Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vietät jouluaaton?

Vierailija
23.11.2006 |

Töissä?

Kotona?

sukulaisissa?

Saitko itse päättää asiasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamun töissä ja illaksi kotiin lasten kanssa touhuilemaan...ja miehenkin. Illala saunomme , syömme jouluruokaa , avaamme lahjoja...

Vierailija
2/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee toiseen mummilaan joulunviettoon. Eli siis anoppi mukaan ja mennään mun vanhemmilleni. Saan/saamme itse päättää tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin viettäisin kotona tai omilla vanhemmilla, mutta näin on sovittu, että joka toinen joulu ollaan anoppilassa. Tosin menen sinne vasta ekaa kertaa jouluksi, varmaan ihan kivaa tulee. Mutta ei se ole sama asia kuin oman äidin luona... Tietysti mun mies ajattelee samalla tavalla, joten onhan se reilua, että hänkin pääsee oman äidin luo jouluksi.

Vierailija
4/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse päätin että aamuvuoroon menen. Mielummin aamuun kuin iltaan. Muut joulunpyhät on sitten vapaat.

Vierailija
5/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä emme kumpikaan halua anopille aatoksi, joten ollaan aatto kotona ja kyläillään sitten joulupäivänä ja tapanina.

Vierailija
6/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, onnekas oli se joka pääsi eka laittamaan nimesä toivomuslistoihin...

Vierailija
7/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapaata sain 3päivää kun pyysin

Vierailija
8/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelymatka joen vartta joulurauhan julistukseen. Hieno näköala kolmeen suuntaan (toivottavasti lumisten) kattojen yli. Iso olohuone ja loistopaikka joulukuuselle takan vieressä. Saatan olla ylivelkaantunut tämän ihanuuden takia, mutta jouluna en sitä muistele.

Vierailija
9/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yteispäätös ja ei kai tuo hassummalta tunnu. Tapaninpäivänä sitten jatketaan Joulua äitini luona.

Vierailija
10/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

e houkuttelisi: valmiit pöydät jne.

Vierailija
11/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ikuna perheen kanssa menis. Sellainen tärkeä joulujuttu, kuin elävät kynttilät esim. puuttuvat turvallisuussyistä kokonaan. Muutenhan siellä on mahtavat koristelut ja tarjoilut. Joulunalusaika oli itse asiassa kivaa olla duunissa.

Vierailija
12/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulema paljon lapsiperheita ja ohjelmaa lapsille. Tuttavaperhe lähtee mukaan, joten uskon, että tulee ihan kiva joulu. Ainakin erilainen.

Vierailija
13/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme joka vuosi osan jouluaatosta vanhempieni ja sisarusteni seurassa hyvin mielellämme.

Vierailija
14/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sanonut olevani mielelläni töissä silloin joten itse päätin.