Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää kumppani?

Vierailija
05.03.2023 |

Kun ei ole vieläkään...alkaa jo stressata jos tässä tulevina vuosina lapsiakin haluaa.

N26

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse haluta lapsia.

Vierailija
2/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa?

En ole vielä varma haluanko mutta olen todella stressaantunut. En usko haluavani jäädä lapsettomaksi ja minulla on sairaus minkä vuoksi on riski raskautua vanhemmalla iällä.

N26

Vierailija
4/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder?

Vierailija
5/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder?

Olen käyttänyt sitä pitkään. Parisuhdetta etsivät miehet eivät siellä kiinnostu minusta. Ilmeisesti niitäkin on siinä palvelussa mutta minulle vaan lähinnä läheteltiin jotain känniviestejä tai tehtiin pilaa.

Vierailija
6/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse aktiivinen ja aloitteellinen ja lähestymällä miehiä ihan itse ja ilmaisemalla kiinnostuksesi selkeästi ilman vihjailuja ja mitään sanattoman viestinnän paskaa.

Vierailija
7/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla itse aktiivinen ja aloitteellinen ja lähestymällä miehiä ihan itse ja ilmaisemalla kiinnostuksesi selkeästi ilman vihjailuja ja mitään sanattoman viestinnän paskaa.

Vaikea uskoa että toimisi kun miehet lähtökohtaisesti suhtautuvat niin torjuvasti. Usein kun kiinnostun jostakin niin paljastuu että mies onkin lisäksi varattu. Voihan sitä toki kokeilla.

Vierailija
8/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin lämpimämpiä säitä ja lähtisin sitten liikkeelle, jonnekin missä miehiä riittää, tapahtumiin ja minne vaan. Mä en kyllä kärsi yhtään ujoudesta enkä tänä kesänä oo vielä ajatellut erikseen lähteä kun just tuli ero lasten isästä. Tuntuu, että on liian haavoittuvainen vielä mihinkään suhteeseen..

Vierailija
9/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelisin lämpimämpiä säitä ja lähtisin sitten liikkeelle, jonnekin missä miehiä riittää, tapahtumiin ja minne vaan. Mä en kyllä kärsi yhtään ujoudesta enkä tänä kesänä oo vielä ajatellut erikseen lähteä kun just tuli ero lasten isästä. Tuntuu, että on liian haavoittuvainen vielä mihinkään suhteeseen..

V***n v o s u !

Vierailija
10/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana ei ole niinkään se etten tapaisi miehiä vaan se että miehet eivät kiinnostu. Olen ollut aktiivinen mm tinderissäkin mutta silti olen sinkku.

Vierailija
11/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nainen ja keinohedelmöitys jos miehet ovat niin paskoja etteivät ymmärrä sanatonta lupaasi lähestymiselle.

Vierailija
12/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien kautta? Kysy kaikilta kavereiltasi, jos he tuntisit sopivia henkilöitä, joiden kanssa voisi sopia sokkotreffit.

Niin tehtiin vanhaan hyvään aikaan, ennen Tinderiä ja nettiä.

Vierailija
13/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita lemmenkipeitä miehiä on. Tartut seuraavaan joka tulee juttelemaan.

Vierailija
14/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava?

Vierailija
15/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse haluta lapsia.

Ihmiset ihan spontaanisti haluaa lapsia ja on tehneet niin aina vaikka se sinun ihmisvihaiseen agendaasi sopiikin huonosti. Aina ollut niin.

Vierailija
16/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihava?

Olen yleensä vaatekokoa s-m. Sanoisin että olen hieman muodokas alavartalosta mutta esim vyötäröllä ei ole ylimääräistä.

Vierailija
17/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa oli keskustelua siitä, minkälaisilla naisilla on haasteita deittailussa. Tällaisia havaintoja mainittiin sellaisista naisista, joilla haasteita on:

Minkälaisille naisille deittailu on vaikeaa?

- "harmaavapusen persoona"

- epäsosiaalinen luonne

- ulkonäkö ei paras mahdollinen

Täsmääkö AP noista jokin tai kaikki sinuun?

Vierailija
18/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla toisessa ketjussa oli keskustelua siitä, minkälaisilla naisilla on haasteita deittailussa. Tällaisia havaintoja mainittiin sellaisista naisista, joilla haasteita on:

Minkälaisille naisille deittailu on vaikeaa?

- "harmaavapusen persoona"

- epäsosiaalinen luonne

- ulkonäkö ei paras mahdollinen

Täsmääkö AP noista jokin tai kaikki sinuun?

Ei mielestäni. En tosin ole kovin sosiaalinen mutta en mieltäisi itseäni myöskään epäsosiaaliseksi. Millainen on harmaavarpusen persoona? Itse Pikemminkin erotun joukosta kuin sulaudun siihen.

Vierailija
19/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu sovellus kun tinzu, tositarkoituksella esim. Valo

Vierailija
20/22 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muu sovellus kun tinzu, tositarkoituksella esim. Valo

Ei toimi. Creepyt miehet vain ottaa yhteyttä ja seksiseuran etsijät.

Ap