Miten löytää hyvä lakimies?
Olen kerran ollut oikeudessa ja ilmeni lopulta, että asianajajani oli täysi nahjus. Etsin itselleni lakimiestä tai asianajajaa, joka on kyvykäs puolustamaan minua ja tekee sen kaikissa tilanteissa. Onko vinkkejä, miten löydän sellaisen?
Kommentit (23)
Rahalla saa, mutta miten? Kun pitäisi tietää se paras, niin ei halua mitään keskinkertaisuutta. Jos itse olisin menossa lakitupaan, haluaisin juuri sen joka on oman alansa paras. Kustannuksista riippumatta. Mutta miten löytää tällainen, kun tarvetta ja kokemusta ei ole ollut? Onko jokin ranking / erikoistumisala, esim. voitetut / hävityt jutut vai jokin muu?
Esim. Itse tunnen jonkin verran liiketalouden parissa toimivia lakimiehiä, oikein päteviä sellaisia, mutta keneen turvautua jos yksityiselämässä tulee tarvetta sellaiselle?
Kysele, jos jollain tutulla olisi suositella?
Itse sain vinkkiä kaverilta. Tosin prosessi vasta alussa, joten toivon vinkin osottautuvan hyväksi myös oikeasti.
Ei niitä ole. Tai ehkä joku kova nimi kuten Leppäniemi tai se man ne, joka on asianajaja kovissa murhajutuissa, asuu jossain Oulussa.