En nyt ihan ymmärrä kenelle nuo Suurmestari-tyyppiset ohjelmat ja sun muut duudsonit oikein on tarkoitettu?
Suuri osa prime time aikaa on tuota roskaa. Nythän voi katsoa netistä, areenasta, suoratoistosta mitä huvittaa, mutta mikä ihmeen väki noita katsoo? Oikeasti. Ja miten kukaan näyttelijä tms. menee noihin nolaamaan itseään.
Kommentit (28)
Itse huomaan nyt ihan odottavani Suurmestarin uutta kautta, kun vakiojäseninä on pelkkiä koomikkoja ja komedianäyttelijöitä. Jospa nyt pääsisi lähelle UK:n versiota, jossa huumori on paikoin varsin roustaavaa.
Ap on oikeassa. Eihän edes ne 9-13-vuotiaat pojat noita katso, kun pleikkari ja netflix on keksitty.
Putousta sentään katselee meillä melkein koko perhe. Ja minä katson silloin tällöin Stadi vastaan landea, kun olen asunut molemmissa, niin mietin aina kummalla puolella voittaisin. Keskivertoa parempi olisin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on viihdettä.
Suurmestari, Stadi vastaan lande ja Pitäisikö olla huolissaan on ne kolme viihdeohjelmaa, joita katson mielelläni.
Sen sijaan joku Putous ja Hengaillaan on pelkkää sekamelskaa ja huutoa ja esiintyjien itsensä viihdyttämistä.
Haluatko miljonääriksi on siinä rajalla. Sinne hakeutuu nuoria kauniita ihmisiä, jotka ei kuitenkaan voita mitään kun ne on niin tietämättömiä. Se kai sitten katsotaan viihteeksi. No onhan se vähän naurettavaa, jos ei tiedä missä on Neva tai kuka kirjoitti 7 veljestä. Mutta miksi se ei naurata?No tuo Stadi vastaan lande on ollut kyllä aivan sietämätöntä katseltavaa, koska joukkueet ei ilmeisesti ole hakeutuneet sinne minkään tietämyksensä perusteella (harvinaisen bimboa porukkaa kikattelemassa ja "edustamassa" välillä). Myötähäpeä vastausten perusteluissa on maksimissaan.
No joo mutta juontajat on kivoja eikä vaadi joka välissä yleisön aploodeja eikä puhu ihan huutamalla. On hyvää huumoria heillä.
Näistä tulee väkisinkin ajatus, että onko kansakunnan äo jotenkin alentunut. No ehkei suurmestari ja stadi vs lande mene tähän kastiin, mutta ne typerät pelleilykisat joita mainostetaan koko ajan, kuten melkein mensa ja nyt se silent library. Pari jaksoa mielenkiinnosta katsoin ja aikamoista kuraa oli. Enkä edes ole mikään 'dokkarinkatsoja' vaan kyllä ihan viihdettäkin seuraan, mutta rajansa kaikella. Alas on R. Rantalakin vajonnut, pidin häntä ihan fiksuna tyyppinä. No, rahan takia kai.
Suurmestari ja Pitääkö olla huolissaan on hyviä, niitä meillä katsotaan. Mutta kaipa niille muillekin on kysyntää, kun niitä kerran tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Valtavasti tuotetaan telkkariohjelmaa, joiden kohderyhmää on ilmeisesti 9-13-vuotiaat pojat.
Suuri osa aikuisista ihmisistä on henkisesti tällä tasolla.
TV:n tarkoitus on tyhmentää kansaa, siksi niin paljon huonoja ohjelmia tehdään. Tyhmää kansaa on helpompi hallita.
No mitähän tämä todella fiksu ap sitten katsoo? Kerro nyt ihmeessä, niin mekin tiedämme mitkä ohjelmat on tarkoitettu sivistyneille ihmisille.