannista myös elämäni parhaat kumisaappaat (joskaan en varmaan ostaisi niitä sokkona tuliaiseksi).
Pikkuputiikit. Sisustusesineet, miniatyyriesineet, nukkekotitarvikkeet, lelut, koriste-esine, ekokaupat, luonnon materiaalit (jotka kelpaavat tulliin), koru, vaate, pelit, tietokirjat kirjakaupasta, tarvikkeet vaikka käyttöesine, kädentaitoesine, ekosaippua, lahjakori, kynttilät tai suihkusaippua. Riippuu mistä kukin pitää. Levy, huulivoide, värikynät, erikoisuudet, luomutee. Valokuvat kirjana tai video maisemasta / rannan aallot. Kovat karkit tai pehmeät. Miehille miesten jutut.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt museoissa, museokaupoista saa usein kivoja pikkulahjoja, joita ei ole joka turistikaupassa.
Esim. Victoria & Albert Museumin tai British Museumin lahjakauppa.
Jossakin paikassa on kivet ja fossiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt käsipuolessa on entinen kumppani Francesca Annis.
Cadburys suklaa, etenkin se manteli-rusina.