Saako lihavista puhua ja miksi ei? Ylipaino on normaali puheen aihe tavallisille ihmisille.
Kommentit (59)
Olen luullut olevani tavallinen ihminen, mutta aika harvoin puhun ylipainosta. Miten siitä normaalisti puhutaan, yleisellä vai yksityisellä tasolla?
Siis pitäisikö muiden ihmisten ylipainosta puhua? Miksi? Omastasi saat toki puhua niin paljon kuin haluat.
Kerrotko Ap tilanteista, joissa puhut ylipainosta?
Voi esim pohtia lihavuuden juuri syitä totuudenmukaisesti sekä hoitokeinoja laihdutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi esim pohtia lihavuuden juuri syitä totuudenmukaisesti sekä hoitokeinoja laihdutukseen.
Voisitko samalla opetella myös yhdyssanat?
Ap! Paljon kysymyksia esitetty sinulle. Saisimmeko vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Juurisyy.
Puhutaan nyt vaihteeksi säästä. Paitsi sekään ei ole neutraali aihe. Mikä on neutraali puheenaihe näinä päivinä.
Minulla ikää jo lähempänä 60, eikä ole tullut vastaan tilanteita, joissa olisi puhuttu ylipainosta. Ap liikkuu oudossa seurassa.
Toisten ihmisten ylipainosta puhuminen tai alipainosta tai muuten ulkonäöstä on tyhmien ihmisten puheenaihe.
Omastasi voit mennä puhumaan vaikka tkn sairaanhoitajalle.
Ei auta mitään, peli on jo menetetty. Bisnes kaiken takana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ikää jo lähempänä 60, eikä ole tullut vastaan tilanteita, joissa olisi puhuttu ylipainosta. Ap liikkuu oudossa seurassa.
Tämä.
Käsittääkseni olen tavallinen, mutten koe tarvetta ruotia muiden painoja tai lihavuutta yleisinä keskustelun aiheina.
Saa puhua ja joskus ystävien ja perheen kanssa puhummekin. Puhumme myös muista asioista paljon. Perheessä minä olen ainoa, jolla on ylipainoa, ystävieni kanssa taas meillä kaikilla on ylipainoa. Ei se aihe ole mitenkään tabu.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten ylipainosta puhuminen tai alipainosta tai muuten ulkonäöstä on tyhmien ihmisten puheenaihe.
Omastasi voit mennä puhumaan vaikka tkn sairaanhoitajalle.
Kyllä, yksinkertaisten ja kouluttamattomien lempipuheenaiheita. Ainoa mitä ovat saaneet elämässään aikaiseksi.
Ap:n wt-piireissä tavallinen puheenaihe.
Mulla on 40kg ylipainoa.