Mitä tuliaisia Englannista? Jotain erityistä?
Mulle tuli mieleen gini, tee, Jo Malone -tuoksu ja sitten kyllä esim. skottiruutuinen viltti joka ei suoraan kyllä Englantiin liity mutta katsoin että Portobello Roadilla olisi joku tällainen liike ainakin. Englanninlippu-sateenvarjo? Onko jotain muuta symbolista kuin jotkut kuningashuoneeseen liittyvät muistotavarat, puhelinkoppi, 2-kerroksiset bussit jne? Jotain ruokaa mitä olisi helppo tuoda matkalaukussa?
Kommentit (36)
Fortnum & Masonilta herkkuja tai Liberty-tavaratalosta jotain luksusta.
Niin Lontoraetta, niin Lontoraetta
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi tuoda Ralph Fiennesin.
Näistä on ylikysyntää ja pitkät jonotuslistat.
Double deckerit ovat yli neljä metriä korkeita, ei taida matkalaukkuun mahtua.
Vierailija kirjoitti:
Fortnum & Masonia minäkin suosittelen: teetä, teekeksejä ja kaikkea muutakin teehen liittyvää.
Neils's Yardin luonnonkosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa Colin Firthin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua että paluulento Fiennesin kanssa voi sitten olla melko kiihkeä kokemus. Näin muistan lukeneeni joku vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Marmitea ja teetä.
Ehdit ennen mua, samat olisin sanonut.
Yorkshire pudding on herkullinen tuliainen Englannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa Colin Firthin.
Niin minäkin olisin luullut niin kauan kun näin Englantilaisen potilaan. Ensimmäinen kerta kun joku muu miesnäyttelijä on kertakaikkiaan niin kuuma etten kiinittänyt Firthiin mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fortnum & Masonia minäkin suosittelen: teetä, teekeksejä ja kaikkea muutakin teehen liittyvää.
Osatko sanoa,ovatkohan heidän tuotteensa lentokentällä kalliimpia kuin tavaratalossa?
Jo mainitun Fortnum&Masonin lisäksi ehdottomasti Terrys chocolate orange!
Body Shopin valikoima on varmasti isompi kuin Suomessa.
Englantilaiset teet, ota sellaisia merkkejä ja makuja joita ei Suomessa myydä. Ja teen kanssa brittiläisiä keksejä, esim. laventelikeksejä, sun muita.
Boots on aina hyvä ja edullinen paikka ostaa kosmetiikkaa ja terveystuotteita. Bootsin omien merkkien tuotteet ovat varsinkin edullisia ja kohtuulaatuisia. Itse voisin kavereille vaikka ostaa jalat pehmentävät sukat, maksavat n. 2 puntaa. No. 7 meikkisarja on hyvä sekin, ei myydä Suomessa muistaakseni enää ollenkaan.
Harrodsilta jotain pikkulahjoja.