Mies : voisitko myydä remontti palveluja?
Vai tuntuuko ajatus vieraalta? Kyse ei ole seksistä .
Kommentit (32)
Just teetän makuuhuone ja vaatehuoneremonttia.
Ostin työn tehtynä.
Ei siis mitään mahdollisuutta että itse tekisin saati että joku maksaisi minun remonttitaidoista.
T. M52
En tietenkään kun et maksaisi.
Varvilla teen puoli tuntia.
Otat puheeksi jo "ravntola"ssa. Ja aamulla et lähde viinakauppaan ennenkuin työ on tehty.
No voisin varmaan myydä, jos olisin myyjänä remonttifirmassa. Itse en remontoi.
Veropetos ;-(
Työtapaturmassa olet kusessa.
Laittomasta asennuksesta vesivahinko ja tulipalo. Home...
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään kun et maksaisi.
Varvilla teen puoli tuntia.
Se varvi etukäteen. Sitten työtä.
Mitä pitäisi tehdä?
Joku maalaus vielä on helppoa. Tapetointi ei kaikilta enää onnistu. Laatoituksesta puhumattakaan.
En osaa remontoida.
Mutta voin pukea raksavaatteet ja panna sua haluamallasi tavalla, jonka jälkeen poltan tupakin ja hyppään varvassandaaleissani vanhaan Bemarin X5 maasturiin jossa paljon Monster energydrink tarroja.
Mees tekeb meeste tööa!
Voisin. Ja osaisinkin tehdä.
Maksutavastakin voidaan neuvotella.
Olen tehnytkin, joko rahasta tai ystävän palveluksena.
Nyt on sen verran kiireitä että kyseinen homma täytyisi olla aika lähellä kotia, ettei matkaan menisi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin just jotakin tämmöistä talkkaripalvelua. Jäin eron jälkeen vanhaan omakotitaloon asumaan ja tarvetta olisi kaikenlaiselle pikkunikkaroinnille - ei remontointia, vaan nimen omaan pikkufiksaamista. Mutta en tiedä, mistä tämmöisiin hommiin rupeaisi ihmistä kyselemään, kun pitäisi olla kohtuuhinta, raitis ja luotettava esim. aikataulujen suhteen ja muutenkin asiallinen, mukava tyyppi.
Joku eläköitynyt kirvesmies. Kuten minä. Teen pieniä hommia ystäville ja tutuille. Työaika sovitaan aina maksajan mukaan, minulle käy melkein kaikki ajat. Aivan vieraille en lähde enkä yhtään isompiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin just jotakin tämmöistä talkkaripalvelua. Jäin eron jälkeen vanhaan omakotitaloon asumaan ja tarvetta olisi kaikenlaiselle pikkunikkaroinnille - ei remontointia, vaan nimen omaan pikkufiksaamista. Mutta en tiedä, mistä tämmöisiin hommiin rupeaisi ihmistä kyselemään, kun pitäisi olla kohtuuhinta, raitis ja luotettava esim. aikataulujen suhteen ja muutenkin asiallinen, mukava tyyppi.
Kyllä se on vasara otettava omaan käten, jos meinaat omakotitaloa asua, etkä satu olemaan miljonääri.
Ei jokaiseen nippelihommaan ole millään tasolla järkevää palkata ulkopuolista.